Hop til indhold
Guest MM40

De to superlækre veninder Mie & Malou inviterer til gangbang den 26. februar fra 10-14 i Trekantsområdet

Recommended Posts

Guest Mie

Buller47. Nej vi holder det under alle omstændigheder, vi har jo lovet jer et frækt arrangementet og det skal i få

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kan se at i også skriver at i gerne vil lege lidt med hinanden, er det så på bestemte tidspunkter eller bare når det lige passer ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Buller47, Det er selvfølgelig når vi har lyst og det har vi tit, sådan noget kan vi ikke planlægge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej i alle frække liderlige fyre, drengerøve og gentlemen.

 

Sidste tilmelding på mail er onsdag aften kl 22.

Der kommer et tlf nr op på annoncen sent onsdag aften eller torsdag morgen, som man kan ringe og booke sig til dette brag af et GB arrangement.

 

Vi glæder os helt vildt til torsdag.

 

Kys og Knald Malou og Mie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i alle frække liderlige fyre, drengerøve og gentlemen.

Sidste tilmelding på mail er onsdag aften kl 22.

Der kommer et tlf nr op på annoncen sent onsdag aften eller torsdag morgen, som man kan ringe og booke sig til dette brag af et GB arrangement.

Vi glæder os helt vildt til torsdag.

Kys og Knald Malou og Mie

Os der har tilmeldt på mail, skal vel ikke melde til igen, eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre som jeg frygtede var der altfor mange

jeg hader sgu at i kø for at få et bette sut.

Så næste gang bliver jeg hjemme, så ka jeg lære det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Knajten

 

Jeg spekulerer på om det var det samme GB vi deltog i - som jeg oplevede det måtte pigerne ind i mellem spørge om der ikke var en fyr som kunne lidt mere - selvfølgelig var der ind i mellem mere "run" på, men du må have en meget lav grænse for hvad du synes er for mange.

 

Der var 2 piger og jeg oplevede ikke mere end max 10 mand ad gangen i stuen, og det var kortvarrigt at der var så mange.

 

Pigerne gav den hele armen, og de var en fræk oplevelse begge to - så stort kompliment fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja jeg talte da en overgang mere end 14 fyre omkring ved 11 tiden og frem til kl 12.

Nå skidt jeg er nok bare forvænt så har alle haft en god oplevelse så tillykke med det.

Men uanset hvor dygtige pigerne er så kan 2 piger ikke betjene 14 mand og der var da derfor også flere der gik før tid.

Men undskyld mig jeg er nok bare et gammelt brokkehovede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var på intet tidspunkt 14 fyre samtidig - vi havde på forhånd sat et max på 12 i rummet og det tætteste vi var på at der var det var at der på et tidspunkt var 11 - og det var måske 10-15 minutter - og havde der kun været en pige, så ville ingen have synes at 5 eller 6 deltagere var voldsomt.

 

Knajten - jeg tror ikke du er et brokkehoved, der er bare forskel på hvad man forventer af et GB.

 

Mvh Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja heldigvis er der andre gb

Som jeg synes er lige for mig

Så jeg kommer nok ikke til Vejle igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var meget tilfreds med dagens gangbang og det levede helt op til mine forventninger.

Jeg ankom klokken lidt i 12 og der var vi 11 og efter klokken 12 var vi 9

Mie & Malou, som jeg ikke har haft fornøjelsen af før, er 2 dejlige ’tøser’ der virkede til at nyde det med fantastisk indlevelse, de gjorde hvad de kunne for at ’betjene’ så mange så muligt hele tiden, jeg følte ikke jeg stod i kø på noget tidspunkt. Og sluttede af med at sprøjte på Malou’s skønne bryster.

Stedet var også perfekt til formålet

Jeg er helt klart på hvis der bliver en næste gang :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej i dejlige fyre...

 

Tusind tak for igår, vi syntes det var super frækt og en fed dag med masser af god sex og god humor.

4 timer i jeres selskab var super.

Vi nød også Asti på vores kroppe, håber i også nød det   :D

 

Knajten mht det du skriver med at fyrene gik før tid, så er det ikke altid alle bliver tiden ud, måske er nogle på job og kun lige har tid til at kunne deltage 1 time, disse arrangementer er jo noget billigere end at bruge 1 time på klinik med 2 piger ;)

 

Men nok om det, vi nød det i fulde drag og vi gentager nok succesen en anden gang, men hvornår vides ikke, så hold øje med os   :wub:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også lige sige tak for en rigtig fræk dag igår i det jyske.

Mændene var på og sørgede godt nok for at vi fik kamp til stregen sf

Håber vi kan gentage succesen en anden gang med ligeså mange frække tændte deltagere.

Tak til arrangøren for et perfekt sted at afholde GB og tak til dig der lagde hus til. Lækkert sted, rent og pænt.

Glæder mig til næste gang.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...