Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, undskyld D54 (hvad står i øvrigt dit nick for?), det var måske ikke meget til anmeldelse. Men som nogle allerede ved, har jeg i lang tid søgt efter en pendant til Nina på Thai Skye, og ikke været særligt heldig. Jeg mistænker nemlig at Nina har en anden kunde end mig ved siden af... Flere gange når jeg har ringt, så har hun været optaget!!! Optaget?? Af hvad, spørger man. Shopping? Lave mad? Nej næppe. Helt sikkert har hun været optaget af en anden kunde.... Så meget for troskab.

 

I hvert fald, Jeg har ikke været heldig i min jagt rundt de mere bekendte hytterne. Men Rambuk pegede ud vejen til Hvidovre og nu har jeg været på Thai Thani.

Og hvad kan man sige?

 

I'm addicted to women, and they've got some sexy shit in that dump, bro.

 

Ikke Nina-klasse, men for første gang i lang tid var det en glad banan der forlod en hytte.

 

Derfor tak til Rambuk.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

@Bananas  ... mit nick ... kunne være flere ting: fornavn/alder, efternavn/alder, eller diameter  :wink: ... eller alle tre  :P eller noget fjerde  :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Rambuk :)

 

Tak Banan :)

 

Fra en glad jæger ....

 

Egentlig kræves der ikke så mange ord her i verdenen. Tak, er helt tilstrækkeligt. Siger det hele....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Egentlig kræves der ikke så mange ord her i verdenen. Tak, er helt tilstrækkeligt. Siger det hele....

Ja.

Og så diskuteres det andetsteds, hvad en anmeldelse må og skal og kan og bør og ikke må indeholde ....

Redigeret af Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...