Hop til indhold
Guest Dialga

Sianna SG girls

Recommended Posts

At pigerne ikke tænder på alle kunder, er vel en del af jobbet. Selvom sex så næppe bliver bedre så er de fleste piger prof nok til at levere varen i en grad der gør at man får "your money's worth". Desuden står det frit for pigerne, i min optik, at afvise en kunde uanset grund med de konsekvenser for indtjening det nu må have.

Hvad der til gengæld er mig uforståelig, er når en kunde køber en ydelse fra en pige som han ikke tænder på?!! Begrebet caveat emptor (buyer beware) gør sig vel også gældende på dette marked. Altså køber du noget, som du godt kan se ikke er hvad du vil have, så er sælger fri for skyld i eventuelle mangler - længere er den bare ikke!

Ifht tonen, så er der vel ytringsfrihed herinde, personligt tager jeg ikke de anmeldelser der er dårligt formulerede eller antager en personlig form særligt seriøst. Så medmindre der direkte lyves om pigen, så er det vel en del af spillet at man ikke kan tilfredsstille alle

Redigeret af gomorra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke uenig med Gomorra, men dialga som startede tråden, skal dog have den kredit, at han i modsætning til flere herinde trods alt er i stand til at pudse brillerne, og give en rimelig korrekt beskrivelse af en GP. Jeg selv været forbi SG for noget tid siden og kan konstatere, at der ikke er lighed mellem Sianna på SG's fotos og i virkeligheden. Og endnu vildere hvis det også skulle være hende, som er Denezia. Der er blevet photoshoppet i den helt store stil. Vægt og alder kan ikke være fra dette årti. Vægt pænt over 60 og alder 30+. Hvis profilen kan bruges som benchmark for sandfærdigheden hos SG, er det første og sidste gang jeg har sat mine ben der.

Selvom det er et dirty money game ville det unægtelig være rart, hvis man som GP undlod absurd brug af photoshop og ligeledes bizarre fiflerier med data om mål og vægt. Vi er jo alle travle folk, så der er jo ingen grund til at spilde hinandens tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre anerkende den retorik, som flere piger skal udsættes for på dette medie. Jeg har igennem længere tid fulgt flere "tråde" hvor i, at pigerne blevet målt og vejet. Har også læst tråde, hvor flere piger begynder, at forsvare sig selv - hvilket de overhovedet ikke skal! Derimod ville det være fair, hvis pigerne havde mulighed for, at bedømme deres kunder... Dette mener jeg, fordi jeg flere steder læser jeg bedømmelser på piger - hvor der udover en samlet bedømmelse og 4-6 underpunkter. Dvs. det fandme ligesom, at gå op til en afsluttende eksamen, hvor flere eksamens karakterer skal gøre sig gældende for, at kunne bestå.

Eksempel Sianna Shine. Jeg mødte en d. 8/10 om natten. Jeg kom til SG lidt før aftalt tid og blev derfor henvist til et vente værelse. Sianna kommer selv ind og henter mig efter 10 minutters venten. Jeg vil ikke bedømme Sianna, men vil derimod fortælle, at Sianna kyssede og var indlevende. Sianna har nogle af de flotteste bryster ever! Dog fortalte hun, at hun ville have lavet dem større - hvilket jeg ikke forstår en brik af! Da de var nærmest perfekte.. 

Jeg kom selv fra byen da jeg havde været på Bar og set Danmark - Portugal. Så lugtede lidt af røg og øl. Sianna grinte dog lidt, da hun bemærkede dette (Var på ingen måde fuld).. Personligt er jeg en mørk høj mand med meget stort fuldskæg og til tider uldet hår, dog ikke usoigneret, men kunne sagtens forveksles med en hjemløs. :) 

Dog var der kemi, da jeg mødte Sianna og straks fortalte hun mig hendes rigtige navn, arbejde ved siden af SG og familiære forhold. Netop fordi jeg mødte individet, som et menneske og ikke et objekt. 

Sianna er en indlevende kvinde, som både er flot, naturlig - en KVINDE, som JEG uden TVIVl ville lægge an på i byen, med et sæt bryster, som absolut ikke skal ændres på! jeg ville ikke tillade det, hvis jeg var hendes kæreste :D Dog snakker hun om, at hun vil have lavet dem større... Hvilket jeg absolut ikke forsår...

Sidst... Burde folk kigge ind af. Det altid sjovest, at forholde sig til kritik baseret på andre end en selv. Det ALDRIG sjovt, at mærke sig selv blive vejet og målt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...