Hop til indhold
elgen

Købesex første gang?

Recommended Posts

Hej alle. 

 

Er lige blevet 18 og vil gerne prøve at have købesex - hvad vil i anbefale? 

 

Tænker selv det kunne være rart med en pige på omkring samme alder, nogle forslag(gerne til piger som har billeder)? 

 

evt. noget man generelt skal tænke på? 

 

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

gode råd...

 

1) lad være med at gå efter noget billigt bras... gode tilbud er kun gode når man har erfaringen nok til at kræve og insisterer uden at miste lysten...

 

2) tag en dansk pige du kan tale med, og vær ærlig over for hende... er sikker på du får en oplevelse som du kan bære med dig i lang tid...

 

3) sørg for at bruge lidt tid på at tale med hende INDEN du betaler uanset hvad, så du er sikker på du kan/vil... OG tal nu ærligt med hende og forklar hvilken oplevelse du gerne vil have

 

4) pris og kvalitet hænger sammen... skal du have en gammel rusten cykel, så betaler du 600 for 30 min. vil du gerne kører den store flotte custom-made bike-pro, så koster det minimum 1000 for       30 min.    OG igen TAL med hende og VÆR ærlig... 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

gode råd...

 

1) lad være med at gå efter noget billigt bras... gode tilbud er kun gode når man har erfaringen nok til at kræve og insisterer uden at miste lysten...

 

2) tag en dansk pige du kan tale med, og vær ærlig over for hende... er sikker på du får en oplevelse som du kan bære med dig i lang tid...

 

3) sørg for at bruge lidt tid på at tale med hende INDEN du betaler uanset hvad, så du er sikker på du kan/vil... OG tal nu ærligt med hende og forklar hvilken oplevelse du gerne vil have

 

4) pris og kvalitet hænger sammen... skal du have en gammel rusten cykel, så betaler du 600 for 30 min. vil du gerne kører den store flotte custom-made bike-pro, så koster det minimum 1000 for       30 min.    OG igen TAL med hende og VÆR ærlig... 

Har du evt. et bud på hvordan sådan en piges annonce kunne se ud? Det er jo ikke til at finde rundt i..

Del dette indlæg


Link til indlæg

4) pris og kvalitet hænger sammen... skal du have en gammel rusten cykel, så betaler du 600 for 30 min. vil du gerne kører den store flotte custom-made bike-pro, så koster det minimum 1000 for       30 min.    OG igen TAL med hende og VÆR ærlig...

rigtig gode råd... jeg vil dog sige at du skal tage den større pakke og gå all in på en time... brug de penge der skal til.

Hvorfor - fordi du er 18. Hvis du er som skønne mænd på 18 er flest - så kommer du lynhurtigt og hvis du har brugt 10 min af den halve time på at snakke, både, få tøj af ect... og være forvirret og befippet som de fleste nu engagn er :)

så løber du tør for tid... og så får du stress og det har aldrig ført noget godt med sig

med en time kan du nå alting - inkl at komme mindst 2-3 gange :)

jeg vil dog sige at din ide om at vælge en på din egen alder - den er ikke optimal for din oplevelse af sex. Piger på den alder hviler sjældent i dem selv og deres sexualitet eller det at være GP, og chancen for at støde ind i en der ikke har den fornødne erfaring til at give dig det du efterspørger vil være... større..

det kan sagtens ske at du kan finde en... men de ældre piger er ofte bedre bud til nye :)

men held og lykke med projektet uanset hvad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Brug lidt tid på at læse anmeldelser herinde, det tar noget tid, men den tid er givet godt ud, du vil osse undervejs få svar på en masse spørgsmål/ting du måske ikke havde tænkt på.

Hvis der er mange positive anmeldelser herinde kan det ikke være helt forkert, men du skal osse lære at "læse mellem linjerne", evt. stille et supplerings spørgsmål.

Mht. alder skal du være opmærksom på at pigerne ofte overdriver, igen kan en anmeldelser herinde hjælpe.

Du skriver intet om hvor du søger jylland/fyn/sjælland, så det er lidt svært at komme med konkrete forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. 

 

Er lige blevet 18 og vil gerne prøve at have købesex - hvad vil i anbefale? 

 

Tænker selv det kunne være rart med en pige på omkring samme alder, nogle forslag(gerne til piger som har billeder)? 

 

evt. noget man generelt skal tænke på? 

 

Tak for hjælpen

 

Mit standard svar til unge fyre er lad være :lol:

 

Du kommer til at bliver afhængig af det... i din alder, gå ud og score piger på din alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Elgen hvis jeg var dig ville jeg tage et af de tilbud med 15min til 400kr, det kan jo være det slet ikke er dig også har du brændt 1000-1200 af,,lidt åndsvagt :oops:  sørg også for og ha en back-up,,dvs. at hvis pigen ikke er noget for dig når du kommer frem, så kender du en anden du kan besøge i nærheden,, du skal vide at det er ikke altid at billed i annoncen ligner pigen på en prik,,,ofte er hun knap så køn,,,sjovt nok :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

rigtig gode råd... jeg vil dog sige at du skal tage den større pakke og gå all in på en time... brug de penge der skal til.

Hvorfor - fordi du er 18. Hvis du er som skønne mænd på 18 er flest - så kommer du lynhurtigt og hvis du har brugt 10 min af den halve time på at snakke, både, få tøj af ect... og være forvirret og befippet som de fleste nu engagn er :)

så løber du tør for tid... og så får du stress og det har aldrig ført noget godt med sig

med en time kan du nå alting - inkl at komme mindst 2-3 gange :)

jeg vil dog sige at din ide om at vælge en på din egen alder - den er ikke optimal for din oplevelse af sex. Piger på den alder hviler sjældent i dem selv og deres sexualitet eller det at være GP, og chancen for at støde ind i en der ikke har den fornødne erfaring til at give dig det du efterspørger vil være... større..

det kan sagtens ske at du kan finde en... men de ældre piger er ofte bedre bud til nye :)

men held og lykke med projektet uanset hvad :)

Er meget enig med Jasmin. Find en pige med erfaring fra branchen - måske ikke lige en på alder med din mor, med mindre..., men en i omegnen af de 30.

Læs hendes annonce grundigt, kontakt hende og stil spørgsmål, hvis du har nogen. Til sidst: slap af og nyd det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Elgen hvis jeg var dig ville jeg tage et af de tilbud med 15min til 400kr, det kan jo være det slet ikke er dig også har du brændt 1000-1200 af,,lidt åndsvagt :oops:  sørg også for og ha en back-up,,dvs. at hvis pigen ikke er noget for dig når du kommer frem, så kender du en anden du kan besøge i nærheden,, du skal vide at det er ikke altid at billed i annoncen ligner pigen på en prik,,,ofte er hun knap så køn,,,sjovt nok :mad:

 

Umiddelbart lyder det meget forførende med en backup, men hvis det implicerer, at man laver dobbelt-aftaler, så er det ikke nogen god ide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle tipsne. Kan lige så godt sige nu, at hvis jeg skal gøre det, skal det være "modelpiger". Er villig til at bruge en del penge, hvis en pige med det rigtige udseende findes, men synes, som skrevet tidligere, ikke det er til at finde rundt i, og har ikke fundet nogle hvor man bare tænker "WOW". Ville rigtig gerne have links osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle tipsne. Kan lige så godt sige nu, at hvis jeg skal gøre det, skal det være "modelpiger". Er villig til at bruge en del penge, hvis en pige med det rigtige udseende findes, men synes, som skrevet tidligere, ikke det er til at finde rundt i, og har ikke fundet nogle hvor man bare tænker "WOW". Ville rigtig gerne have links osv :)

Jamen et link til en dejlig rapand herinde fra har jeg da givet dig.

 

Men som en anden én skriver.:

 

"Du skriver intet om hvor du søger jylland/fyn/sjælland, så det er lidt svært at komme med konkrete forslag."

 

Så hvis det er i Hanstholm eller Nakskov, du søger, så kan jeg da godt se, at mit tip ikke dur, og at jeg har spildt min tid.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle tipsne. Kan lige så godt sige nu, at hvis jeg skal gøre det, skal det være "modelpiger". Er villig til at bruge en del penge, hvis en pige med det rigtige udseende findes, men synes, som skrevet tidligere, ikke det er til at finde rundt i, og har ikke fundet nogle hvor man bare tænker "WOW". Ville rigtig gerne have links osv :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dansk, Dansk, og atter dansk. Hvorfor ikke prøve sugardaters, og så gå efter nogle af de modne kvinder? Altså det er privat og for det meste i din eller hendes egen private lejlighed, modsat alle glædespigerne der lejer sig ind hist og her.

