Hop til indhold
mj75

Sex Kino Odense

Recommended Posts

du går bare ind i et rum med gloryhole og hvis hullet er åbent mod naboen stikker du bare pikken derind og den blir suttet. Hvis du selv vil sutte kan du gi et tegn med din hånd i hullet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snedker skrev, den 16/1/2017 at 12:43:

Sexkino er et glimrende sted til fræk leg:-) kommer til med min kone også, hun kan godt lide at blive udstillet og få pik af de mænd jeg udvælger. En ret sjov leg. 

Ja sådan bruger vi den også... hilsen Inge

Del dette indlæg


Link til indlæg
saccy skrev, den 18/1/2017 at 12:35:

Hvad tid på dagen er der bedst chance for action ?

der er jo lukket om aftenen ret tidligt desværre. men det er forskelligt, jeg har nogen gange været der selv sidst på en formiddag. og meget sjællen har jeg da haft flere mænd der samtidigt, men når min mand er med har jeg da altid et par stykker for det kan han godt li at se. (min mand)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er rigtig der ikke er ret mange kvinder derinde, men jeg har nu da set nogle stykker der mest sammen med deres mænd. en enkelt gang en glædespige som tog dem der ville...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inge skrev, for 35 minutter siden:

det er rigtig der ikke er ret mange kvinder derinde, men jeg har nu da set nogle stykker der mest sammen med deres mænd. en enkelt gang en glædespige som tog dem der ville...

 

Hvornår kommer du i sexkino. Jeg kunne godt tænke mig at kneppe dig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inge skrev, for 50 minutter siden:

det er rigtig der ikke er ret mange kvinder derinde, men jeg har nu da set nogle stykker der mest sammen med deres mænd. en enkelt gang en glædespige som tog dem der ville...

 

Hvordan kunne du vide, at det var en glædes pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inge skrev, 1 time siden:

der er jo lukket om aftenen ret tidligt desværre. men det er forskelligt, jeg har nogen gange været der selv sidst på en formiddag. og meget sjællen har jeg da haft flere mænd der samtidigt, men når min mand er med har jeg da altid et par stykker for det kan han godt li at se. (min mand)

Jeg vil da kneppe dig i sex bio, 

hvilken en?

og hvornår kommer du der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for svarene...  jo jeg knepper da derinde men jeg laver aldrig forhåndsaftaler i må se når jeg er der, sådan er det bare. og   : jeg ved hun var glædespige for hun var vild med mine store patter, så hun nærmest kavlede på mig og bagefter fik vi en snak hjemme ved os.... knus og kys fra Inge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...