Hop til indhold
an2n

FLERE BØRNEFØDSLER . . . .

Recommended Posts

Har et par gange overvejet - KUN OVERVEJET - at gøre som en fyr jeg så i et supermarked . . . Efter diverse kraftige påkørsler i køen, tog han et eller andet tyndtflydende fra moderens kundevogn, og hældte det ud over ungen . . . .  ;)

 

Moderen i forsvar 'DET KUNNE HAN IKKE GØRE . . . .' - 'Det gør jeg da altid, når jeg bliver generet . . . '  :D

 

(Vi var et par stykker, der klappede) . . ØØØHH  ;)

Det kan jo også være svært at sige til ungen. Hallo det der skal du lade være med. Men nejda så hellere handle umodent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jo også være svært at sige til ungen. Hallo det der skal du lade være med. Men nejda så hellere handle umodent.

 

Har HELDIGVIS et par velfungerende børn i dag - De skabte sig kun EEN gang, når vi var ude at handle, før de sad ude i bilen ALENE, mens mor og far handlede færdigt . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et par gange overvejet - KUN OVERVEJET - at gøre som en fyr jeg så i et supermarked . . . Efter diverse kraftige påkørsler i køen, tog han et eller andet tyndtflydende fra moderens kundevogn, og hældte det ud over ungen . . . .  ;)

 

Moderen i forsvar 'DET KUNNE HAN IKKE GØRE . . . .' - 'Det gør jeg da altid, når jeg bliver generet . . . '  :D

 

(Vi var et par stykker, der klappede) . . ØØØHH  ;)

 

Moderen skulle sgu have haft samme omgang, så uopdragen som hun var. :angry:

Magter ikke engang at opdrage sit afkom ordentlig, så det kan begå sig mellem andre mennesker.

 

@an2n - dine børn skabte sig 3 x - første, sidste og eneste  :P

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderen skulle sgu have haft samme omgang, så uopdragen som hun var. :angry:

Magter ikke engang at opdrage sit afkom ordentlig, så det kan begå sig mellem andre mennesker.

 

@an2n - dine børn skabte sig 3 x - første, sidste og eneste  :P

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

De lærte blot betydningen af ordet KONSEKVENS . De vidste, at når de 'gamle' sagde noget, mente vi det . . .  ;)

 

MÅSKE en fejl i dag - De viser hensyn til deres medmennesker . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...