Guest jamesdrengen Skrevet 4. Marts, 2015 Hvad skyldes det at en del glædes piger kun ønsker skandinaviske/europæiske mænd, som kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Jeg er (tydeligvis) ikke glædespige, men svaret synes jeg virker åbenlyst..... * Nogle har måske dårlige erfaringer med visse typer kunder - og forsøger så at skærme sig mod dårlige oplevelser ved kun at tilbyde ydelser til bestemte grupper af mænd * Alle har ret til selv at vælge hvem de vil have pik af - også selv om de tager penge for det. Det har været oppe at vende før herinde - og synes at huske, at flere af pigerne kom frem med at det ikke var racistisk på nogen måde (som din overskrift måske antyder lidt). Jeg synes det er helt fair - hvis jeg var født som pige, var glædespige, så ville jeg eddermandme også selv bestemme over hvem jeg lukkede ind i varmen. Når det så er sagt, så er der selvfølgelig også stor forskel (og masser af brodne kar) blandt skandinaviske/europæiske mænd, det siger sig selv. Redigeret 4. Marts, 2015 af SuperFucker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesdrengen Skrevet 4. Marts, 2015 Vidste ikke at der var en ældre tråd om det. At være " white and proud " er vel ikke racistisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 4. Marts, 2015 Vidste ikke at der var en ældre tråd om det. At være " white and proud " er vel ikke racistisk Det er vel ikke mere racistisk end at være Black and proud 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesdrengen Skrevet 4. Marts, 2015 At vvære stolt over hvem man er og hvor man kommer fra, kan aldrig blive racistisk. Hvis man rakker ned , sviner til, hævder sig osv så er vi derovre af Det er vel ikke mere racistisk end at være Black and proud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Marts, 2015 Hvad skyldes det at en del glædes piger kun ønsker skandinaviske/europæiske mænd, som kunder Enmen har været oppe flere gange, Fordi pigerne har haft dårlige oplevelser med ikke skandinaviske/europæiske mænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bent53 60 Skrevet 4. Marts, 2015 Vidste ikke at der var en ældre tråd om det. At være " white and proud " er vel ikke racistisk Måske skaber din overskrift associationer til White Pride, der oversat har nogenlunde samme betydning. White Pride, egentlig Ultra White Pride, er en højreekstremistisk og nynazistisk hooligangruppering, der støtter det aarhusianske fodboldhold AGF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 4. Marts, 2015 Der er noigle af vores "kulturberigere" der har et meget anderledes syn på kvinder, ikke mindst GP er. Derfor. Nogle piger jeg har mødt på flatrate i Tyskland sagde at de direkte hadede Afghanere pga. deres opførsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. Marts, 2015 Hvis man fx er 3. generationsindvandrer og bedsteforældrene er fra Tyrkiet er man så ikke skandinavisk? Er det et tilhørs- eller raceforhold vi er ude i? Og hvad med adoptivkoreanere? Hvad med herboende færinge, skal de vise pas? De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesdrengen Skrevet 5. Marts, 2015 Nu ved jeg ikke lige med white pride og hooligans. Men white pride er ikke racistisk eller andet. Det er bare at man er hvid og stolt. Hvilket jeg håber at alle hvide er . Hvorfor skulle man ikke være stolt over at være hvid? Måske skaber din overskrift associationer til White Pride, der oversat har nogenlunde samme betydning.White Pride, egentlig Ultra White Pride, er en højreekstremistisk og nynazistisk hooligangruppering, der støtter det aarhusianske fodboldhold AGF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bent53 60 Skrevet 5. Marts, 2015 (edited) Nu ved jeg ikke lige med white pride og hooligans. Men white pride er ikke racistisk eller andet. Det er bare at man er hvid og stolt. Hvilket jeg håber at alle hvide er . Hvorfor skulle man ikke være stolt over at være hvid? Ja, selvfølgelig kan man da være stolt over at være hvid. Men hvis stoltheden går over i en følelse af at være mere værd på grund af det, så synes jeg det bliver problematisk. Med hensyn til White Pride, så udtalte de (i 2008) til Ekstrabladet : "Ønsker racerent Danmark Ifølge Ekstra Bladet ønsker White Pride et racerent Danmark. Men ikke kun folk med anden hudfarve end hvid er uønskede. Det er alle homoseksuelle og venstre-orienterede også. Og danske kvinder, der går i byen med sorte mænd: »Sådanne piger er kneppedyr og race- og landsforrædere. De er feltmadrasser og skal kronrages«, siger lederen til Ekstra Bladet." Jeg kan ikke se nogen kilder der angiver, at den holdning har ændret sig. Redigeret 5. Marts, 2015 af bent53 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 5. Marts, 2015 Hvis man fx er 3. generationsindvandrer og bedsteforældrene er fra Tyrkiet er man så ikke skandinavisk? Er det et tilhørs- eller raceforhold vi er ude i? Og hvad med adoptivkoreanere? Hvad med herboende færinge, skal de vise pas? De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer. Det har også været berørt i en tidligere tråd. Taget efter hukommelsen handler det mere om, hvordan man er mellem ørerne, end hvor solbrændt man er. Det har også været nævnt, at der er piger af anden etnicitet, der ikke ønsker at træffe landsmænd i deres job. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron 20 Skrevet 7. Marts, 2015 De kunne være sjovt med en pige der fx afviste pure afviste maorier, indianere, bornholmere og pygmæer. Men smag og behag. Det er en branche hvor pigen selv bestemmer. Haha jeg forstår godt hvis de ikke tager imod bornholmere ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg