Hop til indhold
Guest jamesdrengen

white and proud

Recommended Posts

Guest jamesdrengen

Hvad skyldes det at en del glædes piger kun ønsker skandinaviske/europæiske mænd, som kunder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er (tydeligvis) ikke glædespige, men svaret synes jeg virker åbenlyst.....

* Nogle har måske dårlige erfaringer med visse typer kunder - og forsøger så at skærme sig mod dårlige oplevelser ved kun at tilbyde ydelser til bestemte grupper af mænd

* Alle har ret til selv at vælge hvem de vil have pik af - også selv om de tager penge for det.

Det har været oppe at vende før herinde - og synes at huske, at flere af pigerne kom frem med at det ikke var racistisk på nogen måde (som din overskrift måske antyder lidt).

Jeg synes det er helt fair - hvis jeg var født som pige, var glædespige, så ville jeg eddermandme også selv bestemme over hvem jeg lukkede ind i varmen. Når det så er sagt, så er der selvfølgelig også stor forskel (og masser af brodne kar) blandt skandinaviske/europæiske mænd, det siger sig selv.

Redigeret af SuperFucker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Vidste ikke at der var en ældre tråd om det.

At være " white and proud " er vel ikke racistisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikke mere racistisk end at være Black and proud  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

At vvære stolt over hvem man er og hvor man kommer fra, kan aldrig blive racistisk. Hvis man rakker ned , sviner til, hævder sig osv så er vi derovre af

Det er vel ikke mere racistisk end at være Black and proud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske skaber din overskrift associationer til White Pride, der oversat har nogenlunde samme betydning.

White Pride, egentlig Ultra White Pride, er en højreekstremistisk og nynazistisk hooligangruppering, der støtter det aarhusianske fodboldhold AGF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er noigle af vores "kulturberigere" der har et meget anderledes syn på kvinder, ikke mindst GP er.

Derfor.

Nogle piger jeg har mødt på flatrate i Tyskland sagde at de direkte hadede Afghanere pga. deres opførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man fx er 3. generationsindvandrer og bedsteforældrene er fra Tyrkiet er man så ikke skandinavisk? Er det et tilhørs- eller raceforhold vi er ude i? Og hvad med adoptivkoreanere? Hvad med herboende færinge, skal de vise pas? De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Nu ved jeg ikke lige med white pride og hooligans.

Men white pride er ikke racistisk eller andet. Det er bare at man er hvid og stolt. Hvilket jeg håber at alle hvide er . Hvorfor skulle man ikke være stolt over at være hvid?

Måske skaber din overskrift associationer til White Pride, der oversat har nogenlunde samme betydning.

White Pride, egentlig Ultra White Pride, er en højreekstremistisk og nynazistisk hooligangruppering, der støtter det aarhusianske fodboldhold AGF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke lige med white pride og hooligans.

Men white pride er ikke racistisk eller andet. Det er bare at man er hvid og stolt. Hvilket jeg håber at alle hvide er . Hvorfor skulle man ikke være stolt over at være hvid?

Ja, selvfølgelig kan man da være stolt over at være hvid. Men hvis stoltheden går over i en følelse af at være mere værd på grund af det, så synes jeg det bliver problematisk.

Med hensyn til White Pride, så udtalte de (i 2008) til Ekstrabladet :

"Ønsker racerent Danmark

Ifølge Ekstra Bladet ønsker White Pride et racerent Danmark. Men ikke kun folk med anden hudfarve end hvid er uønskede. Det er alle homoseksuelle og venstre-orienterede også. Og danske kvinder, der går i byen med sorte mænd:

»Sådanne piger er kneppedyr og race- og landsforrædere. De er feltmadrasser og skal kronrages«, siger lederen til Ekstra Bladet."

Jeg kan ikke se nogen kilder der angiver, at den holdning har ændret sig.

Redigeret af bent53

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man fx er 3. generationsindvandrer og bedsteforældrene er fra Tyrkiet er man så ikke skandinavisk? Er det et tilhørs- eller raceforhold vi er ude i? Og hvad med adoptivkoreanere? Hvad med herboende færinge, skal de vise pas? De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer.

Det har også været berørt i en tidligere tråd. Taget efter hukommelsen handler det mere om, hvordan man er mellem ørerne, end hvor solbrændt man er.

Det har også været nævnt, at der er piger af anden etnicitet, der ikke ønsker at træffe landsmænd i deres job.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer.

Haha jeg forstår godt hvis de ikke tager imod bornholmere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...