Hop til indhold
Bulder

Muskler og thai-massage

Recommended Posts

Jeg vil lige høre om de loge herrer, der er i besiddelse af markante muskler, har de samme problemer med thai-massage, som jeg er stødt ind i nogle gange.

 

Jeg træner flittigt, og er i besiddelse af en ikke ubetydelig muskelmasse. Den er gemt noget væk af, at jeg også kan lide at nyde livets glæder hvad øl og mad angår.

 

Når jeg så er på thai massage klinik sker det indimellem, at massøren går helt amok på mine muskler på ryggen med albuer der bliver mast og mast og mast ind i musklerne, ja nærmest hamret ind. Det kan ikke være meningen at de muskler jeg har brugt 100vis af timer på at opbygge, skal smadres bare fordi en massør ikke ved, hvad hun gør ved dem. De skal bare varmes op og blødgøres.

 

Har et par gange været udsat for, at thai-pigen siger.. Jeg troede du havde mange myoser, men da jeg kom til armene og det nederste af ryggen fandt jeg ud af, at du bare har mange muskler. Men hvad jeg (altså hun) skal gøre, fandt hun ikke ud af.

 

Efterhånden har jeg fundet et par stykker som kan give en god massage til en med store hårde muskler, men der er langt i mellem.

 

Har I samme problemer eller har I bare ikke muskler nok... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 eller har I bare ikke muskler nok... :-P

 

Fin afslutning, det er sådan man bedst finder frem til folks imødekommenhed.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige høre om de loge herrer, der er i besiddelse af markante muskler, har de samme problemer med thai-massage, som jeg er stødt ind i nogle gange.

 

Jeg træner flittigt, og er i besiddelse af en ikke ubetydelig muskelmasse. Den er gemt noget væk af, at jeg også kan lide at nyde livets glæder hvad øl og mad angår.

 

Når jeg så er på thai massage klinik sker det indimellem, at massøren går helt amok på mine muskler på ryggen med albuer der bliver mast og mast og mast ind i musklerne, ja nærmest hamret ind. Det kan ikke være meningen at de muskler jeg har brugt 100vis af timer på at opbygge, skal smadres bare fordi en massør ikke ved, hvad hun gør ved dem. De skal bare varmes op og blødgøres.

 

Har et par gange været udsat for, at thai-pigen siger.. Jeg troede du havde mange myoser, men da jeg kom til armene og det nederste af ryggen fandt jeg ud af, at du bare har mange muskler. Men hvad jeg (altså hun) skal gøre, fandt hun ikke ud af.

 

Efterhånden har jeg fundet et par stykker som kan give en god massage til en med store hårde muskler, men der er langt i mellem.

 

Har I samme problemer eller har I bare ikke muskler nok... :-P

 

Det tyder mere på dine muskler ikke er så stærke som du selv tror  :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Jeg vil lige høre om de loge herrer, der er i besiddelse af markante muskler, har de samme problemer med thai-massage, som jeg er stødt ind i nogle gange.

Jeg træner flittigt, og er i besiddelse af en ikke ubetydelig muskelmasse. Den er gemt noget væk af, at jeg også kan lide at nyde livets glæder hvad øl og mad angår.

Når jeg så er på thai massage klinik sker det indimellem, at massøren går helt amok på mine muskler på ryggen med albuer der bliver mast og mast og mast ind i musklerne, ja nærmest hamret ind. Det kan ikke være meningen at de muskler jeg har brugt 100vis af timer på at opbygge, skal smadres bare fordi en massør ikke ved, hvad hun gør ved dem. De skal bare varmes op og blødgøres.

Har et par gange været udsat for, at thai-pigen siger.. Jeg troede du havde mange myoser, men da jeg kom til armene og det nederste af ryggen fandt jeg ud af, at du bare har mange muskler. Men hvad jeg (altså hun) skal gøre, fandt hun ikke ud af.

Efterhånden har jeg fundet et par stykker som kan give en god massage til en med store hårde muskler, men der er langt i mellem.

Har I samme problemer eller har I bare ikke muskler nok... :-P

Find en rigtig massør til dine store muskler, og en læge til din lille hjerne

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin afslutning, det er sådan man bedst finder frem til folks imødekommenhed.  :D

 

Læg mærke til den fine smiley jeg havde vedhæftet  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tyder mere på dine muskler ikke er så stærke som du selv tror  :P

 

Jeg kan da sagtens stramme dem, så hun/han ikke kan få en albue ned imellem dem  :-P , men det var jo meningen at de (altså musklerne) skulle behandles, så jeg kunne få endnu mere ud af min træning  :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...