SuperFucker 88 Skrevet 26. Februar, 2015 Enig - kvinder har sgu også de bedste bryster og den dejligste lille velduftende skede. De kan sgu mange ting, de kvinder - nu blev jeg så åbenbart manden med den mindste pik, fair nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Februar, 2015 (edited) Det eneste kvinder kan styre er deres komfur. Drengen med den anden mindste pik... Redigeret 26. Februar, 2015 af DETH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Februar, 2015 kvinder er suverænt de bedste, og så er der fred....amen manden med den tredje mindste pik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 26. Februar, 2015 Hvis man venter længe nok, har man den største!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 26. Februar, 2015 (edited) Det eneste kvinder kan styre er deres komfur. Ja, og det kan sammenfattes til: kvindens plads er i køkkenet, og føde børn ... Redigeret 26. Februar, 2015 af Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 26. Februar, 2015 Ja, og det kan sammenfattes til: kvindens plads er i køkkenet, og føde børn ... I køkkenet?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 27. Februar, 2015 I køkkenet?? Ja, det er da derfor sengen er placeret i køkkenet!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Februar, 2015 Kvindens plads er i køkkenet og soveværelset. Al bevægelse mellem de to nævnte steder foregår max. 50 cm. fra væggen. Større afstand betragtes som flugtforsøg. Kvinden skal altid være i hvidt, så passer det til de øvrige farver i køkkenet. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Got2get 41 Skrevet 27. Februar, 2015 Hvis det var kvinder som styrede verden, ville der ikke være krig!!! Kun en masse lande som ikke talte med hinanden :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Februar, 2015 (edited) Kvindens plads er i køkkenet og soveværelset. Ja, men disse to ting kan jo konflikte :mrgreen: . Jeg husker, at der i mit hjemsogn var en særdeles fertil Severin. Han fik nemlig det ene barn efter det andet med sit livs Maren. Da Severin så dukkede op hos præsten for 11. gang for at anmelde en barnedåb, blev den kraveklædte bekymret og spurgte Severin, om det ikke var på tide at holde inde – eller i det mindste passe på og udvise mådehold. "Joh", sagde Severin, "men det er jo lettere sagt end gjort, og hvordan er det nu lige, at man gør det?". "Tjah", sagde Herrens fromme hyrde, "du kunne måske begynde med at lægge dig ud dit køkken og sove, så sker der i hvert fald ikke mere i den retning". Severin vendte da hjem til sit livs Maren og fortalte hende, at pastoren havde manet til mådehold og derfor havde foreslået, at Severin fremover sov i køkkenen. "Himmel og hav", udbrød Maren, "pastoren er jo en klog mand, og hvis han mener, at det hjælper at sove i køkkenet, vil jeg da også lægge mig derud". :D :D Redigeret 27. Februar, 2015 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2015 Kvindens plads er i køkkenet og soveværelset. Jeg kan desværre ikke finde linket, men Mick Øgendahl siger i rollen som grænsebetjenten Anders Kolling, "Kvinder skal ha' pik, tæsk og kartofler" og formår de ikke og makke ret, tager jeg kartoflerne fra dem.. God stil i humor regi. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2015 Al logik siger jeg har den største Pik i denne tråd!! Gu i helvede er Kvinder da ej bedre til at køre bil!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 1. Marts, 2015 Al logik siger jeg har den største Pik i denne tråd!! Er du sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg