Hop til indhold

Massageklinik optager kunder på video

Featured Replies

Skrevet

Det er stumps vinkling af artiklen, som jeg finder interessant. 

Så kan man klandre ham for det ene og det andet, men blot det, at han påpeger muligheden for at der er nogle Thai klinikker, der udnytter det

er efter min mening en relevant pointe. 

Skrevet

Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse.

Redigeret af Aros

Skrevet

Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse.

Helt enig.

Og tiltaget er vist også accepteret af de fleste.

Skulle noget monitor- eller kamerahalløj længere inde bag hoveddøren være nemmere at "misbruge" end det, der sker ved hoveddøren?

Jeg har på strengen forstået, at der er forskel på de to ting:

Et kamera optager og gemmer, mens en monitor overvåger, hvad der sker (i et andet rum). Det sidste kan vel være meget praktisk i enkvindebetjente forretninger?

Spørgsmålet er vel i høj grad også, om det er i forretningens interesse at installere de påståede kameraer? Hvis det rygtes, kan bemeldte forretning vist godt lukke, for så kommer der ikke flere kunder der. Hverken til massage eller mere finurlige ting.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.