Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Akus

Er der nogen der erfaring med Madam Helene, jeg har skrevet lidt med hende, hun svarede hurtigt og virkede sød nok.. Det tiltaler mig at prøve, dog ikke toiletsex, men måske noget dominans og sygeplejersken. ??

 

 

www.madam-helene.DK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der erfaring med Madam Helene, jeg har skrevet lidt med hende, hun svarede hurtigt og virkede sød nok.. Det tiltaler mig at prøve, dog ikke toiletsex, men måske noget dominans og sygeplejersken. ??

 

www.madame-helene.DK

 

Du har glemt et e i linket min ven.

Her er det korrekte. :)

http://www.madame-helene.dk/

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft den store fornøjelse at besøge denne unikke kvinde. Tilbage i november 2014, til en omgang svedig pervers sex.

Havde ønsket et frækt/tante nevø rollespil og det fik jeg for alle pengene :)

Hun er en smuk og tiltalende kvinde på 43-44 år. God krop og fræk hjerne.

Skal ikke gå ind på detaljerne, men jeg oplevede en del sorte jomfruelige lege med denne skønne Madamme. Urin var en af dem. Meget pikant.

Hun lod til at nyde det og var med hele vejen.

Ikke mit sidste besøg.

Havde god tid og mine 30 min blev vekslet til lidt mere.

Tak til Helene. Glæder mig til næste omgang som forhåbentligt er endnu mere pervers.

Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, Helene er en lækker og smuk kvinde. Det store plus ved Helene er, at man kan få opfyldt rigtig mange ønsker. Udvalget af tøj og udstyr er meget stort, og der er ingen mangel på imødekommenhed - næsten. Helene er meget proff på den gode måde. Og rimelig menneskelig at tale med (det gælder for en del af de "hårde" damer, at de er de meget søde at tale med før og især efter, når "man ligger til opvågning").  Så er der lige det med prisen, man kan få to rigtig gode oplevelser med søde og kønne udenlandske piger for de samme penge - hvis det ikke skal være top avanceret.  Personligt kan jeg lide en dame i støvler og gerne læder, men jeg skal hverken spændes fast, have smerte, urin eller ydmygelse, og så er prisen hos Helene  i overkanten, mener jeg.

Min oplevelse: At komme under behandling af Helene som fræk skolefrøken iført læderbukser og støvler, og få sex med damen, er det bedste af den slags, jeg kender. Hun kan levere!

Personligt - min erfaring: Har jeg fortrudt - nej bestemt ikke Hun er sød, dygtig og imødekommende. Kommer jeg igen - det tror jeg ikke. Råd til andre: Vi du have andet en den sædvanlige metervare. Go for it - og glem prisen.

PS: Ærgerligt at der er så få damer i læderbukser og støvler. Det er en rigtig fræk indledning til resten, mener jeg. Mødte i sin tid en eller to af slagsen som rigtig søde gadepiger. Det var også en praktisk påklædning på den kolde årstid!

 

Redigeret af Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Madame Helene har jeg besøgt 2-3 gange med 10-15 års mellemrum, og hver gang har været kanon. Det har altid været en kombi af verbal dominans og sex. Én gang prøvede jeg sounds, som hun styrer suverænt.

 

Det helt specielle ved MH er, at hun som en af de meget få GP'er tilbyder alt lige fra det hådeste og mest perverse SM til det blideste GFE-agtige sex. Dog er hun altid den mentalt styrende.

 

Derudover er det - om ikke specielt, så dog bemærkelsesværdigt - at hun virker som om, hun virkelig nyder sit 'arbejde'.

 

Go' for her!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange for 3-4 år siden, absolut anbefalelsesværdig hvis man er til de mere kinky oplevelser. Hun flyttede til et sted der ikke var så praktisk for mig så derfor ingen besøg siden. Dog så jeg for nyligt at hun er flyttet tættere på igen, så måske skulle man overveje en konsultation hos den perverse sygeplejerske igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...