Hop til indhold
frenchlover1

Aphrodite wellness - foto af pigerne

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Skal lige siges jeg har en del besøg på bagen også gode! Har besøgt klubben de fleste af ugens dage... Man kan ikke sige weekend er bedre en hverdag. Kender flere af pigerne. Men jeg kaster ikke rundt med drikkepenge! Giver til tider massage, hvis JEG lyster! Og så har jeg en forventning om at få leveret hvad jeg betaler for!

De sidste par gange har klubben mest mindet om et total rip off med Piger som har store forventninger til hvad Danske Mænd skal gøre for dem og ganske små forventninger til hvad de skal gøre for Mændene. Hverken noget jeg vil bruge min tid eller penge på.

Måske det bliver bedre i fremtiden, må tiden vise :-) men pt tager jeg en pause igen. Hellere køre lidt længere og få en respektabel oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og det er så derfor visse herrer skal afholde sig fra konsekvent at ville give ekstra penge til pigerne på flatrates. Det ødelægger det, jeg godt kan lide ved disse klubber. Det er ikke så meget et spørgsmål om det koster 100 eller 150 EUR for en dag (bare prisen svarer til stedet i forhold til andre klubber), men lige så meget det, at når man først er der inde, skal der ikke diskuteres penge. Nogle klubber går endda så langt at de garanterer dette til gæsterne. Jeg har derimod ikke noget imod at give lidt massage. Det er også et fint element i hyggen med pigerne, og flere af dem sætter også pris på det. Men det skal ikke begynde at være en betingelse for en god behandling.

 

Nogle piger har åbenbart fået et indtryk af, at danskere har masser af penge, men det gælder altså ikke os alle. Nogen af os tager jo netop til Tyskland fordi vi synes det er for dyrt i Danmark, til at vi har råd til det. Dette gælder nok især dem af os, der primært frekventerer flatrates frem for FKK. Men hvis der er nogen af de danske mænd, der kaster rundt med penge, ødelægger de altså noget for resten.

 

Hvad gælder Sisi, så sagde et par af de andre piger, at hun generelt altid forsøger at score Piccolos fra folk, og måske også drak lidt rigeligt af dem ind imellem. Det lød faktisk som om de ikke var så vilde med den måde, hun opfører sig på. Men jeg kunne forestille mig, at hvis man først er stamgæst, og hun ved der ikke er noget at hente, så skruer hun lidt ned for gassen.

 

GK, hvor tager du så hen i stedet for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Du nævner selv totalclub hannover. Pris value rigtig god klub! 90 euro ofte ganske pæne piger og super stemning. Kan nåes på 1 dages tur. Ville have været fedt hvis klubben kostede 130 euro og lidt af pengene gik til lidt flere piger og resten til spa og bedre buffet

La vita flotte flotte piger ret ok faciliteter og en god buffet. Koster ca 140 euro inklusiv drikkevarer... Men til den pris får du en klub adskillige klasser over afrodite. For mit vedkommende lige på grænsen til endagstur

Dolce vita hvis du gerne vil knalde igennem

Partytreff Bremen vil jeg nok til at besøge lidt oftere. Kan sagtens nåes på 1dags tur. Flot klub ret ok buffet ganske ok piger og ret villige. 100 euro også weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

GK, hvor tager du så hen i stedet for?[/ quote]

jeg sidder pt. på La Vita og skriver dette. Det er en af de bedste flat rate klubber jeg har besøgt.

http://www.partytreff-lavita.de

De spiller i been looking fredom og tekkenfrau giver den gas bag baren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at hvis TC Hannover lå tættere på, kom jeg der af og til. Men jeg synes 3½ times kørsel hver vej er lige rigeligt for en endagstur. De gange, jeg har været der, har været når jeg kom forbi på en længere tur. La Vita lyder også interessant, men ligger endnu længere væk. PT Bremen er lidt tættere på, men stadig 300 km hver vej for mig. Jeg vil helst ikke længere end Hamburg på en endagstur, ellers går det hele op i kørsel.

 

Jeg har ikke rigtig mulighed for at tage på flerdages-ture, bortset fra når det er arbejde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Endags ture til klubberne længere væk plejer at køre nogle sammen. Mange steder er der fri hastighed, så kan gives lidt gas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har før skrevet at jeg er klar til at tage med på hverdage. Har besøgt Aphrodithe en gang i Jannuar sammen med Leecher. Vi havde en god aften. Opvagte piger. Et par lagde ovenikøbet op til at gå to tøser med op. Jeg er frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søndag er normalt en lidt død dag på klubberne, ikke bare Aphrodite.

At pigerne fryser er ikke OK.

 

Jeg var endelig en tur forbi Aphrodite i går søndag. Jeg har lidt blandede følelser om besøget. For det første var det muligvis en skidt ide, at komme en søndag, for der var ret dødt i klubben. Der var kun 4 piger på arbejde, og de var trætte efter en lang lørdag nat indtil klokken 4. Antallet var sådan set fint nok i forhold til de mandlige gæster, men de virkede ikke så interesserede i at komme i rummene. Det hjalp dog lidt senere på dagen. En anden faktor var, at der var lidt koldt i klubben, så pigerne frøs. Det gjorde det ret populært at komme i saunaen, hvilket kunne være nødvendigt for at få pigerne varmet op, før man gik på rummet. Men den lidt matte stemning gjorde det også svært at komme i stødet selv. At pigerne ikke nødvendigvis kom og satte sig hos en, hvis man sad alene, var lidt en omvæltning fra Totalclub Hannover, hvor man sjældent sidder alene ret længe.

 

Jeg ankom til åbningstid få minutter efter klokken 14. Jeg ved ikke, om det var dem alle, eller kun hende, der åbnede døren, der ikke lige havde fået med, at vi var skiftet til sommertid. Hun begyndte i hvertfald med at sige, at de egentlig først åbnede klokken 14. Jooo søster, men det er altså nu! Der var ikke andre gæster på det tidspunkt, og pigerne kom også dryssende lidt efterhånden.

 

Pigerne var:

 

Manuela: Hun tog imod med armbånd inde i klubben, og blev også dagens første. Sød og ganske køn pige, men lidt fraværende på dagen. Hun skulle hjem til Bulgarien på ferie dagen efter og en måned frem. Jeg tror hun mentalt allerede var på vej. Første runde gik som altid stærkt, og jeg ville egentlig godt have haft en tur med hende igen, men det blev ikke til. Hun livede dog lidt op senere.

 

Michelle: også sød nok, men frøs med anstand. Ikke helt så pæn skikkelse som Manuela, men sødt smil og fine bryster. Jeg fik faktisk to runder efter hinanden med hende, dog med en halvlang pause imellem.

 

Vanessa: Dagens overraskelse. Hun ser ok ud, men jeg havde ikke rigtig fået kontakt med hende før et stykke hen på dagen, til dels fordi hun var optaget af nogle af de andre gæster. Men jeg endte på et tidspunkt i et helt tomt kontaktrum, da både nogen af pigerne, der havde fri, hende der passede baren, samt Vanessa, alle sad i sofaerne ude ved spillemaskinerne. Så Vanessa kom ind til mig, og vi sad og hyggede lidt. Hun frøs dog også, og efter et stykke tid foreslog hun saunaen. Den viste sig dog at være blevet så varm, at man overhovedet ikke kunne trække vejret derinde, så vi røg ud igen med det samme. Jeg havde luret lidt på vandsengen og spurgte til den, så hun foreslog at afprøve den. Hun tog et tæppe med derind, fordi hun ikke synes alle skulle kigge på os gennem glasdøren, så det endte faktisk med at vi lå rimelig længe derinde og hyggede og nussede under tæppet.

 

Sissi: LIdt vild tøs med masser af gang i, men ikke rigtig min kop te. Jeg nåede ikke at knalde hende. Hun kom hen og satte sig efter jeg havde været med Manuela, men det varede ikke ret længe inden hun begyndte at forsøge at overtale mig til at købe en Piccolo til hende, hvilket er lidt en turn-off for mig. Da hun fandt ud af, at det havde jeg ikke tænkt mig at gøre, og der samtidig kom en anden (stam-?)gæst, vimsede hun af igen. Ham havde hun også mere held med, så hun fik hendes Piccolo der, og hængte efterfølgende på ham de næste par timer, indtil han smuttede igen. Lige inden jeg smuttede omkring klokken 21, kom hun hen igen, om vi ikke skulle på zimmer. Jeg måtte advare, at Anakondaen som sagt var lidt træt, men så ville hun gerne have lidt massage, hvilket hun fik, men mere blev det ikke til i den omgang.

 

Så alt i alt, det var ganske hyggeligt, og tiden gik sådan set hurtigt. Men det var lidt svært at blive tændt, for der manglede lidt den sexede stemning, der ellers kan være sådan nogle steder, og pigerne var som sagt heller ikke specielt tændt. Men jeg kunne godt tænke mig at se, om det samme gælder i ugens løb.

