Hop til indhold
Fisseslikkeren

Barcelona - hvor skal man tage hen?

Recommended Posts

Halløjsa folkens.

 

Jeg er i Barcelona med en gut, der kun har et par håndfulde oplevelse med købesex og en gennemrutineret kneppetyr (+1000 piger!!). I aften ryger tyren løs i Barcelonas gader på jagt efter gadeludere. I morgen skal han og novicen på bordel inden vi skal på stadion til futbol. Men hvilket bordel er bedst? Novicen vil gerne have en luksusoplevelse så det må gerne være noget med et lækkert rum, god seng og en megalækker dame.

 

Jeg har læst anmeldelser herinde og googlet lidt og umiddelbart tænker jeg at følgende to steder ser interessante ud:

 

1. Felina www.felina.bcn.com

2. Perla Negra www.perlanegrabcn.com/en/

 

Hvad er bedst? Eller skal de gå efter noget helt andet?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej RookieCookie.

Der er en Barcelonatråd, som jeg synes er god: https://www.eroguide.dk/forum/topic/25313-super-oplevelser-i-barcelona/#comment-212234

Der kan du  læse mere om Barcelona. Jeg fik ikke lavet noget selv pga. pause, men de to gutter jeg rejste med fik sig en luxusoplevelse på Felina, men de er nogle klovne til at huske navne, så jeg kan ikke lige give en videre anbefaling af pigerne. Jeg har en kammerat, der sidste år var på flere bordeller i Barcelona, og han var begejstret over standarden. Priserne ligger omkring 70 euro for en halv time og 130 for en time. TopDamas går vist nok for at være det mest exclusive sted. Men jeg tror bare, at du skal kaste dig ud i løjerne. Hvis det var mig, der skulle til Barcelona i dag, så ville jeg kneppe løs. Find nogle hjemmesider for de forskellige bordeller og tjek pigerne ud. Der er mange flotte tøser i Spanien, men der kan være sprogbarrierer. God tur! Det her link kan måske også bruges: http://www.sexomercadobcn.com/ og jeg glemte at nævne Perla Negra og La Vie En Rose - de skulle også være gode steder.

 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...