Hop til indhold
Gæst

Sugardating sex

Recommended Posts

Gæst

Har aldrig fået interesseret mig for det.

Men hvad betaler i for det? Og er det for en time eller bare for sex? Går du på Klinik betaler du moms skat og husleje.Kender ikke det eksakte tal!!!! Men jeg kunne godt forestille mig, 2000 kr på en Klinik bliver forvandlet til 500kr til Pigen når alt er betalt. Ligger Sugarbabe prisen i det leje? Eller ønsker hun at skumme Fløden og tager en Pris relativ tæt på Klinikpriserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har aldrig fået interesseret mig for det.

Men hvad betaler i for det? Og er det for en time eller bare for sex? Går du på Klinik betaler du moms skat og husleje.Kender ikke det eksakte tal!!!! Men jeg kunne godt forestille mig, 2000 kr på en Klinik bliver forvandlet til 500kr til Pigen når alt er betalt. Ligger Sugarbabe prisen i det leje? Eller ønsker hun at skumme Fløden og tager en Pris relativ tæt på Klinikpriserne?

 

Jeg har mødt piger, der ville have 1.000 for en time og piger, der ville have 20.000 for 3-4 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... Ligger Sugarbabe prisen i det leje? Eller ønsker hun at skumme Fløden og tager en Pris relativ tæt på Klinikpriserne?

 

Jeg har ikke personligt kendskab til fænomenet.

Men om hun ønsker at "skumme fløden" eller har andre ting i tankerne, er nok et spørgsmål, der helt afhænger af den enkelte.

 

Det er ubestrideligt, at penge er involveret. Men om dette f.eks skyldes tørre lommesmerter eller et behov for en slags faderfigur, lader sig vist ikke forklare via en generel formdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ene sugardate jeg har været på kostede 1000kr for et par timer, men fuck hvor skal der meget skriver frem og tilbage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den ene sugardate jeg har været på kostede 1000kr for et par timer, men fuck hvor skal der meget skriver frem og tilbage til.

Passer overens med mine tanker om det :-) Besværligt! Man ønsker i bund og grund jo bare at pille Trusserne af en dejlig Trunte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Passer overens med mine tanker om det :-) Besværligt! Man ønsker i bund og grund jo bare at pille Trusserne af en dejlig Trunte

Det var helt sikkert en okay oplevelse men tror nu nok jeg tager en prof næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var helt sikkert en okay oplevelse men tror nu nok jeg tager en prof næste gang.

 

Gør pigerne sig kostbare?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine forsøg med sugardating (uden reelle aftaler, men læsning af mange profiler) efterlod mig med det klare indtryk at en vis procentdel af pigerne har en fantasi om at blive sat på plads af en myndig erfaren "daddy". Og hvorfor ikke... 50 shades of grey havde nok ikke solgt så godt i 15-25 segmentet hvis det ikke var tilfældet.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør pigerne sig kostbare?

Hende jeg mødt irl gjorde ikke, mere end hvad rimeligt er hvis man kan sige sådan. En anden havde pænt mange ønsker der skulle opfyldes:-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hende jeg mødt irl gjorde ikke, mere end hvad rimeligt er hvis man kan sige sådan. En anden havde pænt mange ønsker der skulle opfyldes:-/

Hvad mener du med ønsker? Hvad Sexen skulle indeholde? eller hvordan kontakten etc skulle foregå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når man læser med herinde, så virker det ikke til at handle om andet end sex, hvor meget sex man kan få for færrest penge, jeg må fuldstændig have misforstået det. Jeg troede at man sådan lidt legede kærester også, uden at få en svigerfamilie og sådan med i købet, og havde det rart og hyggeligt med det i en periode.

Hvorfor så ikke bare Scor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når man læser med herinde, så virker det ikke til at handle om andet end sex, hvor meget sex man kan få for færrest penge, jeg må fuldstændig have misforstået det. Jeg troede at man sådan lidt legede kærester også, uden at få en svigerfamilie og sådan med i købet, og havde det rart og hyggeligt med det i en periode.

Hvorfor så ikke bare Scor?

Vi er kun Mænd  :grin:  :grin:

 

Tanken med Sugardating er vel som du beskriver  :-P  Men har nu hørt om mange eksempler, som vel nærmest har mindet om  noget Privat-Diskret agtig. Selv har jeg ingen erfaring, som du kan læse i Trådstarten. Bare nysgerrig på, hvad folks oplevelser og hvad det har kostet dem. Noget af det fremkomne minder ganske meget om et Luderbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med ønsker? Hvad Sexen skulle indeholde? eller hvordan kontakten etc skulle foregå?

 

Nej med hvad der skulle betales med, Penge var åbenbart ikke godt nok ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været sammen med flere forskellige en enkelt gang, men har også en jeg har set en del gange.....hende har jeg lavet mange forskellige ting med, bl.a. været ude og drikke vin med, været på restaurant sammen og jeg har også været ude at købe ting til hendes hjem sammen.

 

vil bare gerne behandle hende som en prinsesse og få hende til at føle sig godt tilpas når vi er sammen. nyder den tid jeg er sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej med hvad der skulle betales med, Penge var åbenbart ikke godt nok :wink:

Hmm kunne et par Havørreder gøre det?

 

Fiskelugt i bytte for Fiskelugt  :grin:

 

Opfør dig nu ordentlig Havnebumsen!!! ingen platte vittigheder tak!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm kunne et par Havørreder gøre det?

 

Fiskelugt i bytte for Fiskelugt  :grin:

 

Opfør dig nu ordentlig Havnebumsen!!! ingen platte vittigheder tak!!!!

 

Du besøger vist de forkerte Damer.... Men hvad så bliver du vel liderlig af at sidde på havnen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du besøger vist de forkerte Damer.... Men hvad så bliver du vel liderlig af at sidde på havnen :wink:

Synes sgu ikke jeg kan opholde mig nogen steder uden at blive Liderlig  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser med herinde, så virker det ikke til at handle om andet end sex, hvor meget sex man kan få for færrest penge, jeg må fuldstændig have misforstået det. Jeg troede at man sådan lidt legede kærester også, uden at få en svigerfamilie og sådan med i købet, og havde det rart og hyggeligt med det i en periode.

 

Jeg spørger nu aldrig mine sugardaters til hvor mange gange vi kan have sex i den tid vi er sammen eller om de tilbyder konkrete seksuelle ydelser, derimod har jeg fundet ud af at være meget konkret mht. at aftale tiden og tidsrummet, så der desangående ikke opstår misforståelser. Pigerne kan derimod godt finde på at spørge nærmere ind til hvilken slags sex jeg foretrækker og angive hvad de ikke er med på.

 

Men den store fordel for mig ved sugardating er at jeg kan f.eks kan aftale 2 timer til kr. 1500,- og at jeg så ikke behøver at tænke så meget på klokken og smide tøjet med det samme - det har pigerne, som regel mere travlt med end jeg har :P  - og efter de 2 timer, har jeg måske mere travlt med at komme ud af døren. F.eks ville den sidste pige gerne ville have været nusset i endnu længere tid på ryggen og den forrige bød på kaffe  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser med herinde, så virker det ikke til at handle om andet end sex, hvor meget sex man kan få for færrest penge, jeg må fuldstændig have misforstået det. Jeg troede at man sådan lidt legede kærester også, uden at få en svigerfamilie og sådan med i købet, og havde det rart og hyggeligt med det i en periode.

Hvorfor så ikke bare Scor?

Ikke så meget sex for færreste mulige penge. Det er mere at fjerne stressen og tager sig god tid i stedet for at stå på gaden efter en time og have lyst til mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spørger nu aldrig mine sugardaters til hvor mange gange vi kan have sex i den tid vi er sammen eller om de tilbyder konkrete seksuelle ydelser, derimod har jeg fundet ud af at være meget konkret mht. at aftale tiden og tidsrummet, så der desangående ikke opstår misforståelser. Pigerne kan derimod godt finde på at spørge nærmere ind til hvilken slags sex jeg foretrækker og angive hvad de ikke er med på.

 

Men den store fordel for mig ved sugardating er at jeg kan f.eks kan aftale 2 timer til kr. 1500,- og at jeg så ikke behøver at tænke så meget på klokken og smide tøjet med det samme - det har pigerne, som regel mere travlt med end jeg har :P  - og efter de 2 timer, har jeg måske mere travlt med at komme ud af døren. F.eks ville den sidste pige gerne ville have været nusset i endnu længere tid på ryggen og den forrige bød på kaffe  :D

 

Det er ikke sugerdating, det er bare at se en luder der ikke er så nazi med tiden! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger nu aldrig mine sugardaters til hvor mange gange vi kan have sex i den tid vi er sammen eller om de tilbyder konkrete seksuelle ydelser, derimod har jeg fundet ud af at være meget konkret mht. at aftale tiden og tidsrummet, så der desangående ikke opstår misforståelser. Pigerne kan derimod godt finde på at spørge nærmere ind til hvilken slags sex jeg foretrækker og angive hvad de ikke er med på.

 

Men den store fordel for mig ved sugardating er at jeg kan f.eks kan aftale 2 timer til kr. 1500,- og at jeg så ikke behøver at tænke så meget på klokken og smide tøjet med det samme - det har pigerne, som regel mere travlt med end jeg har :P  - og efter de 2 timer, har jeg måske mere travlt med at komme ud af døren. F.eks ville den sidste pige gerne ville have været nusset i endnu længere tid på ryggen og den forrige bød på kaffe  :D

 

 

Men altså har du så besøgt den samme flere gange ?

 

Ellers kan det der med at de skal skrive beløb...fx 10.000 kr om månede godt blive svært at opnå :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

behandl pigerne som du selv vil behandles.....give dem en oplevelse for livet.....så bliver næste gang endnu bedre og næste og næste...

Redigeret af foxyknoxy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...