Hop til indhold

Recommended Posts

Har siden jul besøgt følgende steder og vurderer her først massage og siden ekstra - begge på en skala fra 1 - 5 med 5 bedst.

Det er muligt, at jeg ifølge de garvede herinde skyder over målet, da jeg er helt ny ud i at frekventere disse steder. Kan jo læse mig frem til at  i gamle dage var det meget bedre. Jeg er dog overodnet positiv, og får et eller andet med hver gang

Moon: M: 4, E 4 (HJ-nøgen, moden flot q)

Sri Ma Lai: M 3, E 4 (HJ i trusser - frækkere for hver gang)

Kalasin: M 4, E 4  (HJ påklædt - gudesmuk)

Golden Thai Wellness: (M 2, E 4 (fræk kjole, nøgen HJ, flot q)

Jenny: M 5, E 5 (bedste af alle oplevelser - flot q, prof massage og frækkeste hj nøgen)

Thailana: M 1, E 3 (uvedkommende massage og hj påklædt)

Phan Wellness: M 5 E 3 (bedste massage - mand!, ok HJ - kvinde bagefter

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oversigten.

Jeg undrer mig blot lidt over, at Jenny scorer så højt. Rigtignok en flot kvinde, men det er længe siden, nogen har skrevet så positivt om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har siden jul besøgt følgende steder og vurderer her først massage og siden ekstra - begge på en skala fra 1 - 5 med 5 bedst.

Det er muligt, at jeg ifølge de garvede herinde skyder over målet, da jeg er helt ny ud i at frekventere disse steder. Kan jo læse mig frem til at  i gamle dage var det meget bedre. Jeg er dog overodnet positiv, og får et eller andet med hver gang

Moon: M: 4, E 4 (HJ-nøgen, moden flot q)

Sri Ma Lai: M 3, E 4 (HJ i trusser - frækkere for hver gang)

Kalasin: M 4, E 4  (HJ påklædt - gudesmuk)

Golden Thai Wellness: (M 2, E 4 (fræk kjole, nøgen HJ, flot q)

Jenny: M 5, E 5 (bedste af alle oplevelser - flot q, prof massage og frækkeste hj nøgen)

Thailana: M 1, E 3 (uvedkommende massage og hj påklædt)

Phan Wellness: M 5 E 3 (bedste massage - mand!, ok HJ - kvinde bagefter

Hej Drop og velkommen til

 

I øvrigt fedt ALIAS navn :-P det kan forstås på mange måder - godt set.

 

Når men tak for din anmeldelse, du har haft travlt og fin tilgang. Jeg har forstået din skala etc. Men jeg forstår ikke helt Phan Wellness vurderingen. Hvad mener du med - kvinde bagefter :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Når men tak for din anmeldelse, du har haft travlt og fin tilgang. Jeg har forstået din skala etc. Men jeg forstår ikke helt Phan Wellness vurderingen. Hvad mener du med - kvinde bagefter :-P

Tolker det dithen at selve massagen ble utført av en mann, mens det siste, avgjørende håndarbeidet ble utført av en kvinne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at min oplevelse hos Jenny, - og ja - det er Jenny-thaimassage.dk jeg mener -  der ligger ca. en måned tilbage ikke er i tråd med hvad der ellers skrives her, men min oplevelse var samlet den bedste af alle de nævnte. Hun er en MEGET flot kvinde af sin alder - ikke mindst i en kort kjole. Professionel omkring massagen. Ikke så meget snak, og en pirring, der lige præcis var nok til at den ikke tog fokus fra massagen. Da massagen var ovre og vi havde aftalt det videre forløb et HJ, hvor hun var nøgen, var oplevelsen både intens og god - og hun fik fjernet den nervøsitet jeg havde - blandt andet ved at sprede helt tæt overskrævs på mit ansigt og lade mig mærke. Lidt pudsigt var det bedste faktisk måden vi skiltes på. hun havde ikke travlt med at komme i tøjet og vi sludrede løst og fast om lidt af hvert. Jeg købte en time og fik en time. Og nå ja, selv om der var tale om en oliemassage, overhældte hun ikke en i olie, men brugte så tilpas, at man stadig kunne mærke og få noget ud af massagen. Kan være jeg var heldig. Kan også bare være, at jeg som ny ikke ved, hvad jeg egentlig skal forvente. det ændre ikke på den gode oplevelse :-)

 

Vedr. Phan Wellness, så kom jeg fordi jeg trængte voldsomt til en hård massage - ikke andet. Hun, en moden venlig dame, tilbød, at de var to, og den ene var en mand, hvorefter hun understregede at han var den bedste thaimassør der fandtes. Lidt underligt i starten med fire hænder, hvoraf de to var mandehænder, men han var ultra professionel og sindssyg dygtig. Da han var færdig listede han lige så stille af som han var kommet og hun tilbød et ok afsluttende HJ. Mandemassagen er i den grad anbefalelsesværdig - men den gør ondt som ind i h.... :-)

 

Jeg tænker at prøve lidt flere steder den kommende tid - anbefal mig endelig noget/nogen jeg skal prøve :-)  Min jomfruelighed ud i det her afspejles nok ved, at jeg stadig undre mig over, hvor lækker blød, hud, de fleste af de kvinder jeg er blevet masseret af har : -)

 

drop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da også godt være, at Jenny har oppet sig og ydet den gamle Ålborggadestandard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alle andre dødelige mennesker må Jenny vel også have nogle dårlige dage. Men i fortidens dunkle belysning har Jenny jo STJERNEN.

 

Den funkler måske ikke mere. 

 

Men der kan da gå ild i gamle mennesker ( hmmmmm)).

 

:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alle andre dødelige mennesker må Jenny vel også have nogle dårlige dage. Men i fortidens dunkle belysning har Jenny jo STJERNEN.

 

Den funkler måske ikke mere. 

 

Jenny var en stjerne, ingen tvivl om det, men stjerner holder på et tidspunkt op med at funkle. Derefter kan de under de rette betingelser blive til en supernova.

Det er måske det, der her er sket?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Supernovor har en tendens att kollapsa till svarta hål. Måtte detta inte hända Jenny :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vedr. Phan Wellness, så kom jeg fordi jeg trængte voldsomt til en hård massage - ikke andet. Hun, en moden venlig dame, tilbød, at de var to, og den ene var en mand, hvorefter hun understregede at han var den bedste thaimassør der fandtes. Lidt underligt i starten med fire hænder, hvoraf de to var mandehænder, men han var ultra professionel og sindssyg dygtig. Da han var færdig listede han lige så stille af som han var kommet og hun tilbød et ok afsluttende HJ. Mandemassagen er i den grad anbefalelsesværdig - men den gør ondt som ind i h.... :smile:

 

 

Hej Drop

 

Tak for dit svar - og der sker åbenbart HELT nye og anderledes ting på Lyngbyvej. Hvis der også er en mandlig massør nu. Hmm.. Jeg har været der en del gange de sidste par år - på mange forskellige dage/tider - jeg har aldrig set en mandlig massør.

 

Men så har man hørt det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Jenny: Turen hos Jenny kostede 1.000,- (en time olie, nøgen mod slutningen, HJ)

 

Vedr. Phan Wellness: Det var - som de fleste andre steder - mit første besøg. Jeg tidligt på dagen, og var tydeligt dagens første kunde. Jeg tror manden var ejer af stedet og mere eller mindre tilfældigt var der fordi det nærmest var før åbningstid. Men spørg efter ham. Han kan sit kram.

 

Da jeg startede denne tråd havde jeg stort set kun gode oplevelser, de steder jeg havde besøgt. Det har så ændret sig. Forleden besøgte jeg Relax Time i Adelgade. Købte B2B med HJ for 1200 - smuk yngre Q, der var så interesseret i sit arbejde og sin kunde, at jeg faldt i søvn,. Hun masserede ikke, men smurte olie ud på mine ben, indtil hun mente det var rimeligt jeg vendte mig om, så hun kunne gnide sig lidt op ad mig og give mig mit HJj. Men den sov også!  så 1 ud af 5 for både massage og ekstra. Så fik jeg prøvet det med.

 

drop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Drop...havde du indtryk af om JENNY var til fuld pakke...har en fornemmelse på andre, at hun har leveringsdygtig i dette i hendes velmagtsdage..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Supernovor har en tendens att kollapsa till svarta hål. Måtte detta inte hända Jenny :-)

Ja efter en kæmpe eksplosion :-)

Så handler måske om timing! :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Jubii: ved ikke hvor meget Jenny er til - er ikke erfaren nok ud i de her besøg til at kunne bedømme det

 

Vedr. Lyngbyvej 5

Nu har jeg været der for anden gang. Denne gang lige før lukketid og igen var den samme mand tilstede - og igen gav han god massage indtil moden Q tog over og gav godt HJ.

 

Har besøgt en del steder de seneste måneder - overvejer Bamboo - kan læse mig frm til at at det er et ok - sted - men hvem skal man spørge efter? :-)

 

drop
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...