Mon ikke hende Jasmin længere oppe i tråden er et supergodt knald? RIGTIGT mange har givet hende gode anbefalinger herinde, og jeg vil da selv se om jeg ikke kan skaffe slanterne og få et knald med hende snarest muligt. '

 

Men kommer så også an på hvor du er henne i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes Jasmin giver dig de svar du har brug for - besøg evt. hende selv, jeg er sikker på du får en oplevelse du vil tænke tilbage på også om 50 år.

Hun er dansk, hun har erfaring, er sikker på hun ved hvordan man behandler en ny. Du har ikke brug for "et hak i skæftet" men derimod en fantastisk døråbner til dette univers.

 

held og lykke med de rigtige valg

 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så er Jasmin foreløbigt udelukket. Det er jo egentligt lidt lige meget, altså om du vælger det bedste eller det bedste eller det næstbedste eller tager en chance. Prøv hvad ved jeg 5-10 af til at starte med, så har du en god sample ift købesex. Som sagt prøv sugardaters og sig det ærligt at du søger feks et engangsknald, og fyld så lidt på så de får lidt medlidenhed med dig. Det tror jeg modne kvinder godt kan lide og tænder lidt på. Men tag det også som en erfaring, et skridt på vejen til sex-erfaring og købesexerfaring ikke mindst. Så bliver du også mindre skuffet, og skal præstere mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle tipsne. Kan lige så godt sige nu, at hvis jeg skal gøre det, skal det være "modelpiger". Er villig til at bruge en del penge, hvis en pige med det rigtige udseende findes, men synes, som skrevet tidligere, ikke det er til at finde rundt i, og har ikke fundet nogle hvor man bare tænker "WOW". Ville rigtig gerne have links osv :)

jeg synes ærlig talt du skal vælge en scoring i stedet så... for hvis du vælger "model-pigerne" så behøver du bare browse anmeldelser herinde for at finde sammenhængen mellem model-pigerne og kolde fisk :)

bare et godt forslag til din research

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg fornærmer nogen, men forfanden, jeg har jo ingen ide om hvad jeg laver. Skriver bare de ting som der har faldet mig ind, i den tid jeg har haft denne ide. Også derfor jeg spørger om hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg fornærmer nogen, men forfanden, jeg har jo ingen ide om hvad jeg laver. Skriver bare de ting som der har faldet mig ind, i den tid jeg har haft denne ide. Også derfor jeg spørger om hjælp.

tror ikke du fornærmer nogen :) men giv evt feedback på de råd du synes giver mest mening for dig - så vi har en ide om i hvilken retning vi bedst kan vejlede dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Daniella kan måske være en mulighed

https://www.eroguide.dk/forum/topic/32179-daniella-i-bording-torsdag-kom-og-leg-med-en-ung-studine/?hl=daniella

Jeg har ikke selv besøgt hende men hun er ung, lækker iflg. billederne, har noget erfaring (tror jeg) og masse af gode anmeldelser herinde – søg og du skal finde.

Men når du nu har afsløret hvor du bor ;)  får du helt sikkert masse af forslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var 20, var jeg godt træt af at være jomfru. Den gang var kontakten gennem annonce i Weekend Sex (ideen om en GP, var ikke faldet mig ind). Jeg fik kontakt med en på 35. Men desværre i Stockholm, så det blev aldrig til noget, men tanken var spændende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Några allmäna tips:

 

1. Är det första gången - beställ minst 1 timma så blir det inte så stressigt och du kan ta det lugnt.

 

2. Är kyssar viktigt för dig? Kolla upp innan om detta kommer att ingå. Personligen tycker jag att det är en rätt viktig del av upplevelsen, annars känns det distansierat. Men det är som sagt upp till dig. :)

 

3. Som sagt, gå för en danska. Inget fel på utländska piger generellt sett men deras engelskakunskaper varierar extremt mycket och är det första gången för dig är det en stor fördel om ni kan kommunicera utan problem.

 

Lycka till!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...