Hop til indhold
an2n

Forberedt til Valentins day ? :D

Recommended Posts

I dag har jeg en date med en som jeg virkelig elsker højt.

Vi har haft mange gode stunder sammen, og med lidt TLC kommer der helt bestemt flere dejlige stunder ude i fremtiden.

Det bliver en dag med kærlige blikke, ømme kærtegn og lidt nusseri her og dér.

Jeg har længe gået og "truet" med at hun skulle have den helt store tur, med spa og wellness, så jeg har i al hemmelighed gået og planlagt dagen.

Så efter den helt store luksusvask hos Statoil, kører vi hjem i garagen hvor der står 5 ltr af den bedste motorolie og venter til hende, og en 6-pack kolde øl til mig.

I dagens anledning har jeg selvfølgelig sørget for at der er god varme i garagen.....hun skulle jo nødig begynde at fryse når jeg begynder at pille ved bundproppen.

 

Jeg har også date med en jeg efterhånden er begyndt at kunne lide. Desværre ser hun andre en bare mig, og hun ser dem gerne imens jeg også er tilstede.

 

Sådan er livet, når man er glad for at tage bus 1A

 

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så efter den helt store luksusvask hos Statoil, kører vi hjem i garagen hvor der står 5 ltr af den bedste motorolie og venter til hende, og en 6-pack kolde øl til mig.

I dagens anledning har jeg selvfølgelig sørget for at der er god varme i garagen.....hun skulle jo nødig begynde at fryse når jeg begynder at pille ved bundproppen.

Castrol edge rs 10/60? Det er godt nok en dejlig olie!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den bedste argumentation for Valentines-sødsuppe-dag er, at så kommer man heller ikke uden om steak-and-blowjob day!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bedste argumentation for Valentines-sødsuppe-dag er, at så kommer man heller ikke uden om steak-and-blowjob day!

 

OM PRÆCIS 4 UGER . . .  :P  :P

 

Starting countdown . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også date med en jeg efterhånden er begyndt at kunne lide. Desværre ser hun andre en bare mig, og hun ser dem gerne imens jeg også er tilstede.

Sådan er livet, når man er glad for at tage bus 1A

;)

Det er vel også ok?

Når bare hun passer på -, og viser omsorg for dig når I er sammen, så kan man jo godt dele :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...