sexyfantasy 1 Skrevet 4. Marts, 2015 Hej alle Jeg er ny herinde, så bær over med mig hvis der allerede eksisterer tråde om lignende emne. Jeg er en ung kvinde på 32 år som elsker at skrive og læse erotiske noveller, og af den grund søger jeg inspiration til nye historier Jeg ville blive meget glad hvis der var nogle som havde lyst til at åbne sig op for mig og fortælle om deres sexfantasier og fetiches. I skal være meget velkommen til at skrive privat til mig Jeg er nysgerrig på alle fantasier og fetiches, ingenting er tabu hos mig. Håber at nogle er friske. Knus S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg skal nok fortælle. Hos dig eller hos mig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexyfantasy 1 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg skal nok fortælle. Hos dig eller hos mig? ...tror ikke jeg kan den dag Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Er de løbet tør for sexnoveller på Scor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 4. Marts, 2015 Du laver en fejl der sexy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 4. Marts, 2015 Må vi ikke skrive om vores fantasier herinde, så alle kan læse med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexyfantasy 1 Skrevet 4. Marts, 2015 Vel nu er det jo ikke bare sex historier jeg søger, men i høj grad også mere uddybende om hvad det er man tænder på, og hvad der er ved det man tænder på Det interesserer mig at mennesker er så forskellige og tænder på forskellige ting. Jeg er nysgerrig på ting som jeg ikke selv tænder på og nødvendigvis har kendskab til og jo selvfølgelig må fantasierne da deles herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg skal nok skrive mere uddybende i morgen Er for for træt til at skrive en hel masse nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg