Hop til indhold

Min pause er snart slut

Featured Replies

Skrevet

øj hvor jeg glæder mig til at kunne starte igen, er der sket noget spændende herinde de 2 måneder jeg har været væk?

Skrevet

øj hvor jeg glæder mig til at kunne starte igen, er der sket noget spændende herinde de 2 måneder jeg har været væk?

Tjah, du kunne jo prøve at kæmpe dig igennem de sidste 5.000 indlæg. Det giver et retvisende billede :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Tjah jeg kunne også bruge tiden på noget mere fornuftigt... Smiler

Skrevet

Og hvad skulle det så være?

Læse "Hjemmet"?

;)

Redigeret af titman

Skrevet

Tjah jeg kunne også bruge tiden på noget mere fornuftigt... Smiler

Nu spurgte du jo selv ...........

Skrevet

Der er altid noget man man grine af herinde :D

Tillykke med de nye attributter :) - med mindre at jeg husker helt forkert!

Skrevet

Tjah, du kunne jo prøve at kæmpe dig igennem de sidste 5.000 indlæg. Det giver et retvisende billede :mrgreen: :mrgreen:

Dine sidste 5.000 mener du? Jeg venter i hvert fald til de kommer som bog eller film.

Skrevet

Velkommen tilbage :)

Du behøver ikke læse særlig meget igennem... ALT herinde er præcis som det plejer at være... Haha :D

Skrevet

Velkommen tilbage :)

Du behøver ikke læse særlig meget igennem... ALT herinde er præcis som det plejer at være... Haha :D

Og hvordan er det ?

Hvad mener du med "plejer"?

;)

Redigeret af titman

Skrevet

Og hvordan er det ?

Hvad mener du med "plejer"?

;)

Titman, du er her jo... Rimelig meget endda. Så er helt sikker på, at du ved, hvad jeg mener, ik'? :)

• 1 month later...
Skrevet

Læs de sidste 2-3 sider i sjov, spas og løjer tråden, det giver et godt overblik over hvad der er sket her på EG :D

Skrevet

Den her tråd giver et meget retvisende billede af de sidste 2 måneder herinde :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.