Hop til indhold
Fotografen1978

Så røg jeg selv i, selvom jeg har været længe i det game

Recommended Posts

Når du har betalt med MobilePay, så har du også hendes mobilnummer, så du kan anmelde hende til Politiet.

Med mobilnummeret er det let for politiet at finde hende. Selv hvis det er et anonymt taletidskort kan de spore mobiltelefonens lokation rimelig nøjagtig når bare de har nummeret. Men det er ikke sikkert de gider at gøre det for tyveri af 500 kr. De plejer jo at sige at de har for meget at lave.

 

Kan hendes nummers slås op i TDC online telefonbog her http://118.dk

 

Men i det mindste bør du anmelde hendes profil til SugarDaters. Der er en stor kan nederst i højre hjørne af hver profil til dette https://sugardaters.dk/show?alias=lillesimone

Det er meget at gøre ud af 500kr. Jeg har fået en lærestreg, tænk sig at folk gider at bedrage for 500kr. Men jeg er blevet klogere og det gør jeg aldrig igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det tilladt at offentliggøre hendes mobilnummer her? Hvis hendes profil bliver lukket opretter hun vel bare en ny og så er mobilnummeret det eneste man kan kende det på, hvis hun beholder det.

Men uanset hvad så bør man ALDRIG sende penge online i bytte for billeder, trusser eller lignende. 99% er scam. Søg hellere efter nogle gratis billeder online.

 

Eller hvis man vil have gratis webcam sex så brug denne side http://www.myfreecams.com

Den har masser af piger og man behøve ikke tippe pigerne her hvis man ikke vil da de fleste er nøgne i det offentlige chatrum og mange af dem onanerer også der

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er meget at gøre ud af 500kr. Jeg har fået en lærestreg, tænk sig at folk gider at bedrage for 500kr. Men jeg er blevet klogere og det gør jeg aldrig igen :wink:

 

Men anmeld hende på SD...mener det er jo tyveri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænk sig at folk gider at bedrage for 500kr.

 

Mange bække små... Hvis hun bare snyder én om dagen kan hun tjene 15.000 kr. om måneden på det, næsten uden at røre en finger. Hun kan let tjene meget mere, hvis der er nok der hopper på krogen. Der er tid til at snyde mange på en arbejdsdag. Men bliver hun ved længe nok med for mange overførsler kan det være skattevæsnet opdager indtægten og undersøger det nærmere.

 

Fordelen ved kun at snyde dig for 500 kr. er jo netop at du og mange andre ikke gider anmelde det for de forholdsvist beskedne beløb. På den måde kan hun blive ved med at snyde den ene efter den anden for 500. Og skulle der være en der anmelder det, så gider politiet nok heller ikke gøre meget ved det for 500 kr., hvis de ikke lige kan finde navn og adresse ud fra mobilnummeret. De gør nok først noget når de får mange anmeldelser om den samme svindler, så længe beløbet ikke er større. På den måde bliver hun nok ved med at gå fri fordi der ikke er mange der ikke anmelder det, enten fordi de ikke gider, synes det er pinligt at anmelde, har en kone/kæreste der ikke må finde ud af det eller bare lader være fordi de ikke tror politiet gør noget ved det for 500. Men får politet mange anmeldelser på samme person/telefonnummer så skal de nok gøre noget på et tidspunkt. Så er det også noget lettere at få hende dømt når der er mange ofre/vidner der siger det samme.

Havde hun snydt en for 10.000 kr. var det nok blevet anmeldt og politiet vil nok også gøre mere ud af sagen end ved en enkelt anmeldelse for 500 kr.

 

Men uanset hvad bør du anmelde hende på SD, det er bare et klik på en knap og en besked om forløbet til SD. Ved ikke om de lukker profilen for en anmeldelse, da der jo også kan være falske anmeldelser fra utilfredse kunder, men hvis der er flere der anmelder hende for det samme lukker de profilen, hvis det ellers er en seriøs side.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

har oplevet det samme med en pige i dag, hun ville have jeg overførte 1000 kr via mobilepay...... men det afviste jeg.....pigen er 24 år fra Valby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har oplevet det samme med en pige i dag, hun ville have jeg overførte 1000 kr via mobilepay...... men det afviste jeg.....pigen er 24 år fra Valby

 

husk at anmelde pigen til sugardaters, de er hårde til at smide de fake/ærlige ud..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...