 

Selve klubben var jeg egentlig positivt overrasket over, bortset fra nogle få ting, der allerede har været nævnt her i forummet. Selve klub-området var fint indrettet, og virkede ikke nedslidt, men i god stand. Hvis stemningen havde været der, masser af piger og gæster, kunne det være rigtig godt. Men bruserne var stadig ikke fikset, whirlpoolen i samme rum som

vandsengen heller ikke, og pigerne klagede over at den fungerende whirlpool var for kold (den dag) og lugtede dårligt, så der nåede jeg ikke ind. Det er altså vigtigt at sådan en bliver holdt ren, så det giver minuspoint, og det gør det også, hvis der er for koldt generelt. For mig var temperaturen i klubben ok, men pigerne frøs som nævnt, og der er ikke noget så usexet, som kolde piger (jaja, så må man jo varme dem, men hvis de først fryser er det nemmere sagt end gjort...)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok have klaget til ledelsen evt. på nettet over Sissis tiggeri.

Opsalg med alternative former som anal ol. finder jeg ok. da bør pigerne være motto piger (rødt armbånd) og der bør være en prisliste.

Har lidt samme oplevelse som dig røde baron

Er lige kommet hjem. Har holdt en pause på 1,5 mdr pga jeg ikke var tilfreds sidst. Kunne se der var kommet lidt nye piger, så skulle prøves igen....

Vanessa: var i sauna sammen og egentlig ganske ok... Men efterfølgende var det med lidt tunge skridt hun skulle lokkes i rummet. Da vi efter lang tid endelig kom i rummet lagde hun sig på maven og spurgte efter massage. Afslog høfligt og den efterfølgende service var lidt lala

Sisi: egentlig en sød pige på mange måder. I sauna og efterfølgende i rummet. Hun lagde sig ligeledes på maven og spurgte efter massage. Afslog høfligt... Så ville hun mersælge anal og etc. Afslog høfligt. Nussede hende lidt og slikkede hende til orgasme. Efterfølgende mente hun at hun havde givet mig en gave og mente jeg skulle give hende en gave bestående af 50 euro. Sagde jeg ikke havde flere penge med, men hun blev ved at tigge om penge.. Ville gerne tage imod danske penge prøvede også at gå ned i pris til 10 euro :grin: afslog nu stadig. Fornærmet lagde hun sig på maven og sagde hun så skulle have massage. Jeg lagde mig på ryggen og sagde blasen. So it be :grin:

Var sammen med monika hvilket var ok og en jeg ikke kan huske navnet på, som faktisk var ganske fint. Dagens bedste som jeg tog 2 gange da hun blev sidste rum. Hun var den eneste der ikke spurgte efter massage, så valgte i sidste rum at give hende det meste af en times massage afsluttende med knald. Hun skulle da forkæles lidt, da hun trods alt var den eneste med et ganske fint niveau

Pigerne var generelt lidt tilbageholdende med rum ( pånær hende jeg ikke kan huske navnet på) og var generelt mere interesseret i massage sauna og ekstra penge fremfor at knalde. Stemningen ret mat, langtfra hvad man oplever hvis man kører lidt længere.

Var eneste hane i lsng tid. Dog kom et par mørklødede senere. Var i rum ved siden af hvor en af dem havde en pige med. Hun spurgte nu ikke ham efter massage, det er åbenbart kun die dumme danen :grin:

Jeg finder stadig klubben for kedelig. Hvis folk generelt får samme behandling kan jeg vitterlig godt forstå der ikke kommer flere Mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Baron.

Du har ret jeg har været fraværende, nærmere bestemt på rejsearbejde, derfor har jeg heller ikke svaret på mail.

Der hvor jeg arbejder er der lidt censur på internettet så jeg er ikke på EG i den tid. En fælles tur har jeg ikke noget imod ved lejlighed.

JS: Jeg er helt med på at det kan være en fordel at være flere af sted sammen, men du ville jo ikke med, og Gungner ser ud til at være fraværende ;)

 

GK: Jeg blev lidt forvirret igår aftes over at der stod at dit indlæg var skrevet dagen før, men det var fordi klokken lige havde passeret midnat!

 

Jeg er som sagt lidt delt i oplevelsen. Jeg havde faktisk fra starten af overvejet at tage derned en gang igen i denne uge, hvis første gang havde været en stor succes. Men lige nu skal der et eller andet til, for at det bliver aktuelt. Jeg kan se potentialet for klubben, også ud fra at I andre siger det på nogle tidspunkter er OK, men jeg må generelt give GK ret i hans betragtninger.

 

JS: Hvilken ugedag har I været der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sammenligner Flatrate med FKK. Det er som at sammenligne en grillbar med en restaurent.

