Hop til indhold
Bananas

Thai Thani igen med Som-Sum i kroppen

Recommended Posts

Krop mod krop. Og lidt gynækologiske og andrologiske undersøgelser med tilfredsstillende indfald og udfald. Patientafgift: 1200 kr, men jeg forhandlede op det till 1400 og blev glad af at hun blev glad.
Efterkontrolsrisiko: jo da! Det som-summer stadig i kroppen, noget som skal kontrolleres snart igen
 
 
Måske bliver dette min stamklinik en måned, til Nina tager over Siamgirls i april.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Åh Bananas jeg elsker sgu dine anmeldelser. 

De er så meget mere inspirerende en de detaljerede. 

Tak, du får en rigtig bajer på bænken  næste gang - ud med Blå Prips!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak AeE. Men for sikkerheds skyld tager jeg nok med drikken selv. Føler ikke jeg kan stole rigtigt på jer danskere når det kommer til øl. Ud med Pripps Blå og Carlsberg og Tuborg og Harboe og ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe Bananas

Kan se du har en "dårlig smag " hvad angår øl

Måske det samme er tilfældet med piger.

Du kan drikke en Nykøbing, den er også uden alkohol så du ikke får problemer i dit hjemland.

Dette er. Skevet med en masse humor, du ved jeg godt kan lide dine kommentarer herinde

Hilsen og skål

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exquisite taste, dear Rider. Exquisite taste! Og der rummes ikke Carlsberg eller Tuborg eller Pripps. Ikke heller Nykøbing. Som-Sum? Ja hun er lidt som Nørrebro Ravnsborg Rød:
 
Ren, mørk krop, sødmen kommer langsomt undervejs, adfulgt av lidt bid når den lander. Oliet tekstur, blød afrunding krydret med eksotiske toner.
Altså ikke det mest ekslusive jeg oplevt, men absolut værd at smage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som-sum

Den ene gang kom hun så voldsomt at hun skreg så højt at jeg var bange for hele nabolaget ville stå der for at se hvem der var blevet overfaldet lol

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som-sum

Den ene gang kom hun så voldsomt at hun skreg så højt at jeg var bange for hele nabolaget ville stå der for at se hvem der var blevet overfaldet lol

The rider

 

Aha - var det dig? Selv stod jeg nede hos bageren og så når valmuefrøene faldt ned fra rundstykkerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...