Hop til indhold
Massage-testeren

Massage og svenske Sidst - Ja det hedder annoncen.

Recommended Posts

Guest Kowalski

eg er ikke en lægebrevkasse, med andre ord, lad os lade trangen til at diagnosticere hinanden ligge. Det er nok bedst for alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for 2mdr. siden.. Meget mærkelig massage - og brysterne må du kun kigge på for de ekstra 100kr. Og piv ringe svensk. Hun vil gerne have det hurtigt overstået..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var indenom for en lille måneds tid siden. Var ikke klogere så jeg valgte 1 time... Med fare for at gentage mange andre - massagen var klart under middel og det svenske heller ikke noget at skrive hjem om. Spild af penge, desværre.

Pluto

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er lige kommet hjem efter en time med hende. Havde læst de negative anmeldelser, men tænkte at det ikke kunne gå helt galt, når indsatsen blot er 400.

 

På en skala, hvor 0 er "helt normal", og 10 er "meget sær", så er hende her en 13-14 stykker.

 

Jeg lagde mig på hendes opfordring på maven (på en briks med sengelinned, der er blevet brugt flere gange) og ville bryde isen med at komplimentere hendes danske udtale - ud fra den formodning at hun selvfølgelig ikke var indfødt. Det ville hun ikke høre om - eller også misforstod hun. Hun snakkede uafbrudt i et minut, hvor highlights var at hun:

  • "ikke gad at høre, hvor godt danske hun talte"
  • "hvorfor jeg spurgte om det"
  • "jeg behøvede slet ikke snakke"

 

Hun afsluttede sin enetale med "taler du måske kinesisk? eller japansk", men jeg fik slet ikke lov at svare, for hun afbrød mig bare med et par varianter af "men du skal  slet ikke snakke" og "det er både første og sidste gang, du kommer her".

 

Det hjalp ikke at jeg efter bedste evne strøg hende med hårene samtalemæssigt og - med glimt i øjet - forsøgte at gøre mig selv til den store synder og give hende ret i samtlige anklager. Jeg plejer ellers at være god til den slag og selv de mest skæve typer kan jeg sædvanligvis komme ind på - men hende her er godt et særtilfælde! :) Det dulmede heller ikke min undren at hun efter at have skældt ud i to minutter, så pludselig blev blid igen og sagde at nu måtte jeg sige til, hvis massagen blev for hård.

 

Hendes massage bærer også præg af noget nær skizofreni, for det veksler mellem blide-blide musestrøg til "hård klappe-klappe-kage" ned over ryggen for senere at krydre med gentagne mere og mere voldelige "træk og pres knoerne ned langs rygsøjlen".

 

Undervejs, da stemningen havde nået nulpunktet og hendes massage mestendels bestod i at afstraffe mig, kunne jeg ikke lade være med at prise mig lykkelig for at det ikke er med fransk afslutning. At have pølsen i munden på hende ville virkelig gøre mig nervøs :)

 

Jeg har det ikke godt med stilhed, og nærmest demonstrativt havde hun slukket musikken, da jeg lagde mig på briksen fra starten af. Så jeg lå og grublede over, hvordan jeg kunne redde situationen, når nu man tydeligvis ikke må spørge hende om noget. Jeg prøvede at komplimentere massagen, men fik bare et mærkværdigt surt svar retur "nu er det altså mig, der masserer", og igen "du behøver ikke tale".

 

Jeg lå seriøst og overvejede om jeg var en del af et eksperiment i, hvor meget der skal til før folk forlader en kropsmassage. Jeg er heldigvis en tålmodig og sindig gut, så der skal meget til. Men bare for at give et par eksempler:

A: Har du et arbejde - som hvad?

Brunata: Ja, jeg er ingeniør

A: Nå, haha, så er det derfor du er sådan en snob

B: Er jeg en snob???

A: Ja, du er en snob.

B: Nej, helt ærligt - jeg er faktisk rigtig rar:)

A: Nej, du virker helt vildt arrogant.

....

A: Bor du alene?

Brunata: Ja

A: Hvorfor det?

B: Jeg tænker, at det må være fordi jeg er så arrogant. (*glimt i øjet*)

A: Ja, det tror jeg også (*sagt i fuld alvor*)

 

Massagen er ligeledes mærkelig. Hun har sine momenter, hvor hun nusser lidt om een, men i næste øjeblik lader hun en regn af klaskende hænder hagle nedover ens ryg på en helt igennem ugidelig facon.

