Hop til indhold

Findes den lykkelige revisor?

Featured Replies

Skrevet
Men hvis kunderne er Mærsk og Danske Bank, så tror jeg sagtens man kan gøre det

Ja der kan man sikkert godt slippe afsted med det :-)

Skrevet

2000kr er vist skudt noget over målet, det er hvad advokater tager. Revisorer tjener kun ca det halve

Vi kan måske så småt konkludere derhenad, at det er bedre at være en lykkelig revisor end en ulykkelig sagfører?

Skrevet

Det er bedst bare at være lykkelig ligemeget hvad du så end laver og tjener

Skrevet

Jeg havde i en periode en revisor, der klar udtrykte, at han syntes det var sjovt at lave regnskaber og det havde han syntes siden skoletiden. 

Han blev så på et tidspunkt fast revisor for et hastigt ekspanderende selskab, så han droppede alle os mindre kunder.....og så gik den store konkurs.

Jeg ved ikke om han stadig er lykkelig... ;)

Skrevet
  • Author

Jeg havde i en periode en revisor, der klar udtrykte, at han syntes det var sjovt at lave regnskaber og det havde han syntes siden skoletiden. 

Han blev så på et tidspunkt fast revisor for et hastigt ekspanderende selskab, så han droppede alle os mindre kunder.....og så gik den store konkurs.

Jeg ved ikke om han stadig er lykkelig... ;)

Den interesse skal man bestemt også have.

Momsregnskab og regnskab i det hele taget er knap så spændende - men fungerer fint som "sovemedicin" ;)

Skrevet

Der skal da nok findes de mennesker, der synes, at regnskaber i sig selv er smukke, ser dem som udtryk for den højeste harmoni samt aner Guds hånd bag, når de stemmer :).

Redigeret af Borende X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.