Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Dego,

Når du skriver hun snakker dansk, så tror jeg næppe det er "min" Bee. Kan du sige noget om hvordan hun ser ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dego,

Når du skriver hun snakker dansk, så tror jeg næppe det er "min" Bee. Kan du sige noget om hvordan hun ser ud?

Hej Bananas

 

Jeg vil også gerne vide det, hvis hun er at finde et sted. Jeg har tidligere spurgt/efterlyst hende - og hendes veninde Ami/Arun - fra det dejlige sted Pointwellness i Rødovre.

 

Faktisk var det dig Bananas, som havde en formidabel beskrivelse af Bee - og den måtte jeg jo tjekke op på, og sikke en kvinde. Sikke nogle øjne. Sikke et udseende. Sikke et SMIL. Sikke et humør. Sikke en massage. Sikke en service...Hende SVANER jeg godt nok "Big time".

 

Kunne være dejligt hvis hun var til at finde.

 

Hyg og god week-end

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er elendig til at beskrive mennesker og ansigter, men jeg mener hun er rimelig gennemsnitlig.

Hun er 39 år og chefen på stedet. Hun har vist været i Danmark en del år.

 

Men jeg kan da prøve at spørge hende næste gang jeg er forbi hvis jeg husker det :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Jeg er elendig til at beskrive mennesker og ansigter, men jeg mener hun er rimelig gennemsnitlig.

Hun er 39 år og chefen på stedet. Hun har vist været i Danmark en del år.

 

Men jeg kan da prøve at spørge hende næste gang jeg er forbi hvis jeg husker det :smile:

Det er ikke den samme Bee.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har fundet hende i udlandet, i Berlin :-P 

 

Google farang.de, klik på : die liste der thaimassagen in Berlin,

 

Foroven finder du NINA , klik

så kommer NINA Thaimassage in Tempelhof

                              Kaiserstrasse 30

fine billeder af hende eller måske det er hendes twin sister :shock: 

 

good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

@butterfly:

Det var dog en imponerende side du har fundet der!

Enten husker jeg helt forkert, eller også har Bee forandret sig til det (for mig) ukendelige.

Men fandt mit næste flyselskab til Thailand. Nok Air. Check deres stewardesser, ca. 60% nede på siden: http://farang.de/airlines-vorgestellt.html. I gult. Mums :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

det skal så siges,  at jeg aldrig har besøgt Bee da hun arbejdede hos Tubtim.

Men så hende på deres hjemmeside

og der så hun køn ud og jeg syntes at det ligner hende meget godt, men hvis der er andre der har en anden mening om det s... :???:

 

mvh butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...