Hop til indhold
Osculatio

Verdens mest sexede kvinde i det 20. århundrede er.....

Recommended Posts

Nej det er ikke Marylyn.

Det er RONNIE SPECTOR

www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CFEQtwIwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DNcpXquVX5_s&ei=HIXfVJ7eGM3XPOP-gaAH&usg=AFQjCNEK7aJkXR2lXLVlv7GAAAkYGBTFEA&sig2=qd7Mbm7OHbuk05O71gwh9A&bvm=bv.85970519,d.ZWU

Yes... Gode gamle stjerne-gale Phil (som pt er fængslet for et mord, han næppe har kunnet begå) Spectors kone. HAN er verdens absolut største producer.(Ronnettes, Crystals, John Lennon, Georg H, Ramones, Beatles, Cohen....) Wall-of-sound..

Men HUN var altså over-uber-fræk. I en lang tid (mens gift med Phíl) blev hun JAGTET af både John Lennon og Mich Jagger på een gang.... :smile:

Nå. Men så prøv lige at se David Letterman interviewet.... se det til ende og døm SÅ!

Kom med, hvem i synes var/er mest sexet' i sidste årtusinde.(ikke bare dem med gode babser, men de, der lød så fucking sexede, når de åbnede munden.. )

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja smag og behag er som bekendt forskelligt og held og lykke med at udnævne: "Verdens mest sexede kvinde i det 20. århundrede er....." ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke fattet en dyt af, hvad du vil med dit skriv.

 

Eller er det mig, der er dum!!

 

Ej, hvor sjovt! Sådan har jeg der hver gang, jeg læser en tråd skrevet af Osculatio. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ronnie Spector ser da meget lækker ud på billederne, men sådan så hun jo slet ikke ud oprindeligt. Nu ved jeg tilfældigvis, at hun har fået lavet noget ved både læberne og øjnene, udført af en af hendes elskere, som var kirurg. Hun fik også rykket en skønhedsplet, så den kom til at sidde et mere trendy sted, som var meget klassisk for den tid.

 

Næh, vent.. det var vist ikke Ronnie. Hahaha, han var sgu da heller ikke kirurg, ham jeg tænkte på.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krølle:Jeg har ikke fattet en dyt af, hvad du vil med dit skriv.

Eller er det mig, der er dum!!

Bly: Ej, hvor sjovt! Sådan har jeg der hver gang, jeg læser en tråd skrevet af Osculatio. :D

Det er noget med at læse andet end EB som åndelig stimulation (jeg siger ikke mere)

Bly: Jeg tænder vildt på blondes som du. Men man må vel godt udvide horisonten og udvikle sig lidt. Via Rusland-thailand )og måske endda Ronnie Spector). Måske finder jeg bare ud af at jeg skal have en ordentlig ruske-tur af dig. Bly. Hvem ved.

Kom ind i kampen: Hvem var den smukkeste???

Osc

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Catherine Deneuve eller Cindy Crawford er gode bud på den smukkeste. Men siden du i overskriften skriver den mest sexede, så vil jeg sige:

1. Marilyn Monroe

2. Sophia Loren

3. Jayne Mansfield

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et stort emne, og et svært spørgsmål. Nu er det sent og jeg er træt, så indtil jeg har bedre tid, så vil jeg lægge ud med denne video.

En lækker video, med mange af de piger der er på min liste.

Favoritten over dem alle er dog Cindy Crawford i det badekar.

Freedom video er min all time favorit musik video, den indeholder bare så mange piger jeg havde som plakater i sove værelset som teenager.

Min signerede Cindy Crawford plakat har jeg dog stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her er link til den video, som Plaskeren snakker om.  

Youtube video embedding virker tilsyneladende ikke: 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke svare på hvem den smukkeste kvinde i det 20. Århundrede er, men den ideelle kvinde er i mine øjne en høj, slank, langbenet blondine med store naturlige bryster ;-)

 

Piger, der opfylder disse kriterier er ifølge min opfattelse de smukkeste kvinder i det 20. Århundrede ;-) 

 

Og nej OSC; jeg har ikke tænkt mig at lege med på din præmis om, at der kan udpeges en bestemt kvinde, som er den smukkeste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jane Fonda i en eller anden pragtfuld åndsvag rum-film fra slut-tredserne (tror jeg). Waw hvor var hun sexet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvem den mest sexede er, men i min optik er det en negerpige – Grace Jones, Deborah Lazey, Angela Kidjo, en James Bondpige eller ........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...