Hop til indhold

Forberedt til Valentins day ? :D

Featured Replies

Skrevet

I dag har jeg en date med en som jeg virkelig elsker højt.

Vi har haft mange gode stunder sammen, og med lidt TLC kommer der helt bestemt flere dejlige stunder ude i fremtiden.

Det bliver en dag med kærlige blikke, ømme kærtegn og lidt nusseri her og dér.

Jeg har længe gået og "truet" med at hun skulle have den helt store tur, med spa og wellness, så jeg har i al hemmelighed gået og planlagt dagen.

Så efter den helt store luksusvask hos Statoil, kører vi hjem i garagen hvor der står 5 ltr af den bedste motorolie og venter til hende, og en 6-pack kolde øl til mig.

I dagens anledning har jeg selvfølgelig sørget for at der er god varme i garagen.....hun skulle jo nødig begynde at fryse når jeg begynder at pille ved bundproppen.

Jeg har også date med en jeg efterhånden er begyndt at kunne lide. Desværre ser hun andre en bare mig, og hun ser dem gerne imens jeg også er tilstede.

Sådan er livet, når man er glad for at tage bus 1A

;)

Skrevet

Så efter den helt store luksusvask hos Statoil, kører vi hjem i garagen hvor der står 5 ltr af den bedste motorolie og venter til hende, og en 6-pack kolde øl til mig.

I dagens anledning har jeg selvfølgelig sørget for at der er god varme i garagen.....hun skulle jo nødig begynde at fryse når jeg begynder at pille ved bundproppen.

Castrol edge rs 10/60? Det er godt nok en dejlig olie!

Skrevet

Den bedste argumentation for Valentines-sødsuppe-dag er, at så kommer man heller ikke uden om steak-and-blowjob day!

Skrevet
  • Author

Den bedste argumentation for Valentines-sødsuppe-dag er, at så kommer man heller ikke uden om steak-and-blowjob day!

OM PRÆCIS 4 UGER . . .  :P  :P

Starting countdown . . .  ;)

Skrevet

Jeg har også date med en jeg efterhånden er begyndt at kunne lide. Desværre ser hun andre en bare mig, og hun ser dem gerne imens jeg også er tilstede.

Sådan er livet, når man er glad for at tage bus 1A

;)

Det er vel også ok?

Når bare hun passer på -, og viser omsorg for dig når I er sammen, så kan man jo godt dele :D

Skrevet

Castrol edge rs 10/60? Det er godt nok en dejlig olie!

Mobil 1 0/40 :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.