Hop til indhold
HappyHippo

Meen (Meena) / HillerødThaiMassage

Recommended Posts

har været et smut forbi Meen (Meena) i Hillerød

 

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=17271

 

jeg vil blot sige at jeg ikke mener at billederne er af nyere dato

 

der er lidt mere af hende nu, men bestemt stadig fin af en Thai der er tæt på 40 eller mere  :D

 

bestilte en times massage og fik et hurtigt bad

 

men allerede under min afklædning blev der lavet en undersøgelse af hvad mine underbukser indeholdt  :D

 

efter badet havde jeg kun håndklæde rundt om mig og her blev jeg igen undersøgt og når det sker, så piller jeg igen - så jeg gjorde samme metode på hendes bryster / bh, som hun gjorde i og omkring mine underbukser, hvilket jeg fandt sjovt og hun ikke helt havde regnet med, dog uden at blive sur :D

 

da jeg stod splitter nøgen stod hun med fremstrakt arm og kugleformet hånd nede foran mit skridt, så jeg smed hele pakken i hånden på hende  :D

 

hun var stadig iført hvide meget korte shorts og en hvid top og så rigtig fin ud

 

blev beordret ned på maven og så gik Meen ellers i gang med olien og lidt lillepige thai skuespil  :D

 

fik max 10-15 min. af det jeg vil kalde olienusseri og ikke massage, så blev jeg vendt om på ryggen og havde dårlig vendt mig før jeg blev spurgt om sex og fik prisen, hvorefter vi forhandlede os frem til et lidt anden med hele pakken

 

da aftalen var på plads smuttede hun ud og skiftede til noget mere sexy som hun sagde og kom derefter ind i en kort rød næsten gennemsigtig kjole, hvor jeg kunne skimte hende flotte bryster og barberede hoi 

 

fransk med gummi er lidt som at kører i 1 gear på motorvejen - ikke så fedt  :D

 

satte sig derefter op i ride position og gled langsomt ned og så var det ellers maskinsex for resten af pengene 

 

fik fyldt gummihætten og så var den oplevelse med ud i den virkelige verden  :D

 

ved ikke om der er chance for gentagelse hos Meen, men måske stedet  :D

 

 

377654.jpg  377655.jpg  316543.jpg

 

husk at det ikke skal udtales mean  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet har vist aldrig været kendt for god massage, men mest det ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas sagde den 05 Mar 2015 - 8:35 PM: Bananas sagde den 05 Mar 2015 - 8:35 PM:

Undskyld HH, men det lyder da uhyre kedeligt det hele.

 

nej da - hendes bryster var da brugbare, men fandt ikke ud af om de var ægte eller ej, kiggede diskret efter ar, men fandt ingen  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøg engang sidste år, uden og gå i detaljer, så ville hun have 1000 mere for fuld pakke og da jeg ikke rigtigt gad det, blev det noget sjusk, hun blev også noget pissed over jeg ikke ville love og komme igen dagen efter.

Redigeret af HappyHarryhardon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har personligt været der flere gange. Sex har jeg altid fået til 1000, inklusiv det lige gyldige massage. Det er dog ved at være et stykke tid siden.

En enkelt gang fik jeg massage og et blæs til 500 kr. Aner ikke hvad hun hed, men hun var vel omkring de 30 og lidt chubby. Lå på sengen og havde hejst flag, og pludselig var jeg i hendes mund, uden gummi. Blev helt overrasket fordi jeg normalt altid vil have med gummi, men liderligheden tog over. Hun sagde det ville blive  500 kr. Hun slugte hele baduljen.

Redigeret af Byggemandbob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...