Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell's legendariske Gangbang event Nr. 8 FREDAG d. 27 februar

Recommended Posts

Så må jeg lige sende mit årsbudget til Miss Hell, så hendes GB kan placeres i de måneder hvor der er mest muligt økonomisk overskud. :D Det er skisme ikke budget til selvforkælelse lige for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv i udlandet for at fejre min egen fødselsdag, så sender varme (35º helt nøjagtig! :mrgreen:) tanker til de deltagende, og et helt specielt, intenst, vådt og (så'n lidt) kærligt kys til Miss Hell! :wub:

 

Må få mig et fødselsdags-blæs når jeg er hjemme!

Så gi'r vi den gas min pi'! :twisted:

 

 

Ha' en dejlig aften på fredag, og klister nu pigebarnet godt til gutter - hun elsker det jo som ingen anden! :mrgreen:

 

 

 

... alligevel æv at må bryde mit besøgs-streak, men det måtte jo ske før eller siden <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så må jeg lige sende mit årsbudget til Miss Hell, så hendes GB kan placeres i de måneder hvor der er mest muligt økonomisk overskud. :D Det er skisme ikke budget til selvforkælelse lige for tiden.

 

Årh  :cry: ... det er jeg da ked af, men når man ser mine ret så ... "dyre" priser så er små 1000 for 3 timer i mit vilde selskab vist en ren foræring og selvforkælelse til mig selv  :P

 

Anyways du er velkommen når pengepungen tillader eller når lysten tager over hehe  :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke piv dyrt (men heller ikke gratis :) ). Men det er selvfølgelig også et spørgsmål om enestående timing hvor pengepungen er fuld og der er wild card til ar forsvinde i tre legale timer, samtidig med den annoncerede dato. Måske en dag er der gevinst. :p

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke piv dyrt (men heller ikke gratis :) ). Men det er selvfølgelig også et spørgsmål om enestående timing hvor pengepungen er fuld og der er wild card til ar forsvinde i tre legale timer, samtidig med den annoncerede dato. Måske en dag er der gevinst. :P

Hvor der er vilje er der vej...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

6 sikre nu :) det tegner til et af de intme GB's  :wub:  dem ved jeg en del har efterspurgt. Vurdere vi ender på ca. 8 stykker. Med kun lidt over et døgn tilbage...!  :ph34r: og et par nye Mr. Hell kan underholde med pause historier ... så er alle glade haha  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

6 sikre nu :) det tegner til et af de intme GB's  :wub:  dem ved jeg en del har efterspurgt. Vurdere vi ender på ca. 8 stykker. Med kun lidt over et døgn tilbage...!  :ph34r: og et par nye Mr. Hell kan underholde med pause historier ... så er alle glade haha  :rolleyes:

 

Alternativ til Mobilepay???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Alternativ til Mobilepay???

 

bank overførsel (eller komme til min privat adresse dagen inden med kontanter. Men en straks overførsel er også mulig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Så vi på 7 100% sikre..! og nr. 8 & 9 har lige en lille time til og finde ud af det ... jaja jeg viste jeg fik min vilje om masser af pik  :twisted:

 

Det bliver så godt og som altid størstedelen gengangere  :wub:  nogen må kunne lide hvad de oplever..!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

kan sige så meget der var en prof. fotograf med denne gang, så når billederne er blevet slørret vil der være fotos fra det her GB hehe  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan sige så meget der var en prof. fotograf med denne gang, så når billederne er blevet slørret vil der være fotos fra det her GB hehe  :ph34r:

Uhhh frækt...... glæder mig til at se resultatet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

nu må vi se ;) det er ikke noget jeg bare poster ... enkelte vil blive brugt når lysten til et event kommer igen ... jeg ved endnu ikke hvornår det lige bliver da tilmeldingerne var få denne gang, så venter nok lidt medmindre der kommer forespørgsler :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu må vi se ;) det er ikke noget jeg bare poster ... enkelte vil blive brugt når lysten til et event kommer igen ... jeg ved endnu ikke hvornår det lige bliver da tilmeldingerne var få denne gang, så venter nok lidt medmindre der kommer forespørgsler :)

 

Du skal bare finde en god dato, hvor vi alle kan deltage hehe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...