Gæst Skrevet 13. Februar, 2015 Det er stumps vinkling af artiklen, som jeg finder interessant. Så kan man klandre ham for det ene og det andet, men blot det, at han påpeger muligheden for at der er nogle Thai klinikker, der udnytter det er efter min mening en relevant pointe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. Februar, 2015 (edited) Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse. Redigeret 13. Februar, 2015 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Februar, 2015 Der er videoovervågning af hvem der banker på en del steder på klinikker, det er nok nødvendigt af hensyn til pigernes beskyttelse. Helt enig. Og tiltaget er vist også accepteret af de fleste. Skulle noget monitor- eller kamerahalløj længere inde bag hoveddøren være nemmere at "misbruge" end det, der sker ved hoveddøren? Jeg har på strengen forstået, at der er forskel på de to ting: Et kamera optager og gemmer, mens en monitor overvåger, hvad der sker (i et andet rum). Det sidste kan vel være meget praktisk i enkvindebetjente forretninger? Spørgsmålet er vel i høj grad også, om det er i forretningens interesse at installere de påståede kameraer? Hvis det rygtes, kan bemeldte forretning vist godt lukke, for så kommer der ikke flere kunder der. Hverken til massage eller mere finurlige ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg