Hop til indhold
Gæst

Randers skøgen

Recommended Posts

Havde den fornøjelse at være i selskab med skøgen mandag Formiddag. Og her er tale om en utrolig fræk tøs. Allerede få sekunder efter hun havde sat sig ind i bilen kunne jeg mærke på hende hvor liderlig hun var. Og ja da jeg så førte min hånd imellem benene på hende ga hun et lille støn fra sig. Alle de andre detaljer holder jeg for mig selv. Kan blot sige her er tale om en virkelig fræk og våd skøge. Dog var hun lidt nervøs under selve akten men det tæller for mig ihvertfald ikke ned da det ellers bare er godt for alle pengene. Så drenge snyd ikke jer selv og Vær nu bare lidt ordentlige ved hende for hun er sgu også en sød pige med ben i næsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja nogle billeder ville da være dejligt, så man kan se hvad der vil vente sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her er lidt mere af mig drenge  :P

 Jeg er lige på trapperne til at kunne smide et nyt telefonnummer ind, så i må lige have lidt tålmodighed ;)

 

Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Her er lidt mere af mig drenge  :P

 Jeg er lige på trapperne til at kunne smide et nyt telefonnummer ind, så i må lige have lidt tålmodighed ;)

 

Knus 

 

Hejsa er er en grund til du ikke svarer igen på den mail vi har sendt hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

har også prøvet og skrive til hende herinde og på mail ingen svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Andre end mig som har problemer med at få fat på hende via mail? 

 

Mon ikke at nyhedens interesse betyder, at hun har travlt? Jeg venter selv på svar - men tænker umiddelbart at jeg overlever :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man er nyoprettet pige herinde bliver man bombarderet med mails og ja det super dejæigt men det tager noget tid at komme igennem dem alle:) sikker på hun nok skal nå det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej allesammen og undskyld min mangel på besvarelser, Mor26 tusind tak for din opbakning, du har nemlig fuldstændig ret ;-) Dog vil jeg sige at jeg bliver nød til at tage fri et par dage af personlige årsager, men at jeg vil svare så mange af jer så hurtigt som muligt og at jeg skriver herinde når jeg er klar igen, samt smider ekstra billeder op:-) Tak for jeres forståelse

 

Kys fra Randersskøgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er slemmerten en slem frækkert, så han kan altid slippe afsted med lidt mere end alle andre :-P

Men i kan få lov at bruge mit ansigt som i vil, så længe det kun er min make-up der går i stykker for 800 :-P

Skal I have lidt mere, så koster det også lidt mere ;-)

Kys drenge :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er slemmerten en slem frækkert, så han kan altid slippe afsted med lidt mere end alle andre :-P

Men i kan få lov at bruge mit ansigt som i vil, så længe det kun er min make-up der går i stykker for 800 :-P

Skal I have lidt mere, så koster det også lidt mere :wink:

Kys drenge :-*

 

Uanset hvad kunne jeg godt tænke mig at give dig nogenlunde samme tur. Har skrevet en mail til dig.

 

Kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Knepper hun uden gummi?

Uanset hvad, så er hun da en tøs jeg skal ha tømt mig i fjæset på! Hehe

 

Har du overvejet at du måske kommer længere end til "hej" og "farvel" med et pænere sprogbrug?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En pige der er meget svært at få en aftale med

 

Tja, Svupper. Men læser du tråden, så er der en forklaring. Hun holder pause pt pga. er personlige årsager. Meldingen er, at hun melder ind når hun er klar igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, Svupper. Men læser du tråden, så er der en forklaring. Hun holder pause pt pga. er personlige årsager. Meldingen er, at hun melder ind når hun er klar igen.

Jeg har snakket med hende så spøger hun hvornår jeg kunne så siger hvad dag jeg kunne så holdt hun op med at svarer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...