Hop til indhold

De to superlækre veninder Mie & Malou inviterer til gangbang den 26. februar fra 10-14 i Trekantsområdet

Featured Replies

• Svar 50
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg vil også lige sige tak for en rigtig fræk dag igår i det jyske. Mændene var på og sørgede godt nok for at vi fik kamp til stregen sf Håber vi kan gentage succesen en anden gang med ligeså man

• Hej Knajten   Jeg spekulerer på om det var det samme GB vi deltog i - som jeg oplevede det måtte pigerne ind i mellem spørge om der ikke var en fyr som kunne lidt mere - selvfølgelig var der ind i m

• crazy.decent.man
    crazy.decent.man

Jeg var meget tilfreds med dagens gangbang og det levede helt op til mine forventninger. Jeg ankom klokken lidt i 12 og der var vi 11 og efter klokken 12 var vi 9 Mie & Malou, som jeg ikke har

Skrevet

Ja - det er sjældent at man kan støde på 2 så lækre piger på en gang

Skrevet

Det ser lækkert ud. En skam der er så langt til trekantsområdet.

Skrevet

jeg har så kun omkring 35 km - så det går nok.

Jeg er iøvrigt flere gange stødt på deltagere der er kommet fra Sjælland og Ålborg til arrangementerne i Vejle, så der er nogen som kører langt

Skrevet

Hej frække fyre. Malou og jeg ville bare lige sige, at vi glæder os så meget til på torsdag. Det skal nok blive super frækt.

Skrevet

Hej Mie!

Vi er skam mange der glæder sig... håber en af jer vil slikke mine "boller"

Skrevet

Buller47. Det kan du tro vi vil

Skrevet

Så er der kun en uge til

Redigeret af GB-Peter

Skrevet

Er der anmeldelser af pigerne et sted ??   :-P

Skrevet
Skrevet
Skrevet
Skrevet

Så kom der lidt anmeldelser om os

Skrevet

ja mon ikke vi fik anmeldelser nu....vil i også rykke i bollerne og dyb fransk til pikken så lover jeg at i få dybe varme kys og fissen skal jeg nok slikke helt vild og jeg vil lege med jeres bryster helt vild  smukke kvinder :-)

Skrevet

Ummm tror Mie kommer begge boller i munden eller en af gangen og så få de ellers en mega tur i munden mens hun spiller vores pik imens hun er bare så satans fræk  knus fra markild

Skrevet

Så kom der lidt anmeldelser om os

Takker. Glæder mig til torsdag med masser af fisse.  :-P

Skrevet

Måske man burde blive hjemme, det bliver

måske for bøvlet at kæmpe sig frem til godterne

Skrevet

Knajten... Ej du skal da ikke blive hjemme. Malou og jeg skal nok sørge for alle får rigelig at tid med vores godter

Skrevet

Hej gutter

Det bliver et brag af et GB pø torsdag. Glæder mig meget.

Er spændt på hvor mange frække deltagere der dukker op.

Mie og jeg skal nok sørge for at alle deltagere får en uforglemmelig oplevelse.

Vi ses!

Skrevet

Hej I 2 søde piger!   :wink:

Jeg er ikke bare lidt misundelig på de der besøger jer torsdag. Var det ikke fordi jeg er på opgave i Øst DK så ville jeg gerne have været med til dette stunt.

- kender jer hver for sig og kan kun tro at jer sammen må være noget af det bedste, behageligste og frækkeste der kun får en mand til at give efter! :idea:

I må invitere mig til extranummer en anden dag  :roll:

Knus Emil

Redigeret af Emil den sexglade

Skrevet

Glæder mig rigtig meget til torsdag, det bliver skønt at ordne I to godter.

Skrevet

det skal nok blive godt ;o)

Redigeret af GB-Peter

Skrevet

Hej frække fyre. 

Det er dejligt at her er så mange der glæder sig til vores arrangement,  :-P  men lige nu er der ikke mange tilmeldte, kun omkring 10 stk,  :shock:  det er jo slet slet slet ikke nok til at tilfredsstille os tændte tøser i 4 timer.  :mrgreen:

Der skal jo være flere end 10, ellers er det jo ikke et GB  :-P

Så det er ikke for sent at melde sig til dette brag af en GB....
Skrevet

10 det er ikke mange tilmeldinger, det er jo aldrig alle tilmeldte der kommer.

Bliver det aflyst hvis der ikke kommer flere??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.