Anonymsex 30 Skrevet 26. Februar, 2015 https://annoncelight.dk/showad/178169 Oka så vidt jeg ved ligger kolding ikke mellem tønder og ribe men ville høre om hun bor i kolding eller (Lyngen 9)? Og evt. er det hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knast66 26 Skrevet 26. Februar, 2015 Der står Xxx private hjem! Så det er da ikke arbejds adressen? Eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. Februar, 2015 Ja der er en arbejds plads overfor hendes hus men er forvirret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knast66 26 Skrevet 26. Februar, 2015 Man kunne tage en trailer med så kunne konen fylde den med brænde mens man hygger sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. Februar, 2015 Jeg tager derud i weekenden og ser om det er det rigtige sted hun er (lyngen 9) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 26. Februar, 2015 det er ikke hendes hjem, hun er også en del i århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 26. Februar, 2015 Jeg kunne godt tænke mig at høre om hende Skal nemlig sydpå om nogle uger og tænker at hvis det er godt må jeg hellere besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 28. Februar, 2015 I en anden tråd herinde, der får hun ros Så er sikker på hun er ægte og et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg