Bananas 17686 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg kan ikke lade være med at tænke på Jane. Hvordan gik det egentlig med hende? Blev hun ved med at forføre naive og uskyldige mænd med kræftsyge koner (som GP.er i alle tider har gjort), eller fandt hun måske Jesus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg kan ikke lade være med at tænke på Jane. Hvordan gik det egentlig med hende? Blev hun ved med at forføre naive og uskyldige mænd med kræftsyge koner (som GP.er i alle tider har gjort), eller fandt hun måske Jesus? Jeg tror Jane nåede frem til, at man skal holde nallerne fra Gifte mænd og ikke tro på deres Bullshit Måske har hun senere oprettet i profil på Dating.dk og blandt andet skrevet "Du skal være fri af tidligere forhold" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Marts, 2015 Det er efterhånden mange år siden, jeg har læst Reader's Digest. Eksisterer den overhovedet mere? Ifølge wikipedia stoppede den i danmark i 2005, men kører vist stadig i usa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Jeg kan ikke lade være med at tænke på Jane. Hvordan gik det egentlig med hende? Blev hun ved med at forføre naive og uskyldige mænd med kræftsyge koner (som GP.er i alle tider har gjort), eller fandt hun måske Jesus? Jane var det ikke hende som var med i Tarzan ? "Me Tarzan, you Jane !" Redigeret 6. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Er der noget om , at utro mænd altid bliver ved konen og at hvis de kunne få ved konen det de mangler og behøver, så er konen valget pga følelserne også? Her bed karma ham i hans mås... Ærgerligt og synd for barnet og konen , og lærerigt for manden forhåbentligt... Elsk mens du tør - lev mens du gør eller hvad? Mange varme knus til dig min ven Kk for et varmt indlæg. Kh Line og god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Ps. Hvis jeg fik kræft, ville jeg aldrig sige det til nogen. Jeg ville leve hver dag som den sidste ( mere end nu) og være tæt på de jeg elsker konstant- genopleve, føle, opleve, leve det hele igennem igen , som hun gør her med sin mand... Smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2015 Er der noget om , at utro mænd altid bliver ved konen og at hvis de kunne få ved konen det de mangler og behøver, så er konen valget pga følelserne også? Her bed karma ham i hans mås... Ærgerligt og synd for barnet og konen , og lærerigt for manden forhåbentligt... Elsk mens du tør - lev mens du gør eller hvad? Mange varme knus til dig min ven Kk for et varmt indlæg. Kh Line og god weekend Det med rødt. Nej, følelser for hustruen har man altid, ellers var man skilt, groft sagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg