Hop til indhold
Gæst

Findes den ulykkelige luder ikke?

Recommended Posts

Gæst

Kender folk som har været på den samme arbejdsplads i 20+ år og de hader den!! brokker sig dag ind og ud. Man tænker… sig mig idiot, hvad fanden laver du der så?… Hvis man går dem på klingen…. Jamen Havne jeg er jo ikke ny længere ingen vil have en Gammel en som mig… Sorry Mester, men hvorfor skiftede du ikke for mange år siden?

 

Nogen er simpelthen skabt til at være ulykkelige!!! Finder ikke alverden glæde ved noget, trives ikke alverden ved noget… Trisser rundt i deres egen grå lille verden og er utilfredse. Og det ligger dem uendelig fjernt at gøre noget ved det. De er langt henad vejen tunge og opgivende at have med at gøre. Har ikke overskuddet til noget som helst.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er snart træt af emnet den (u)lykkelige luder.

Alt er jo subjektivt, men jeg bliver rigtig forarget når jeg møder en pige der ikke har lyst til at gøre det, for ja dem findes der desværre også en del af :(

En håndværker (eller hvilket som helst andet fag) kan være lige så lykkelig som jeg er for mit arbejde, eller ligeså ulykkelig som pigen der gør det af tvang.

 

Ja, som Trine T også påpeger, så er forarget et lidt stærkt udtryk at bruge.

Kunne du evt. uddybe, hvad du mener med det?  

Rummelighed og anerkendelse af andres holdning er åbenbart en mangelvare i vores samfund idag, eller hva? ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer denne tråd til at handle om lykkelig vs. ulykkelig, og så bliver det i mine øjne svært at finde en form for konsensus!

Jeg har aldrig kendt eller mødt en GP og har derfor ingen viden eller erfaring, som jeg kan dele ud af. Men jeg har en psykologisk baggrund og derfor mener jeg, at kunne komme med et bud i fht. trådens overskrift.

At arbejde med mennesker i en tæt relation, hvor man bruger sig selv som "redskab", kræver simpelthen rigtig meget af mennesket. Dette gælder politimanden, psykologen, sygeplejersken, pædagogen, sosu-assistenten, læreren, og efter min mening, GP'en.

Det er ikke alle der bliver ramt lige hårdt og der er nogle som kommer igennem et langt arbejdsliv uden problemer. Men det er min erfaring, at det skyldes graden af involvering - desto bedre man er til at distancere sig, desto bedre klarer man sig igennem. Derfor er det ofte dem som brænder for deres job, der bliver hårdest ramt. De bedste falder desværre tungest!

Derudover er der stress-faktoren! Stress kommer ikke af at have travlt, stress kommer af kontroltab. Når man oplever kontroltab, går nogle neurologiske mekanismer i gang og sker dette ofte kan det udvikle angst og/eller depression.

Så bliver det sgu svært at være lykkelig!!!

Jeg ved ikke hvordan GP'er arbejder eller hvilke oplevelser de kommer ud for, men jeg gætter på, at de som alle andre der arbejder med tætte menneskelige relationer ind imellem får overskredet deres grænser. Ergo er de i fare for at brænde ud!

Derfor må det at være GP, i mine øjne, kræve at man er meget bevidst om egne grænser og er i stand til at sige fra.

Her tror jeg desværre, at den meget omtalte Tanja Rahm svigtede sig selv. Måske derfor kæmper hun for, at andre ikke skal komme ud for det samme som hende.

Til spørgsmålet i overskriften: jo, selvfølgelig findes den ulykkelige luder...men det gør den lykkelige selvfølgelig også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor må det at være GP, i mine øjne, kræve at man er meget bevidst om egne grænser og er i stand til at sige fra.

Her tror jeg desværre, at den meget omtalte Tanja Rahm svigtede sig selv.

Spot on!

Måske derfor kæmper hun for, at andre ikke skal komme ud for det samme som hende.

Jeg er bare ikke altid så stor fan af hendes måde at føre den kamp på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det bliver hurtigt skingert, når mennesker der har set "lyset", vil udbrede/pådutte deres nyfundne ideologi!

Det være sig exrygere, helsefreaks og GP-kunder ;-)

Redigeret af Got2get

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det bliver hurtigt skingert, når mennesker der har set "lyset", vil udbrede/pådutte deres nyfundne ideologi!

Det være sig exrygere, helsefreaks og GP-kunder :wink:

 

Hehe hvad kalder man det så når de ikke engang selv overholder deres nyfundne ideologi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hehe hvad kalder man det så når de ikke engang selv overholder deres nyfundne ideologi?

Idioter? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte er konvertitter mere rabiate end den gruppe, de konverterer til. Både for at overbevise sig selv og de nye kampfæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som Trine T også påpeger, så er forarget et lidt stærkt udtryk at bruge.

Kunne du evt. uddybe, hvad du mener med det?

Rummelighed og anerkendelse af andres holdning er åbenbart en mangelvare i vores samfund idag, eller hva? ;)

Fordi jeg har set piger gå grædende fra vagter, eller svine gæsterne til lige efter de har sagt hej.

Så ja måske er forarget et stærkt udtryk - men det bliver jeg når folk ikke passer bedre på sig selv og deres sind.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fordi jeg har set piger gå grædende fra vagter, eller svine gæsterne til lige efter de har sagt hej.

Så ja måske er forarget et stærkt udtryk - men det bliver jeg når folk ikke passer bedre på sig selv og deres sind.

Ok jamen jeg anerkender da din holdning, men det undrer mig dog at Trine T, som er en erfaren GP i branchen også er forundret over din reaktion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok jamen jeg anerkender da din holdning, men det undrer mig dog at Trine T, som er en erfaren GP i branchen også er forundret over din reaktion.

- Det kan være at Trine har været heldig ikke at opleve sådanne situationer :)

Lad os nu lade være med at gå ned i marginalerne ved mit valg af adjektiv. I forstår vel min hensigt med mit opslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

- Det kan være at Trine har været heldig ikke at opleve sådanne situationer :)

Lad os nu lade være med at gå ned i marginalerne ved mit valg af adjektiv. I forstår vel min hensigt med mit opslag :)

Sorry, rest my case :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var ønskeligt hvis lykkelig/ulykkelig blev bundet op på Menneske fremfor en Titel. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den lykkelige luder findes!!!!!!

 

Prostitution er verdens ældste erhverv, og desværre har mange stadigvæk svært ved at acceptere dette.

 

De bedste mennesker jeg har mødt på livets vej har faktisk været piger der har haft et ben inden for i denne branche.

 

Pigerne i mange tilfælde et nærvær man skal lede længe efter hvilket jeg som menneske værdsætter meget højt.

 

Så hvis man kan have en relation til en glædespige uden at den er sexuel og at der er penge indblandet, så kan man nok ikke ønske sig meget bedre i dette liv.....................................ULTIMATIVT

 

 

 

Redigeret af Marquis de Sade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...