Hop til indhold
Guest stump

Massageklinik optager kunder på video

Recommended Posts

Gæst

Det er stumps vinkling af artiklen, som jeg finder interessant. 

Så kan man klandre ham for det ene og det andet, men blot det, at han påpeger muligheden for at der er nogle Thai klinikker, der udnytter det

er efter min mening en relevant pointe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse.

Helt enig.

Og tiltaget er vist også accepteret af de fleste.

Skulle noget monitor- eller kamerahalløj længere inde bag hoveddøren være nemmere at "misbruge" end det, der sker ved hoveddøren?

Jeg har på strengen forstået, at der er forskel på de to ting:

Et kamera optager og gemmer, mens en monitor overvåger, hvad der sker (i et andet rum). Det sidste kan vel være meget praktisk i enkvindebetjente forretninger?

Spørgsmålet er vel i høj grad også, om det er i forretningens interesse at installere de påståede kameraer? Hvis det rygtes, kan bemeldte forretning vist godt lukke, for så kommer der ikke flere kunder der. Hverken til massage eller mere finurlige ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...