Hop til indhold
HenrikDK

Er kvinder hæmmede?

Recommended Posts

Så lige et indslag på TV2 News, om hvorfor kvinder er så vild med 50 Shades of Gray.

Analysen gik på, at kvinder er så seksuelt hæmmede, at de har brug for at blive underlagt tvang. Kun på den måde kan de slippe hæmningerne, når det så at sige 'ikke er deres skyld'. 

Er det virkeligt sandt? Er almindelige danske kvinders seksualitet virkeligt så forkrøblet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey HenrikDK

Eller bare analysen er et fedt reklame stunt for at få kvinder ind og se filmen. Nu så jeg ikke indslaget. Men var det en sexolog der udtalte sig.

ja skal da ikke udelukke kvinder kan være seksuelt hæmmede, men vi kan, vel ikke generalisere på alle kvinder. Nå ja der er vel også nogen seksuelt hæmmede mænd. Der er bare ingen film til os.

Nååå jo SPILLEFILM.  :-P  :-P

(ironi kan forkomme her)  :shock:

God aften.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror også man skal passe på med at generalisere, som Kanonkongen påpeger.

Jeg ved absolut intet om danske kvinders seksualitet, men tanken om at kvinder er submissiv af natur forekommer mig alligevel ikke så fjern.

Tænk på alle de mange kvinder som tænder på bad boys og dybt kriminelle typer, som ikke behandler dem ordentligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey HenrikDK

Eller bare analysen er et fedt reklame stunt for at få kvinder ind og se filmen. Nu så jeg ikke indslaget. Men var det en sexolog der udtalte sig.

ja skal da ikke udelukke kvinder kan være seksuelt hæmmede, men vi kan, vel ikke generalisere på alle kvinder. 

Hej KK,

Ved ikke om han var sexolog, han blev præsenteret som en der havde forsket i hvorfor folk gad se forskellige slags film.

Blot for at præcisere; det var ham i News der generalisere, jeg viderebringer blot 'budskabet' her...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det virkeligt sandt? Er almindelige danske kvinders seksualitet virkeligt så forkrøblet?

Well, ikke alle kvinder. Men det er udbredt nok til at der blev oprettet en diagnose for fænomenet på et tidspunkt (svjh. i det amerikanske diagnosessytem), fordi den opfattelse var, og stadig er udbredt. Selvsagt var diverse feminister ikke ovenud begejstrede for det tiltag (ikke mindst fordi diagnosen blev brugt på kvinder som forblev i forhold til en voldelig partner).

Men problemer med orgasme er fx langt mere udbredt blandt kvinder (mænd har jo til gengæld det med potensen). Hvis ikke man kan identificere "problemer" med seksuel lyst, så vil næste hypotese typisk være "svært ved at give slip på kontrol". Der "hjælper" BDSM (her ses bort fra at det regnes for "en perversion") ved at være et rollespil, hvor den ene (her kvinden) på den ene side skal overlade kontrollen til den anden, men samtidig i praksis på den anden side kontrollere ret meget indirekte. Så man kan snyde sig selv og bevare og give slip på kontrollen på samme tid ... Derfor appellerer det ofte meget til "den slags" kvinder. Og dem er der altså en del af.

Sammenlign også med at hyppige sexfantasier blandt (mange, men nok ikke "alle") kvinder er brutal håndværkersex eller ligefrem voldtægt. Begge dele indebærer at give slip, så man ikke længere har ansvar for hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej KK,

Ved ikke om han var sexolog, han blev præsenteret som en der havde forsket i hvorfor folk gad se forskellige slags film.

Blot for at præcisere; det var ham i News der generalisere, jeg viderebringer blot 'budskabet' her...

Hej HenrikDK

Nej mente ikke dig. Men mente mere at man kan generalisere om mange ting og det sker ofte. Ja okay forske i hvorfor folk ser film, man kan da også forske i alt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Well, ikke alle kvinder. Men det er udbredt nok til at der blev oprettet en diagnose for fænomenet på et tidspunkt (svjh. i det amerikanske diagnosessytem), fordi den opfattelse var, og stadig er udbredt. Selvsagt var diverse feminister ikke ovenud begejstrede for det tiltag (ikke mindst fordi diagnosen blev brugt på kvinder som forblev i forhold til en voldelig partner).

Men problemer med orgasme er fx langt mere udbredt blandt kvinder (mænd har jo til gengæld det med potensen). Hvis ikke man kan identificere "problemer" med seksuel lyst, så vil næste hypotese typisk være "svært ved at give slip på kontrol". Der "hjælper" BDSM (her ses bort fra at det regnes for "en perversion") ved at være et rollespil, hvor den ene (her kvinden) på den ene side skal overlade kontrollen til den anden, men samtidig i praksis på den anden side kontrollere ret meget indirekte. Så man kan snyde sig selv og bevare og give slip på kontrollen på samme tid ... Derfor appellerer det ofte meget til "den slags" kvinder. Og dem er der altså en del af.

Sammenlign også med at hyppige sexfantasier blandt (mange, men nok ikke "alle") kvinder er brutal håndværkersex eller ligefrem voldtægt. Begge dele indebærer at give slip, så man ikke længere har ansvar for hvad der sker.

Jeg er interesseret i at høre om du også mener at homoseksualitet er en perversion.

Du ynder jo at moralisere over andre mennesker og vil gerne definere, hvad der er rigtigt og forkert ;-)  

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

50 Shades of Gray - har hørt om bogen/bøgerne er der nogen der faktisk har læst den/dem ? og er den/de værd at læse ?

Nej!

De er ret ringe skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu sidder PR folkene og gnider sig i hænderne over alt den gratis presseomtale filmen får. Det er subtil marketing.

Og jeg vil næsten vædde med at filmen stinker big time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej!

De er ret ringe skrevet.

Hmm. Jeg har ikke læst den, men har overvejet det.  

Den har ihvertfald fået en masse omtale i medierne, hvilket sjældent vidner om, at det er kvalitetslitteratur. 

Tænk bare på: "Mænd der hader kvinder" og resten af Stieg Larsson trilogien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gu i helvede er Kvinder da hæmmede!!!!!

Men ændrer nu ikke på, de er nogle fantastiske vidunderlige dejlige mystiske uimodståelige Væsener, som denne Planet ville være et fattig sted uden :-P

Her er Manden kun et sølle restprodukt i forhold til.

P.S Ja jeg har lige fået Fisse :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så lige et indslag på TV2 News, om hvorfor kvinder er så vild med 50 Shades of Gray.

Analysen gik på, at kvinder er så seksuelt hæmmede, at de har brug for at blive underlagt tvang. Kun på den måde kan de slippe hæmningerne, når det så at sige 'ikke er deres skyld'. 

Tror nu mere at der er tale om, at kvinder finder bogen god og spændende, uden at det nødvendigvis har noget at gøre med  en seksuel hæmmelse.  Tænk sig hvad man kunne analysere sig frem til, hvis man skulle forklare hvorfor vi mænd elsker at se, stort set alt indenfor sport.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror nu mere at der er tale om, at kvinder finder bogen god og spændende, uden at det nødvendigvis har noget at gøre med en seksuel hæmmelse. Tænk sig hvad man kunne analysere sig frem til, hvis man skulle forklare hvorfor vi mænd elsker at se, stort set alt indenfor sport.

Haha - SLAM! Så blev den historie vist uddebatteret og lukket :D

Godt skrevet Blue (som altid) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

50 Shades of Gray - har hørt om bogen/bøgerne er der nogen der faktisk har læst den/dem ? og er den/de værd at læse ?

Nej - det er litteratur der er ubetinget spild af tid. Jeg kunne end ikke få mig selv til at blive færdig. Det var rædsomt. 50 har på en eller anden måde fået transformeret BDSM til et voldsscenarie og at foreningen for voldsramte kvinder har opfordret til boykot af filmen og bogen kan jeg virkelig godt sætte mig ind i

ikke at jeg synes at boykot normalt har nogen signal-værdi som sådan - men jeg forstår virkelig godt hvor de kommer fra...

Som kvinde der er ekstremt fremme i skoene sexuelt og har styr på både min krop og min sexualitet, så græmmer jeg mig på mit køns vegne over den titel :(

Tænk på alle de mange kvinder som tænder på bad boys og dybt kriminelle typer, som ikke behandler dem ordentligt.

ovenstående citat er essensen af hvorfor jeg græmmer mig... det er fordi det tydeligvis får mænd til at tænke "er der alligevel noget om det?"

Der er nogen kvinder der går efter på bad boy typerne... men tænder på i mere end bare sexuel forstand?? come on... hvor er det vi ser disse bad boys ? i de kriminelle zoner, i de lavere sociale lag.

Kom ikke og fortæl mig at mentalt sunde veluddannede kvinder (som mig fx) tænder på den kriminelle tilgang til livet... hell no. De kvinder der typisk er sammen med disse typer er piger der ikke kender deres eget værd og har sat barren lavt. Kom ikke og fortæl mig at de tænder på den vold og de ydmygelser der finder sted i de sociale lag.

kvinder der tror de kan reformere disse typer er ikke sunde/raske mentale typer.. det er projekt-kvinder og projektet fejler alligevel til sidst (hvis de da slipper med førligheden i behold!)

Der er et aspekt i disse voldtægts-fantasier som meget sjældent nævnes. Det er den gruppe jeg selv tilhører. Jeg har mange variationer af denne specifikke fantasi - men ingen af dem handler om at give slip. Tvært imod - det handler om at kæmpe imod med alt hvad jeg har. De gange jeg har dyrket det med partnere har det været at sammenligne med Klingons :) det går ekstremt hårdt for sig og fyrens skal fandme være fysisk stærk og villig til at gå langt hvis de skal lykkes.

Jeg tænder på ingen måde på at "give slip" - men derimod på at kæmpe imod til det yderste... og jeg gætter på at jeg ikke er den eneste der tænder på denne variant

Når vi pludselig har denne opdeling - hvor mange er det så der har brug for at "give slip" Personligt giver jeg aldrig slip i disse fantasier.. der er kamp til målstregen.

nej kvinder er ikke forkrøblede... ikke generelt... men hæmmede er der helt sikker nogen der er - men jeg tror på ingen måde at det er hele historien.

personligt har jeg en anden hypotese... og den går overhovedet ikke på at "give slip"

jeg reklamerer med "prøv alt det du ikke får lov til derhjemme" - det er dælme ikke småting jeg bliver spurgt om.... :) hvorfor er det så at konerne ikke har lyst til at lege med alle de her ting??

der er en lille gruppe... der har konen sat foden ned fra start og nægtet.... men det er langt fra majoriteten

så er der en kæmpe gruppe - der har man på MANDENS initiativ forsøgt sig og det er endt i katatrofe..... - hmmm - hold lige fast i den del

så er der en lidt mindre gruppe - de har prøvet, kvinden har været med på legen i stor stil - men rent fysisk kan det bare ikke give sig. Hun er enten for stram eller for snæver eller hvad ved jeg... Den gruppe er lidt underordnet - fysik er hvad fysik er... ingen hæmninger i vejen her

men de 2 første grupper.....

1: hvad kan få en kone til at nægte fra start... hæmninger??+ jo vist da... men kan vi tænke os en mindst ligeså eller måske endda noget mere plausibel grund?? Jeg kan i hvert fald.

Sagt helt ærligt og lige ud - hvis jeg gang på gang på gang skulle lægge krop til den komplette mangel på kompetencer jeg oplever mange mænd har når de besøger mig - så kan jeg love jer for at jeg også ville sige nej fra start!! Derfor er min "frasorterede liste" 3 gange så lang som "vil gerne se igen" listen!! (sorry guys - det passer)

Når en mand en gang har vist mig at det her dur han ikke til - så får han ikke lov til at komme igen :) Har konen samme luksus??

Er i klar over hvor mange mænd der ikke har skabt begreb om hvad fanden de foretager sig mellem halsen og knæene på kvinden?? hvor ligegyldigt det kan føles eller endnu værre - hvor ondt det gør fordi alt bliver gjort forkert??

Jeg er en pænt rutineret trunte og jeg kan spotte de mænd på kilometers afstand og afværge de værste unoder... men det kan konen ikke. Hun har giftet sig til det.... ak og ve...

Hvis jeg var kone til sådan en mand kan jeg love jer for at jeg også ville nedlægge veto...på sekundet

Selvfølgelig er nogen piger hæmmede og det vil være grunden for en gruppe... men absolut ikke for alle!!

2:

Så er der alle dem hvor det er endt i en katastrofe... der har konen faktisk gået med på legen... hun har vist at hun ikke er så hæmmet og at hun faktisk er sexuelt nysgerrig og at hun er med på 2 til tango... og alligevel er det blevet en katastrofe...

hvorfor ? nogen der har lyst til at gætte jf punkt 1 ?

Når jeg spørger mine gæster der klager over at konen ikke gider anal og jeg spørger ind til hvorfor - så er det altså primært fordi alt er blevet gjort helt forkert fra start!! Så bliver kvinden sgu da hæmmet... hun ER ikke hæmmet og var ikke fra start.... det var en naturlig følge af at manden ikke havde styr på hvad han havde gang i

At give slip...at komme og sprøjte og slime det hele til... det er fantastisk når tingene føles dejlige. Så er der ikke noget bedre. Men hvorfor kommer så mange kvinder ikke... det er fordi de ikke giver slip... hvorfor giver de ikke slip?? det fordi tingene IKKE FØLES RIGTIGE i forhold til hvor hun er lige i det øjeblik. Manden har ikke læst hvor hun er og handlet derefter...

tingene bliver ikke mere dejlige af at man er bundet og blindfoldet... men man er nødt til at acceptere sin skæbne.. man kan trylle sig væk... det er en mulighed man har når man har bind for øjnene (eller lukkede øjne)

Man kan trylle sig et helt andet sted hen... hvor det der sker for ens indre øje harmonerer med den man er og der man er...

Derfor forstår jeg godt at Foreningen for voldsramte kvinder er blevet mopsede... for når man har brug for at være et andet sted i sit hoved for at give slip - så kan jeg reelt set godt sætte mig ind i hvorfor de mener det her mere handler om vold end om BDSM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når vi pludselig har denne opdeling - hvor mange er det så der har brug for at "give slip" Personligt giver jeg aldrig slip i disse fantasier.. der er kamp til målstregen.

Det er klart, der er variationer af voldtægtsfantasier :-)

Efter nonnen var blevet voldtaget af sømanden lød et skrig i natten: "Kom tilbage og gør det igen!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sagt helt ærligt og lige ud - hvis jeg gang på gang på gang skulle lægge krop til den komplette mangel på kompetencer jeg oplever mange mænd har når de besøger mig - så kan jeg love jer for at jeg også ville sige nej fra start!! Derfor er min "frasorterede liste" 3 gange så lang som "vil gerne se igen" listen!! (sorry guys - det passer)

Når en mand en gang har vist mig at det her dur han ikke til - så får han ikke lov til at komme igen :) Har konen samme luksus??

Er i klar over hvor mange mænd der ikke har skabt begreb om hvad fanden de foretager sig mellem halsen og knæene på kvinden?? hvor ligegyldigt det kan føles eller endnu værre - hvor ondt det gør fordi alt bliver gjort forkert??

Hvis vi nu antager, at kvindens seksualitet er ligeså stærk og vigtig som mandens, er det så egentligt ikke en lidt underlig adfærd at kvinderne viser. På mig virker det som om, du skriver at de bare mister lysten, uden at tage initiativer til at få udviklet deres sexliv, således at deres forhåbentlig vigtige behov bliver opfyldt.

