Hop til indhold

5 advarselpoint

Featured Replies

Skrevet

er der nogle som har flere?

Næh, men med hele 5 burde du vel være afgået ved EG-døden herinde?

Jeg har forstået, at 3 var max.

Skrevet

Næh, men med hele 5 burde du vel være afgået ved EG-døden herinde?

Jeg har forstået, at 3 var max.

Hahahaha -Jeg har sgu 10.. Plus jeg har haft et halvt års karantæne.

Jeg må være klassens slemme dreng :roll:

Skrevet

Hvordan fanden gør i? jeg har ikke en eneste  :???:

Skrevet
  • Author

du slikker nok røv, på de rigtige :wink:

Skrevet

Du skriver bare et frækt indlæg til Førerbunkeren og sætter følgende på: :P :P.

Nej, jeg havde faktisk forstået, at man kunne få 3, og derefter røg man ud i kulden.

Redigeret af Borende X

Skrevet

du slikker nok røv, på de rigtige :wink:

Tja nogle har travl med at slikke røv på mod-teamet, så er der os andre der foretrækker at slikke fisse på GP´erne.

Skrevet

Aha ... bliver man advaret fordi man slikker fisse? Godt jeg gør det i hemmelighed.

Skrevet

Vi gider ikke det her fis mere.

Kajbigpakaj har fået en advarsel 18/6-2014 og den 17/11-2014. Årsagerne kan jeg se i det notater der står skrevet af mine kollegaer at der bl.a. var noget med omtale af sex med folk under 18 år, sprogbrug, afsporinger, skænderier mv.

Den 4/12-2014 blev det for meget for Administrator, da Kajbigpakaj var på banen igen med ballade og tummel, han gav ham 3 advarsler og han fik at vide at vi var træt af at han kun var her for at lave ballade og derfor fik han karantæne. Administrator gav ham 3 måneders karantæne.

Den er udløbet i dag og straks forsætter Kajbigpakaj med det samme så snart karantæne er udløbet med at hive den gamle sag frem i intern besked til ledelsen og i en anden streng og starter et eller andet op her. I stedet kunne han have mødt frem med et nyt positivt sind og ladet fortid være fortid, men nej, han forsætter, og ud fra vores erfaring med ham og hans 5 advarselspoint, ja så har han bare ingen snor længere hos os. Så er det kontant afregning.

Så nu stopper det så bare. Kajbigpakaj får 6 mdr.s karantæne. Forsætter han når den karantæne er udløbet så bliver brugernavnet slettet.

Borende X har ret i at 3 advarsler giver karantæne. Det er helt korrekt. Kajbigpakaj har 5 advarsler, og ja nu i dag har han få fået den sjette og 6 mdr.s karantæne.

Normalt for folk chancer inden vi giver dem karantæne og inden vi sletter deres brugernavn. Det har Kajbigpkaj fået i 2014 og det får han også. Men alt har en grænse. Vi er generelt ret tålmodige med brugerne herinde.

Men det her er Admininstrators forum, og i sidste ende er det ham der bestemmer og de moderatorer han har tillid til og som han har uddelegeret en del af moderator-opgaven til.

Kan man ikke lide lugten i bageriet så er man altid velkommen til at smutte. I år 2015 har der været ret stille og fredeligt på forummet i forhold til tidligere, og der har ikke været så megen ballade, heller ikke fra dem der plejer at lave det. Det har vi talt internt i ledelsen om, folk på chatten og i pms og indlæg har nævnt det. Det er positivt og vi vil gerne have det forsætter til glæde for 99,9 % af de mange tusinde læsere og brugere på Eroguide.

Kajbigpakaj er velkommen tilbage efter de 6 mdrs karantæne hvis han møder frem med et åbent og positivt sind.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.