Hop til indhold
dolphin

taltidkort

Recommended Posts

bruger i det når i ring rundt og i så fald hvor køber i det uden det er med optankning på nettet kan man ikke bare købe et til 200 kr og så er det det

Del dette indlæg


Link til indlæg

På nærmeste tankstation :-)

Køb f.eks. et Lebara taletidskort. Når det forudbetalte beløb er opbrugt køber du optankninger som indeholder en kode der så aktiverer optankningen på nettet.

Men jeg har nu altid brugt min alm. tlf. uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

bruger i det når i ring rundt og i så fald hvor køber i det uden det er med optankning på nettet kan man ikke bare købe et til 200 kr og så er det det[/quotkøb en startpakke i supermarkedet. Samme sted købet du optankning. Det er en kode du køber for feks 100 kr. Denne taster du ind på det anførte nummer og så kører du videre b

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle supermarkeder sælger taletidskort  -  også Netto.

 

Alle kiosker sælger taletidskort  -  også 7-eleven.

 

Osv.  Det er let  -  det er anonymt ( indtil videre da )  -  ved brugt kort, køb et nyt.  100,- kr. rækker langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest acer

jeg har brugt taletidskort i mindst 10 år men mit nr kan da findes på krak så jeg forstår ikke helt at det skulle være anonymt at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har brugt taletidskort i mindst 10 år men mit nr kan da findes på krak så jeg forstår ikke helt at det skulle være anonymt at bruge.

 

Ved evt. registrering skal du vælge "anonym"  eller hvad det nu hedder hos de enkelte udbydere. Måske evt.  ikke  vis nummer.

 

Til nød:  opgiv falsk navn og adresse.  Eks. Edr. Nab     -    Nyvej 12346    -    Sdr. Nerumnedre.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har brugt taletidskort i mindst 10 år men mit nr kan da findes på krak så jeg forstår ikke helt at det skulle være anonymt at bruge.

 

 

Hos nogle teleudbydere hedder det også "udeladt nummer" hvis du ikke vil være på Krak osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bruger taletidskort til tidsbestilling og hvis det er en pige der fanger mere end min interesse, begynder jeg at bruge mit privat nummer

 

det samme gør pigerne da  :D

 

mange gange kan det også være en nødvendighed, da mange jobrelaterede mobiler har 'hemmeligt nummer' og det er der mange piger og klinikker der ikke ønsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skifter mit registrerede kort ud med et taletidskort, som jeg har købt på en tankstation. Jeg køber en optankning samtidig, da der kun er få minutters taletid på et nyt taletidskort.

Når jeg er færdig med samtalerne sletter jeg data om samtalerne på telefonen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...