Hop til indhold
gerog

Findes den lykkelige revisor?

Recommended Posts

2000kr er vist skudt noget over målet, det er hvad advokater tager. Revisorer tjener kun ca det halve

 

Vi kan måske så småt konkludere derhenad, at det er bedre at være en lykkelig revisor end en ulykkelig sagfører?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde i en periode en revisor, der klar udtrykte, at han syntes det var sjovt at lave regnskaber og det havde han syntes siden skoletiden. 

 

Han blev så på et tidspunkt fast revisor for et hastigt ekspanderende selskab, så han droppede alle os mindre kunder.....og så gik den store konkurs.

 

Jeg ved ikke om han stadig er lykkelig... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i en periode en revisor, der klar udtrykte, at han syntes det var sjovt at lave regnskaber og det havde han syntes siden skoletiden. 

 

Han blev så på et tidspunkt fast revisor for et hastigt ekspanderende selskab, så han droppede alle os mindre kunder.....og så gik den store konkurs.

 

Jeg ved ikke om han stadig er lykkelig... ;)

 

Den interesse skal man bestemt også have.

Momsregnskab og regnskab i det hele taget er knap så spændende - men fungerer fint som "sovemedicin" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i en periode en revisor, der klar udtrykte, at han syntes det var sjovt at lave regnskaber og det havde han syntes siden skoletiden. 

 

Der skal da nok findes de mennesker, der synes, at regnskaber i sig selv er smukke, ser dem som udtryk for den højeste harmoni samt aner Guds hånd bag, når de stemmer :).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...