Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

En hyggestund i harmoni

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Simpelthen for lang tid siden jeg havde været på Harmony  :???: Ja næsten 3 måneder, man har jo et ansvar for de fattige Piger og hjælpe dem gennem Studierne etc. Det måtte der gøres noget ved for en uges tid siden.

 

Ankom i weekenden. 16 Piger ialt ikke skidt ikke skidt  :-P Visuelt kunne det have været bedre udfra mine præferencer, men var nu ganske udmærket.

 

De var begyndt at køre tilbud på Entreen, nemlig 40 euro i stedet for 60 euro. Fik lokket Mændene ud af busken dog ikke så det var et problem. Fuldt op inde ved storskærmene med Fodbold. Så var det nemt at få fat i Pigerne imens. I Baren stod den mørkhårede Pige fremfor Spaghetti fyren, så man skulle ikke vente alverden tid på en kop Kaffe, dejligt.

 

http://www.saunaclub-harmony.com/girls/ada.html

 

Første Pige, blev en gammel kending for mit vedkommende, nemlig Ada. Havde glædet mig til at møde hende igen. Ahhh kender i det, man havde en fantastisk dag med hende sidst, har vældig store forventninger til dette skønne Pigebarn og så bliver det kun godt. Så kan det godt nærmest være lidt nedtur  :-P  Nå hun var jo klar over jeg var glad for hende… havde lagt mig i Bioen, hun kom ind og lagde sig hos mig. Fik lokket hende til at tage tøjet af, jeg elsker en nøgen Pige og hun leverede gladeligt. Skønt! Lidt snak lidt nusse men relativ hurtig kom spørsmålet om vi skulle ovenpå. og om vi skulle have noget med at drikke. Ja skulle vi da, dog ikke noget at drikke, da ikke det man tager i rummet for. Ovenpå begyndte hun at snakke om ferier og andet snik snak. Det hører altså Sofaen/Bioen til eller pillowtalk til sidst, hvis hun ikke har travlt med at komme ned. Lidt nusse, en ganske ok 69 sluttende af i en rigtig god ridetur. Hun tørrede hurtig af og var hurtig ude af sengen. Specielt når man tænker på, hvor længe hun lå og hyggede bagefter sidst. Isoleret set, var rummet godkendt!!!! men som sagt, det var bare så godt sidst  :???: Den unge skønne søde delige Pige, som nærmest var ligeglad med tidsforbruget i rummet og leverede noget varmt kvalitetssex var pludselig blevet ganske Profesionel. Muligvis kan jeg ryge med hende i rummet igen en dag, men hun er på ingen måde selvskrevet på todo listen længere.

 

http://www.saunaclub-harmony.com/girls/jessica.html

 

Jessica var for mit vedkommende et ubeskrevet generalie blad. Primært fordi hun kun har været i klubben en måned. Som du kan se på billederne er hun ikke skinny slank, lidt kilo ekstra vil nogle måske mene. Jeg plejer at have vildt gode rum, med den type Pige, så havde luret på hende nogle gange. Hun kom og satte sig på skødet af mig. Varm, sød og dejlig gik ikke lang tid inden spørgsmålet kom.. nu fuld godkendt Approach og ovenpå det gik. Hun var lidt nervøs, måske nystartet? fik jeg ikke lige hørt efter er jo ikke i rummet for at snakke. Lidt nusse fik det helt rigtige ansigtsudtryk frem på hende og hun slappede ganske meget af og blev ret villig. Fik hende til at ligge i en doggy hvor hun fik sorte kys om på ryggen med hende og en slikketur… hun ville rigtig gerne og styrede tingene lidt så det blev helt rigtig og efter lidt tid kom hun. Vi havde været relativ langt tid i rummet, så da hun spurgte efter Blowjob måtte jeg lige høre efter hvor lang tid der var tilbage. Hun var lidt i tvivl, men der var nok 10 min mente hun. Så ville jeg hellere bruge tiden på at knalde. Hende i en ridetur ikke noget hun er vildt god til!!! men udsigten fejlede bestemt ikke noget, så var nu fedt alligevel! sluttende i Missionær. Aftørring lidt kramme og ned igen. Hun kan sagtens lokke mig igen.

 

Da klokken blev 00.00 skete der noget jeg ikke har prøvet på Harmony før. Der var sgu ingen Piger. Vi fik det talt til 5 Piger og minimum 23 Mænd. Dæleme dårlig planlægning!!!!!! havde egentlig affundet mig med, det nok kun blev til 2 Piger den dag.

 

http://www.saunaclub-harmony.com/girls/adriana.html

 

Men det skulle nu gå anderledes. Lina var klart den flotteste Pige i Klubben den dag! Havde haft kig på hende mange gange, hun var egentlig ikke vanvittig meget i rummet, hvilket undrede mig. Man fik en tanke om, hun nok bare var et Optifick, så alle Stammændene ikke gad hende. Nå visuelt var hun rigtig meget mig!!!! og da det imod alle odds (kønsfordeling) var muligt at komme med hende, valgte jeg der skulle smides 60 euro efter hende, så måtte det blive som det blev.

Hun var meget interesseret i at snakke i Sofaen, skyldes måske de resterende Piger, blev totalt overfaldet, hvem ved  :-P Jeg ville nu hjem, så spurgte efter Rum ganske hurtig, det var ok. Ovenpå skulle hun lige i bad? tja hun var lige kommet ud af badet. Nå afsted med hende, da hun kom tilbage fra badet,  spurgte hun om jeg ville slikke Fisse. Hmm 19 årig Tysk Pige, den var klart ekstra, det gad jeg ikke, så afslog ganske høfligt. Så nussede jeg lidt, hvorefter hun spurgte om jeg gav Massage… igen afslog jeg høfligt, synes ikke jeg var så tændt på at give hende Massage til 120 Euro i Timen. Ellers skulle det da havde været nedenunder, så måske  :-P Mine forventninger til rummet, var ikke så vanvittig høje længere… havde lyst til et blowjob og her overraskede hun så ganske positivt!!! for det var hun sgu da god til. Brugte vi resten af tiden på, måtte dog afslutte i Hånden de sidste par Minutter. Alt i alt, har jeg egentlig ikke fornemmelsen af, badet talte med i de 30 minutter. Det blev faktisk ganske fint og hun var sød og dejlig. På vej ud, var min indstilling til hende vendt 180 grader og blevet positiv. Spurgte hende sådan rent nysgerrig om Fisseslik var ekstra siden hun spurgte efter det. Nej var det ikke, sagde hun, det var Taschegeld…. hmm ja det blev jeg egentlig ikke klogere af  :grin: Nå rummet havde været lidt særpræget!!!! men kommer nok til at vælge hende igen.

 

Alt i alt en god dag med søde dejlige Piger. Baren fungerede alt fungerede og maden var i mine øjne rigtig god. En dag jeg ikke ville have været foruden

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Taschegeld er lommepenge, så hun betragtede vel bare fisseslik som lidt ekstra lommepenge for hende? ;)

Jeps men hvad betyder det for mig?? Hun sagde det ikke koster ekstra! men det koster Taschegeld…. betyder det jeg skal smide 5 euro mere? 10 euro mere? 20 euro mere? eller betragter hun det som "lommepenge" altså en ekstra gevindst til hende, fordi hun kan lide det? 

 

Det der forvirede mig som jeg ikke lige fik afklaret…. det koster ikke ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps men hvad betyder det for mig?? Hun sagde det ikke koster ekstra! men det koster Taschegeld…. betyder det jeg skal smide 5 euro mere? 10 euro mere? 20 euro mere? eller betragter hun det som "lommepenge" altså en ekstra gevindst til hende, fordi hun kan lide det? 

 

Det der forvirede mig som jeg ikke lige fik afklaret…. det koster ikke ekstra

 

Mon ikke at hun med taschegeld mener drikkepenge ?

 

Dvs. det er gratis at slikke, men da det jf. pigens opfattelse er "god service", så ser hun gerne, at der falder lidt drikkepenge af til hende.

 

Og størrelsen af drikkepenge er jo noget du selv bestemmer... dvs. fra 0 op til ?

 

Dvs. hvis du synes at "slikkeriet" var en dårlig oplevelse, så 0 euro.

 

Og hvis det var en god oplevelse, så ?? euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Mon ikke at hun med taschegeld mener drikkepenge ?

 

Dvs. det er gratis at slikke, men da det jf. pigens opfattelse er "god service", så ser hun gerne, at der falder lidt drikkepenge af til hende.

 

Og størrelsen af drikkepenge er jo noget du selv bestemmer... dvs. fra 0 op til ?

 

Dvs. hvis du synes at "slikkeriet" var en dårlig oplevelse, så 0 euro.

 

Og hvis det var en god oplevelse, så ?? euro.

Kan godt være det er sådan hun tænker det, uden man kan være helt sikker på det. Nå anyway, jeg er mere til en fast pris, hvor jeg ved hvad det koster. så man ikke giver hende 10 euro og hun evt synes det var for fedtet. En fast pris er mere simpel og let og forholde sig til  :-P

 

Desuden spørger man vel ikke til drikkepenge? var det godt, kan gæsten give hvis han lyster. Personlig giver jeg ikke så ofte drikkepenge på FKK. Hvis det var godt, tager jeg et rum mere med hende… ja så kan man sige man gav 60 euro i drikkepenge hehe…. hvis det var sidste rum som hun gjorde rigtig godt, så kan hun være ganske sikker på jeg husker hende til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du lige opfrisker muligheden for Harmony. Har ikke selv været der i et par måneder, da jeg pt ef mere til danske SDere :-)

Men jeg kan mærke, at det trækker op til en tur derned, selvom det er lidt langt at køre fra Kbh,

Tak for fin anmeldelse, kan godt lide, at du går i detaljer med pigerne, da mange af dem jo er mere eller mindre faste :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt være det er sådan hun tænker det, uden man kan være helt sikker på det. Nå anyway, jeg er mere til en fast pris, hvor jeg ved hvad det koster. så man ikke giver hende 10 euro og hun evt synes det var for fedtet. En fast pris er mere simpel og let og forholde sig til  :-P

 

Desuden spørger man vel ikke til drikkepenge? var det godt, kan gæsten give hvis han lyster. Personlig giver jeg ikke så ofte drikkepenge på FKK. Hvis det var godt, tager jeg et rum mere med hende… ja så kan man sige man gav 60 euro i drikkepenge hehe…. hvis det var sidste rum som hun gjorde rigtig godt, så kan hun være ganske sikker på jeg husker hende til næste gang.

 

hvis det var godt, tager jeg 2-3 timer mere med hende hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

De 40 euro i entre har åbenbart været en success, for er blevet udvidet til 31.3  :-P Var forbi forleden igen, både godt og skidt med de 40 Euro. Skidt: maden var lidt knap, lige rigelig mange Mænd, pigerne lidt for booket i prime time. godt: 20 euro besparelse er altid velkommen, mange Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er nok mere psykologisk at man spare 20€, for 20€ er et lille beløb i budgettet, nogle mænd har allerede givet de 20€ væk i drikkepenge...

Ja det burde være lidt ligemeget. Er nok mest til de 60 euro med de fordele det giver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Det er simpelthen ikke fair at de forlænger perioden med billig entre. Har ladet mig lokke af tilbuddet flere gange og nu falder jeg nok i igen. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...