 

Hun spredte mine ben, så hun kunne sidde mellem dem, og hun var lidt mere blid, da hun masserede lår og baller, og hendes hænder strejfede da også kalorius et par gange. Det var ikke noget specielt, men på en-eller-anden måde ophidsede det mig godt og grundig alligevel - måske i en slags optursfølelse af at jeg havde fået hende tæmmet :) På det her tidspunkt lå jeg og morede mig indeni, fordi hele situationen var så mærkværdig.

 

Hun lyste lidt mere op, da jeg vendte mig om og hun var rimelig blid ved både brystkasse og lår/ben inden hun hældte en halv liter olie på mit tredje ben og fik den i rette humør, mens hun sad ved siden af. Hun høvlede løs og undervejs fandt vores hænder hinanden, så der var et par sekunder, hvor det var på grænsen til at være en smuk stund. I farten sneg jeg min hånd hen på hendes lår, og fik overraskende lov. Da jeg kom, malkede hun løs sådan lige en 5-10 sekunder for længe inden hun rejste sig, og stak mig toiletrullen til selvbetjening inden hun forlod værelset - og gik ud og tændte for musikken (wtf?) Jeg klædte mig på og lagde pengene i en dertil indrettet lille tallerken.

 

Hun sagde ikke en hel masse, men hendes kropssprog anviste egentlig meget godt, at "nu kunne jeg bare smutte". Det gjorde jeg så - lirede dog lige et par høflighedsfraser af og klappede hende blidt på skulderen, og så mandede hun sig ligefrem op til at ønske mig en god dag. Endnu en af de små sejre:)

 

Konklusion:

Hun er helt vildt underlig, og man skal ikke besøge hende, hvis man er det mindste nærtagende eller tyndhudet.

 

Man får en time i hendes hænder, der er tæt på at være det ringeste massage, der kan opstøves. Men altså... det koster kun 400, og så får man lov at fyre kanonen af - og de små godt momenter undervejs er på en-eller-anden måde en sejr, når nu hun nu ellers kæmper så hårdt for at gøre alt det forkerte.

 

Og sidst men ikke mindst: man får en historie, som kan nedlægge selskabet til næste herre-frokost. Der er simpelthen så mange underlige statements fra hendes mund, at det er en sand perlerække af anekdoter. I får lige den sidste (sagt mens hun masserede min brystkasse):

 

A: Er du OK? Hvor gammel er du?

Mig: Ja, jeg har det helt fint. Jeg er 33.

Mig: Hvad med dig, er du også OK?

A: .....så du vil vide, hvor gammel jeg er?

Mig: Jaeh (* med et overrasket udtryk - regnede ikke med at få den slags oplysninger *).

A: Men det skal du slet ikke spørge om! (* og så sluttede din ellers spirende samtale der :) *)

Redigeret af brunata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha god anmeldelse hvordan er hun i forhånd til billedet ligner det hende , der var en der skrev hun havde store tunge bryster jo, og rent faktisk prøvede jeg selv i går at få en tid med hende fordi jeg var stadig lige nysgerig pga prisen , og fik af vide jeg skulle skrive kl 16 fordi hun vidste ikke om hun gad mere fter der men jeg skrev så ikke men kunne være man bare skulle tage afsted næste gang man har stivpik og ikke gider bruge 1 time med en lamsebamse som man først skal finde og så bare tage der ud hun koster jo det samme som en biograf billet for 2 i palads for nogen lunde samme dårlige underholdning bare uden reklamer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha - tak for en god anmeldelse/advarsel, Brunata

 

Så holder jeg mig til min favorit-massøse!

Også selvom hun bor i Sønderjylland, kun sjældent er i Kbh og koster 2-3 gange så meget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Brunata

Virkelig en af de mest underholdende anmeldelser jeg har læst i lang tid :-)

Ja! Selv om det nok ikke har været én af Brunatas fedeste oplevelser, så tissede jeg næsten i bukserne, da jeg læste det. :D

Også et godt eksempel på en humoristisk måde at komme med kritik af en tilsyneladende ret skrækkelig oplevelse uden at blive svinsk i sproget, men så folk stadig forstår budskabet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak alle:)

 

 hvordan er hun i forhånd til billedet ligner det hende , der var en der skrev hun havde store tunge bryster jo

 

Hun var ikke klædt i noget særligt stramtsiddende, men umiddelbart nogle ret store fordele - så'n D/E-skåls-agtigt. De er sikkert også tunge, for hun ser ældre i virkeligheden ud end på det billede på hendes annonce. Men det er altså hende på billedet.

 

Jeg vil skyde hende til omkring 50.

 

/Brunata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...