Hop til indhold

Læst: Endnu ikke bedømt

Featured Replies

Skrevet

Får ofte  dette svar når der er sendt en pm. Hvad betyder det egentlig?

Er pm'en' læst eller er den ikke?

Eller betyder det bare, at modtageren har modtaget en mail (iflg vedkommendes indstillinger) og så har haft mulighed for at læse den uden at 'læse' den i sin profil på EG og derved står brevikonet bare og blinker for en ulæst pm?

Eller er den først læst når der står et tidspunkt under beskeder?

Redigeret af smo

• 2 weeks later...
Skrevet

ja den er først læst når der står et tidspunkt

Tak for svaret, men det er vist ikke helt korrekt.

Hvis man har valgt at få en mail, når der er en besked, så bliver hele beskeden citeret i mailen, og således kan pb'en sagtens være læst uden at det fremgår nogen steder.

Men selvfølgelig er den så ikke læst på EG før der evt. står et tidspunkt.

Skrevet

Det er ikke altid lige nemt at finde ud af, hvordan tingene sker her på lille EG.

Et lille lynkursus kunne være ønskværdig.

Men den stakkels førerbunker har da vist nok at se til i forvejen.

Så: try and error.   Den som intet vover  -  intet vinder!!

Skrevet

Det kan jo være at "Endnu ikke bedømt" hører til en funktion som admin har fravalgt ?

Skrevet

Betyder "endnu ikke bedømt" ikke blot at mailen er læst, men ikke besvaret? En besvarelse=en bedømmelse

Skrevet

Er der et klokkeslet + dato efter "Læst:" har modtageren åbnet samtalen i EG på det tidspunkt.

Står der "læst: Endnu ikke bedømt" har modtageren ikke åbnet samtalen siden PM'en er afsendt - men det udelukker ikke at modtageren har læst den i kopi, såfremt han/hun har valgt at blive notificeret på mail.

Skrevet

Efter en lille test, så må "endnu ikke bedømt" betyde at pm'en ikke er læst af modtageren.

Nå... du kom mig i forkøbet, Findus :)

Skrevet

Betyder "endnu ikke bedømt" ikke blot at mailen er læst, men ikke besvaret? En besvarelse=en bedømmelse

Det er også min opfattelse af tingene.

Skrevet

Efter en lille test, så må "endnu ikke bedømt" betyde at pm'en ikke er læst af modtageren.

So oder so: Det er den i hvert fald, når du får returneret en spand lort i hovedet :D :D :D :D

Skrevet

So oder so: Det er den i hvert fald, når du får returneret en spand lort i hovedet :D :D :D :D

Er det personlig erfaring ? :D :D

Skrevet

Er det personlig erfaring ? :D :D

Ja. Det har jeg været ude for  :!: 

Skrevet

Er der et klokkeslet + dato efter "Læst:" har modtageren åbnet samtalen i EG på det tidspunkt.

Klart nok, og det var heller ikke det, der var spørgsmålet.

Står der "læst: Endnu ikke bedømt" har modtageren ikke åbnet samtalen siden PM'en er afsendt - men det udelukker ikke at modtageren har læst den i kopi, såfremt han/hun har valgt at blive notificeret på mail.

Præcis, og det var sådan set også det, jeg kom frem til i mit indlæg tidligere i dag, som genstartede denne tråd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.