Alle har vel i deres seksuelle karrierer været nogle novicer der skulle lære, gøre sig erfaringer m.v. Ved godt det er en anden vinkel jeg har taget, men hvis mænd generelt skulle være nogle fjog til sex, så synes jeg der virker lidt for let købt som kvinde, at tillægge manden hele ansvaret for, at hendes sexliv virker for kedeligt. Et eller andet sted handler det vel så også om, at nogen kvinder har svært ved at tage ansvar for deres seksualitet eller ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi nu antager, at kvindens seksualitet er ligeså stærk og vigtig som mandens, er det så egentligt ikke en lidt underlig adfærd at kvinderne viser. På mig virker det som om, du skriver at de bare mister lysten, uden at tage initiativer til at få udviklet deres sexliv, således at deres forhåbentlig vigtige behov bliver opfyldt.

Alle har vel i deres seksuelle karrierer været nogle novicer der skulle lære, gøre sig erfaringer m.v. Ved godt det er en anden vinkel jeg har taget, men hvis mænd generelt skulle være nogle fjog til sex, så synes jeg der virker lidt for let købt som kvinde, at tillægge manden hele ansvaret for, at hendes sexliv virker for kedeligt. Et eller andet sted handler det vel så også om, at nogen kvinder har svært ved at tage ansvar for deres seksualitet eller ??

i meget højere grad end at de er hæmmede :) der vil jeg mene at du rammer spot on omkring det med ansvaret.

Omvendt - når man har giftet sig med en mand der ikke dur i sengen - og måske har fået børn ect og ikke vil af med den del... så er ansvaret jo i høj grad lig med at have en affære...

og det er jo ikke alle kvinder der er villige til det..

mændene ender med at gå til GPer...og så er det os der lægger krop til de manglende kompetencer (for mit vedkommende MAX en gang pr mis-hap) men hvad mulighed har kvinden for at tage ansvar for udviklingen af sin sexualitet uden at prisen kan blive meget høj

For alt andet lige er det jo ikke sjovt at udvikle sin sexualitet med en mand der slet ikke har flair for det - og hvad er så mulighederne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

i meget højere grad end at de er hæmmede :) der vil jeg mene at du rammer spot on omkring det med ansvaret.

Omvendt - når man har giftet sig med en mand der ikke dur i sengen - og måske har fået børn ect og ikke vil af med den del... så er ansvaret jo i høj grad lig med at have en affære...

og det er jo ikke alle kvinder der er villige til det..

mændene ender med at gå til GPer...og så er det os der lægger krop til de manglende kompetencer (for mit vedkommende MAX en gang pr mis-hap) men hvad mulighed har kvinden for at tage ansvar for udviklingen af sin sexualitet uden at prisen kan blive meget høj

For alt andet lige er det jo ikke sjovt at udvikle sin sexualitet med en mand der slet ikke har flair for det - og hvad er så mulighederne ?

Hvad er det den slags mænd gør forkert i senge? Bare så jeg kan finde ud af om jeg gør noget forkert ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det den slags mænd gør forkert i senge? Bare så jeg kan finde ud af om jeg gør noget forkert :wink:

uha... det kan være myriader af ting... og om det er forkert afhænger af den enkelte kvinde...

men dem jeg i hvert fald IKKE ser igen gør følgende.. bare en af nedenstående er no-go for flere aftaler hos mig med mindre vi snakker en der har gjort rent bord og er kommet for at lære :) De er super cool - de er som regel også helt unge... men hvis man gør en af følgende og stadig tror man er guds gave til kvinden - så afbryder min tlf automatisk opkaldet :) :) :)

for det første er han helt stille - dvs jeg har ikke kinamands chance for at vide om det jeg gør er rart... jeg aner det ikke og det gør at jeg absolut overhovedet ikke har lyst til at gør noget som helst - så skal det bare overståes... hurtigt tak. Lydløs = "du gør det forkert" uden feedback... no way jeg gider det..

hvis man pludselig ikke har hverken lyst til at røre ved ham eller sutte/spille den af på ham fordi man hele tiden tror man er på afveje - så stopper al fornøjelse og forspil bliver halvt umuligt. (nej komplet umuligt men diplomati skal der jo til)

for det andet - så er de "febrilske"... deres hænder flyver målløst rundt... så skruer de på en brystvorte (AAAAV), så rammer de klitten som en forhammer, så skal de pludselig røre mit ansigt (fucking fingrene væk makker!!!!) og alt mulig andet der er komplet lige meget hvad angår nydelse.. det er umuligt at tænde på, for enten gør de ikke tingene længe nok til at man kan nyde det eller også så gør de det så hurtigt at man kæmper for at undgå at komme til skade..

either way - stakkels den kone der skal lægge krop til det..

for det 3 - så har de overhovedet ikke bevægelserne i orden... frigging GAAAAB - vi snakker mænd der nødvendigvis har haft en sex-karriere på 15-20 år og alligevel så har de stadig ikke styr på noget så basalt som missionær og doggy... så er det dælme op af bakke. Så begynder udvidede øvelser som anal, fist, sprøjteorgasmer og andet at være komplet uden for rækkevidde med mindre man som mig er i meget skarp træning og kan tåle at alting starter forkert...

nogen der er med på hvor smertefuldt forkert start på anal-sex er for den u-øvede ? som end ikke lytter til instruktion??

4 - dårlig form... konstante pauser... det er virkelig en mood-killer af de store.. hvordan skal pige kunne tænde når der intet rart forspil har været og nu hvor han så endelig har fået den ind (med eller uden brug af massive mængder spyt) så ligger hun og tænker "fuck nu tørrer den" fordi han hele tiden holder pauser...

når en mand der gør blot en af ovenstående begynder at stille krav til avancerede ting - så skal der altså meget til før man har lyst til at sige ja... og hvis mand og kone har været sammen i mange år - hvordan skal hun så træne ham op til at få basis på plads inden at de starter på de avancerede ting?

ISÆR hvis han som rigtig mange mænd synes han er et vidunder i sengen og ikke tåler kritik....

Jeg kan nævne mange mange flere ting - men så skal vi til at være mere situations-specifikke...

Klart - jeg er komplet uhæmmet... og jeg har knaldet alt hvad jeg havde lyst til at knalde siden jeg var 14, har været swinger siden jeg var tilladt i klubberne... har dyrket GBer i stor stil og har været GP i over et år...

jeg er på bagsiden af mange mange hundrede partnere i hvert fald... .... jeg har haft det sexliv jeg har, ene og alene fordi jeg elsker det at knalde med fremmede mænd og nyder det :) :) :) :) så jeg har en fornuftig fornemmelse af hvad mænd kan og ikke kan :)

men jeg knalder ikke 2 gange med mænd der ikke er indstillet på at lære... og jeg beklager at måtte sige det.. men det er majoriteten :( :(

jeg er altid klar på at instruere og tegne og fortælle til alle der har lyst til at tilegne sig tips og tricks ect... men det er 2 til tango...

og fejlen vil jeg mene ikke ligger i hæmninger, ikke engang nødvendigvis i ansvar for egen sexualitet, men i begge parters evne til at modtage kritik af deres performance... kort sagt - i kommunikationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lyd på, ro på og rytme? Hej hej jeg skal ud og løbe :wink:

RIGTIG RIGTIG god start... virkelig super huskeregel :) og så LYT... til hendes vejrtrækning, hendes lyde, hendes vejledninger...

se hendes krop, hendes bevægelser, hendes samarbejde med dine bevægelser..... de kan fortælle dig næsten alt om plus og minus... næsten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin.

Jeg forundres lidt over de ting du skriver, For det er vel en sandhed med mange modifikationer det du skriver. For jeg tror ikke det er så udpenslet som det du skriver. Der er temmelig mange faktorer der spiller ind. Bare for at nævne lidt, den mentale tilstand, psykiske, fysiske nå ja den kommunikative, og pædagogiske tilstand overfor hinanden. Ja jeg vil prøve at konkretisere, det jeg mener.

