HenrikDK 272 Skrevet 1. Marts, 2015 Ja, ægteskab er en farlig glidebane... http://rokokoposten.dk/2015/03/01/sf-forlanger-aegteskaber-undersoegt-kan-vaere-skalkeskjul-prostitution/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Marts, 2015 (edited) SF er bare for langt ude her. Alene udtalelsen: "Ægte kærlighed kan fx ikke opstå, hvis manden er betydelig ældre end kvinden, medmindre kvinden tjener mere ....", er jo himmeltråbende ude i hampen. Skal nu alle Danmarks ægteskaber endevendes for at afsløre måske et par dusin, hvor det angivne forhold kan være tilfældet? Og ærlig talt: Har det beskrevne med sex som modydelse ikke et langt stykke hen ad vejen været ret normalt i danske ægteskaber? Men SF satser måske på at få forbudt ægteskab? Redigeret 1. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. Marts, 2015 Der er da vist nogen, der har taget fejl af datoen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2015 SF er bare for langt ude her. Alene udtalelsen: "Ægte kærlighed kan fx ikke opstå, hvis manden er betydelig ældre end kvinden, medmindre kvinden tjener mere ....", er jo himmeltråbende ude i hampen. Skal nu alle Danmarks ægteskaber endevendes for at afsløre måske et par dusin, hvor det angivne forhold kan være tilfældet? Og ærlig talt: Har det beskrevne med sex som modydelse ikke et langt stykke hen ad vejen været ret normalt i danske ægteskaber? Men SF satser måske på at få forbudt ægteskab? Øøøøøøhhh, I er klar over at Rokokoposten er et satirisk tidsskrift, ikke?! Hahaaaaaa 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iLikeTheGirls 7 Skrevet 1. Marts, 2015 SF er bare for langt ude her. Alene udtalelsen: "Ægte kærlighed kan fx ikke opstå, hvis manden er betydelig ældre end kvinden, medmindre kvinden tjener mere ....", er jo himmeltråbende ude i hampen. Skal nu alle Danmarks ægteskaber endevendes for at afsløre måske et par dusin, hvor det angivne forhold kan være tilfældet? Og ærlig talt: Har det beskrevne med sex som modydelse ikke et langt stykke hen ad vejen været ret normalt i danske ægteskaber? Men SF satser måske på at få forbudt ægteskab? Tager du artiklen seriøst? Eller har du ikke set hvor den er fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Marts, 2015 Øøøøøøhhh, I er klar over at Rokokoposten er et satirisk tidsskrift, ikke?! Hahaaaaaa Nej, det er jeg ikke. Jeg har faktisk aldrig læst i den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 1. Marts, 2015 Nej, det er jeg ikke. Jeg har faktisk aldrig læst i den. Det er gas, BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 1. Marts, 2015 Jeg klikkede på linket og begyndte at læse, og halvejs nede i teksten tænkte jeg det lyder sgu som Rokokoposten det her. Det var først i nederste afsnit jeg lige fik kigget på adresselinjen i browseren Men som altid med en skarp snert af sandhed bag, og i dette tilfælde med fokus på hvordan den alleryderste venstrefløj ikke bryder sig on institutioner som ægteskabet, familien, lokale sammenhold samt stort set alt hvad der er udenfor partiets regi. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2015 Nej, det er jeg ikke. Jeg har faktisk aldrig læst i den. Det skal du ikke være ked af BX. du er langt fra den første der er gået i den fælde ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 1. Marts, 2015 Jeg klikkede på linket og begyndte at læse, og halvejs nede i teksten tænkte jeg det lyder sgu som Rokokoposten det her. Det var først i nederste afsnit jeg lige fik kigget på adresselinjen i browseren Men som altid med en skarp snert af sandhed bag, og i dette tilfælde med fokus på hvordan den alleryderste venstrefløj ikke bryder sig on institutioner som ægteskabet, familien, lokale sammenhold samt stort set alt hvad der er udenfor partiets regi. Dit nick er forkert! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 1. Marts, 2015 Dit nick er forkert! Søde ven. Jeg er nødt til at forklare dig en ting. Bonobo er ikke en abe i virkeligheden, Onslow er ikke Geoffrey Hughes, Heine hedder ikke Heine, Louie De Palma ligner slet ikke Danny DeVito, og Bly er ikke sådan specielt bly når det kommer til stykket. Hvis du er uenig med mig kan du jo sige det, og så undlade at bruge snak om mit nick som substitut for sammenhængende argumentation. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 1. Marts, 2015 (edited) Uhhh ha da Så du er i virkeligheden helt sympatisk Redigeret 1. Marts, 2015 af Flaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 2. Marts, 2015 >> OM ROKOKOPOSTEN RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Marts, 2015 Andre har før taget fejl af Rokokopostens koncept. Hvilket er ret morsomt. :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg