Hop til indhold
HenrikDK

Gråzoneprostitution i ægteskabet

Recommended Posts

SF er bare for langt ude her.

Alene udtalelsen: "Ægte kærlighed kan fx ikke opstå, hvis manden er betydelig ældre end kvinden, medmindre kvinden tjener mere ....", er jo himmeltråbende ude i hampen.

Skal nu alle Danmarks ægteskaber endevendes for at afsløre måske et par dusin, hvor det angivne forhold kan være tilfældet?

Og ærlig talt:

Har det beskrevne med sex som modydelse ikke et langt stykke hen ad vejen været ret normalt i danske ægteskaber?

Men SF satser måske på at få forbudt ægteskab?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alene udtalelsen: "Ægte kærlighed kan fx ikke opstå, hvis manden er betydelig ældre end kvinden, medmindre kvinden tjener mere ....", er jo himmeltråbende ude i hampen.

Skal nu alle Danmarks ægteskaber endevendes for at afsløre måske et par dusin, hvor det angivne forhold kan være tilfældet?

Og ærlig talt:

Har det beskrevne med sex som modydelse ikke et langt stykke hen ad vejen været ret normalt i danske ægteskaber?

Øøøøøøhhh, I er klar over at Rokokoposten er et satirisk tidsskrift, ikke?!

Hahaaaaaa :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og ærlig talt:

Tager du artiklen seriøst? Eller har du ikke set hvor den er fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øøøøøøhhh, I er klar over at Rokokoposten er et satirisk tidsskrift, ikke?!

Hahaaaaaa :D

Nej, det er jeg ikke. Jeg har faktisk aldrig læst i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg klikkede på linket og begyndte at læse, og halvejs nede i teksten tænkte jeg det lyder sgu som Rokokoposten det her. Det var først i nederste afsnit jeg lige fik kigget på adresselinjen i browseren :D

Men som altid med en skarp snert af sandhed bag, og i dette tilfælde med fokus på hvordan den alleryderste venstrefløj ikke bryder sig on institutioner som ægteskabet, familien, lokale sammenhold samt stort set alt hvad der er udenfor partiets regi. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, det er jeg ikke. Jeg har faktisk aldrig læst i den.

Det skal du ikke være ked af BX. du er langt fra den første der er gået i den fælde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg klikkede på linket og begyndte at læse, og halvejs nede i teksten tænkte jeg det lyder sgu som Rokokoposten det her. Det var først i nederste afsnit jeg lige fik kigget på adresselinjen i browseren :D

Men som altid med en skarp snert af sandhed bag, og i dette tilfælde med fokus på hvordan den alleryderste venstrefløj ikke bryder sig on institutioner som ægteskabet, familien, lokale sammenhold samt stort set alt hvad der er udenfor partiets regi. :)

Dit nick er forkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dit nick er forkert!

Søde ven. Jeg er nødt til at forklare dig en ting.

Bonobo er ikke en abe i virkeligheden, Onslow er ikke Geoffrey Hughes, Heine hedder ikke Heine, Louie De Palma ligner slet ikke Danny DeVito, og Bly er ikke sådan specielt bly når det kommer til stykket.

Hvis du er uenig med mig kan du jo sige det, og så undlade at bruge snak om mit nick som substitut for sammenhængende argumentation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

>>

OM ROKOKOPOSTEN
RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...