Ad1:  For mig at se er der. Et meget almindeligt problem der også, er kvinder, som har svært ved at give sig hen, fordi de fx, er bange for at miste kontrollen. Der er vel også Kvinder der ikke kender sig selv seksuelt, eller som har svært ved at acceptere deres egen seksualitet, eller at normen gør de måske er hæmmet.

Ad2: En ting der fx også kunne være en årsag, til at manden besøger dig Jasmin kunne være at Den ene part mister lysten til den anden i dette tilfælde manden, begge mister lysten/gnisten, utroskab, jalousi, manglende tid til hinanden/pleje af parforholdet grundet travlhed og børn, graviditet, efterfødselsreaktioner, ubalance i parforholdet (såsom den ene dominerer) eller følelsen af at hænge på alt det praktiske samt dårlig eller manglende kommunikation i parforholdet. Ja der er mange ting. Når disse ting sker ja så vil manden eller kvinden prøve noget nyt. Manden/kvinden møder en ny partner som viser ting som i sidste ende kan fører til man går fra hinanden.

men de 2 første grupper.....

Godt være du har ret Jasmin, i at der er mænd der er komplette uduelige. Det benægter jeg ikke, Men seriøst det går vel begge veje. Jeg kunne også postulere, at jo mere Gpér. Eller piger i det hele taget, vil skabe et mere perfekt billede, af sig selv efter det billede der fx,er skabt af forældre, venner,relationer i det hele taget og ude i samfundet Jo mere energi kræves det vel også at spille den rolle, om at pigen bestemt skal være den bedste. Og for hende des større bliver frygten for at nogen skal opdage, hvad hun er bag rollen. Hvis nogen opdager, hvem hun i virkeligheden er, vil det være en katastrofe. Ja for hende. Og ja jeg kunne være fræk her mod dig. Og kalde det du skriver et godt kommunikativ reklame stunt for Jasmin. (Fortæller du så de mænd du har dem på den liste) Ja gør dem da ikke bedre tværtimod. igen, kommunikation er en væsentlig del af det hele. Ja okay hvis du fortæller dem hele tiden at, det gør ondt på dig er det da ikke rart så det forståeligt du siger fra. Det samme gør jeg når noget jeg ikke bryder mig om.

Arghhh Jasmin. Nu er det altså ikke alle mennesker der er vilde med anal. Og uanset hvad må det da respekteres. Ingen i verden er ens. Og super dem der nyder anal, og super dem der fravælger det.

Jasmin al ære og respekt du kan sprøjte, men tror ja ved det ikke, men alle piger sprøjter ikke. Jeg ville da i den grad blive bange for, at besøge dig. tænk hvis du ikke fik en sprøjte orgamse. Gisp jeg ville kravle i et musehul. Og ville helt sikkert komme på din black list, inden der var gået 2. Min.

Mener du, at hvis piger får sprøjteorgasme så er den evige lykke gjort? Eller mener du at en sprøjteorgasme vil få ham til at interessere sig for hende  igen. Ærlig talt så håber jeg ikke, at det er sådan. Det er jo fuldstændig lige meget om pigen får en sprøjteorgasme eller ej, ja for mig er det hvertfald, nu jegheller ikke så krævende.

Jeg mener ikke at man i sengen kun skal præstere, det er i sengen, stuebordet, køkkenet, eller hvor det nu sker, at vi skal give slip og nyde at være os selv.

Hele den der higen efter atpigen skal præstere en sprøjteorgasme er så forskruet ja ihvertfald i mine øjne. Det er blevet et nyt mål, som pigen skal nå for at være perfekt i sengen. og at manden er den perfekte elsker. 

Nå Jasmin et langt svar til dig, 

God torsdag til dig Jasmin.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

RIGTIG RIGTIG god start... virkelig super huskeregel :) og så LYT... til hendes vejrtrækning, hendes lyde, hendes vejledninger...

se hendes krop, hendes bevægelser, hendes samarbejde med dine bevægelser..... de kan fortælle dig næsten alt om plus og minus... næsten :)

Urh der er ikke meget der er bedre end at lytte mens man ligger mellen et dejligt sæt lår, en ud af fire er vist bare ikke bestået ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...