Harmony er et dejligt sted; men man må også betale for den bedre service.

Jeg var i stedet kørt lidt længere syd på til Harmony FKK, fik en superlørdag med 3 utroligt lækre og søde kvinder, 2X buffet med lækker mad, varm og dejlig Bio Sauna og almindelig sauna, ophold i biograf med lækre kvinder vimsende omkring, oplevede 2 mænd tage den lille Nicole i Biografen, det var frækt, men jeg havde nu også varmet hende op tidligere på eftermiddagen :) Herligt at hun er tilbage igen, det var hendes 2 arbejdsdag efter ferien, den må man sige hun brugte aktivt.! samlet pris 220,- euro (entreen var nedsat til 40 euro)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Baron.

Du har ret jeg har været fraværende, nærmere bestemt på rejsearbejde, derfor har jeg heller ikke svaret på mail.

Der hvor jeg arbejder er der lidt censur på internettet så jeg er ikke på EG i den tid. En fælles tur har jeg ikke noget imod ved lejlighed.

 

Ja det arbejder tager for meget af ens fritid. Mht. censuren kan man komme uden om det ved at bruge proxy-servere, hvis ellers man har fuld kontrol over den computer, man går på nettet med. Men det kommer selvfølgelig an på de nærmere omstændigheder, og det hører nok ikke til i dette forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver egentligt bare at skrive at der er alternativer til en nedslidt klub i Nordtyskland med frysende og tiggende piger, jeg gav 70 euro mere og havde en dag i paradis med 3 top 10+ kvinder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke nogen af os er i tvivl om, at der er alternativer. Det er udelukkende et spørgsmål om hvor langt man kan/vil køre, derunder hvor lang tid man kan/vil bruge på det, og hvor meget man kan/vil betale. Men nu får du det nu også til at lyde mere negativt end det er. Jeg synes ikke klubben som sådan er nedslidt. Der er nogle få ting, der ikke virker, som de skal. Der var en pige ud af flere, der forsøger at score ekstra. Det siger rygterne også kan ske på Harmony... Der udover er pigerne på Aphrodite søde nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver egentligt bare at skrive at der er alternativer til en nedslidt klub i Nordtyskland 

 

Bortset fra de ikke fungerende termostatbrusere kan man vist ikke betegne Aphrodite som nedslidt, da den ellers er både flot og nyindrettet i en stil, der er fuldt på højde med flere FKK-klubber  :)

 

Men de kunne godt have skruet lidt ned for varmen i saunaen og til gengæld lidt op i lokalerne - men det er måske en gammel fabrik? - og så er bygningen nok bygget i beton og isoleringen ringe.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

@Gungner det var faktisk min plan at klage over det. Men har været så meget og nu er det for lang tid siden. :???:

 

Bruser lidt noget øv.. spaen er lidt hit or mis, har oplevet den var velfungerende men ligeledes det modsatte. Ofte bliver saunaen brugt som "tørrestativ"… jeg vil ikke kalde klubben for velfungerende.. jo nogengange.. men heller nedslidt. Flatrate er ofte noget hovsa agtig løsninger, her er Aphrodite ingen undtagelse! Sådan er det, generer mig ikke vildt…..

 

Men noget der generer mig.. KUN 4 PIGER.. med så få må der altså ikke være 2 missere imellem, for så kan du ikke underholde dig selv  :eek: Altså Sissis plagen og i mit tilfælde efterfølgende ugidelighed, det er altså lidt øv. Desuden er jeg lidt træt af, at præmisen nærmest er blevet, at man skal give Pigen massage, for hun gider alverden. Eller hun forventer at få det. Som sagt spurgte de ikke de Mørke Mænd efter det, men tog da alligevel gladelig i rummet med dem og det virkede som det var vældig fint… Så føler man nærmest, man er gutten som betaler og iøvrigt som minimum skal give dem noget massage for de gider alverden. Ikke så fedt og ikke et spil jeg leger med på.

 

Som Reknas skriver, for 90 euro mere havde jeg formentlig fået en HEL anden oplevelse på Harmony. De 2 koncepter kan ikke sammenlignes!!!! Men man kan nu sagtens reflektere over, hvad man har fået for sine Penge og tidsforbrug. For mit vedkommende havde lidt ekstra penge og lidt ekstra kørsel været godt givet ud. Havde trods alt afsat en hel dag på at forkæle mig selv.. synes ikke helt det gik sådan  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bekymrer mig at høre at der er flere der har haft dårlige oplevelser på stedet. Selv har jeg ikke efter fem besøg haft direkte skuffelser. Nogen besøg har dog været bedre end andre.

En gang er jeg blevet bedt om at købe en picolo og afviste med det samme.

At Sissi tigger på rummet er ikke OK. dog er det i orden ved anal ol. Det er jo ikke med i den normale pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også derfor, jeg skrev at jeg havde blandede følelser mht. mit besøg. Det var jo hyggeligt nok at bruge dagen sammen med de 4 tøser, for de er jo søde nok. Men der var bare ikke samme stemning, som man har oplevet på andre flatrates, hvor man risikerer at få at vide, at man ikke holder pauser. Hvis jeg kommer på en flatrate, er det for at have sex adskillige gange med forskellige piger på kort tid, og det var lidt svært at opnå på Aphrodite.

 

Faktisk gav jeg dem en chance mere torsdagen efter. Dette var ca. det samme, bortset fra at de ikke brokkede sig over at de frøs, og Sissi godt vidste, hun ikke fik noget ekstra ud af mig, så ingen problemer der. Grunden til at jeg prøvede igen, var en kombination af at det var det, der passede bedst i mine øvrige planer (frem for at tage længere væk), samt at jeg havde håbet på gensyns-effekten med Vanessa og evt. Michelle. De var dog desværre ikke tilstede. Til gengæld var Selina og Monika der, hvilket var nye positive bekendtskaber. Men summa summarum var ikke ændret, kun ganske få piger og endnu færre gæster. Faktisk havde jeg næsten pigerne for mig selv det meste af dagen. Det var heller ikke en helt almindelig torsdag, da det var op til påske (torsdag er ikke helligdag i Tyskland), så det har muligvis gjort det mere søndagsagtigt, end det normalt ville være.

 

Der opstod en situation omkring Monika i løbet af dagen,som gør at jeg sætter lidt spørgsmåltegn ved, hvordan stedet bliver kørt. Det var dog omkring deres Tekenfrau (Daria?) og ikke ejeren. Der var en diskussion mellem dem, men jeg kunne kun gætte mig til indholdet, da den foregik på Bulgarsk (stort set alle, der arbejder der, er fra Bulgarien), men den var ikke god for stemningen, da den foregik i fuld offentlighed. Daria fik den endda selv til at fortsætte flere gange. Hun var utilfreds med noget omkring Monika. Jeg ved ikke helt hvad vinklen på det var, men Monika var i hvert fald ikke i særlig godt humør bagefter (og søgte trøst hos mig...). Der var lidt mere i det, men jeg vil ikke komme mere detaljeret ind på det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var dernede fik jeg så meget fisse at min pik var ved at ryge af. Våde og villige var de allesammen havde 2 tøser med på rum også. De eneste de tiggede om var at jeg kneppede dem. Super sted for mig ihvertfald.

Tror helt sikkert at oplevelsen kan variere fra person til person, nogen er bare bedre isbrydere end andre. Da jeg var der så kom der nogen som satte sig i et hjørne for sig selv og forventede piger kom. Jeg er stik modsat, jeg går hen slynger pikken rundt og siger ficke ficke. Virker hver gang. (Overdrivelse fremmer forståelsen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var dernede fik jeg så meget fisse at min pik var ved at ryge af. Våde og villige var de allesammen havde 2 tøser med på rum også. De eneste de tiggede om var at jeg kneppede dem. Super sted for mig ihvertfald.

Tror helt sikkert at oplevelsen kan variere fra person til person, nogen er bare bedre isbrydere end andre. Da jeg var der så kom der nogen som satte sig i et hjørne for sig selv og forventede piger kom. Jeg er stik modsat, jeg går hen slynger pikken rundt og siger ficke ficke. Virker hver gang. (Overdrivelse fremmer forståelsen)

 

Jeg har ikke haft problemer med at få kontakt og komme på Zimmer snarere tvært imod.

På Optasia/Fantasy Lounge har jeg derimod haft problemet.

Jeg er ikke en Adonis nærmere en småfed herre i den høje ende af halvtredserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Tror helt sikkert at oplevelsen kan variere fra person til person, nogen er bare bedre isbrydere end andre. Da jeg var der så kom der nogen som satte sig i et hjørne for sig selv og forventede piger kom. Jeg er stik modsat, jeg går hen slynger pikken rundt og siger ficke ficke. Virker hver gang. (Overdrivelse fremmer forståelsen)

Og den sætning kan naturligvis forklare de pågældende personer tidligere har haft gode oplevelser i klubben og fantastiske oplevelser andre steder  :wink: …. eller noget  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...