Hop til indhold
langtur

Oversættelse af FKK, Flatrate osv......

Recommended Posts

Hej med jer.

Findes der en "oversættelse" eller forklaring af begreberne flatrate, FKK og hvad de nu ellers bruger af betegnelser i det tske erotiske land :-)

MVH Langtur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja masser. Du skal bare gøre dig den ulejlighed at læse trådene, der står det hele :-) ( ligger i noget som hedder Tysklandsforum)

FKK er du Sultanen i Haremmet. Hvor Harems Pigerne går rundt og tigger og ber om Pik på en yderst charmerende måde. Som at være i en drøm, Jeg er helt og aldeles i mit es sådan et sted.... Lige indtil jeg ser visa udtoget :-(

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt og aldeles i mit es sådan et sted.... Lige indtil jeg ser visa udtoget :sad:

Du kan kun hæve 250 € i døgnet på et visakort, så du løber hurtigt tør, hvis du ikke har mastercard eller sedler med også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Findes der en "oversættelse" eller forklaring af begreberne flatrate, FKK og hvad de nu ellers bruger af betegnelser i det tske erotiske land :smile:

MVH Langtur

Søg, læs og forstå :P

Der er meget info. i tidligere tråde, alle spørgsmål og beskrivelser er dækket.

Skulle der være brug for ekspertviden, er vi flere som er omvandrende leksikon på området :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan kun hæve 250 € i døgnet på et visakort, så du løber hurtigt tør, hvis du ikke har mastercard eller sedler med også.

Jeg kan snuppe 1000 euro i automaten i den lokale filial, derefter snuppe yderligere 250 per dag når jeg kommer udenfor Landets grænser. Men ellers har du ret, man løber hurtig tør!!! noget billigere herhjemme, hvor der ikke skal tænkes i transport, hoteller, entre osv… Men nogengange skal man forkæle sig selv  :-P

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Lige indtil jeg ser visa udtoget :sad:

Bemærk at de på f.eks. FKK Artemis stjæler 7% i gebyr, hvis man bruger deres automat  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Havnebums, din udgift er lavere herhjemme, men hvad får vi for pengene når det koster 2 - 3 gange så meget for det samme i den samme tid herhjemme, end hver gang vi køber 30 minutter under et besøg af 8 - 12 timers varighed i det harem en FKK klub udgør.

Ved 1 x 30 minutter har du inklusiv entre cirka brugt det samme som når du bliver sluset ind af døren og ud på gaden igen på et dansk bordel, indenfor 30 - 60 minutter sammenlagt til venten, sex og bad, og fra sceance nr 2 begynder besparelsen at indtræffe.

Men det man får for pengene, samlet set, mad/drikke, helhedsoplevelsen af alle de timer man opholder sig i klubben, findes der intet der kan konkurrere med hjemme, og det er alene de samlede udgifter til en tur, rejse, overnatning og ophold, der gør det til en så sjælden oplevelse for mange af os.

Men hellere vente og vente og vente, end få oplevelsen så meget oftere hjemme, som ville være muligt hvis os uden så mange penge aldrig tog til Tyskland.

Jeg har læst om en der prøvede FKK, som det ikke var noget for, men jeg har aldrig mødt en selv der ikke var solgt til FKK efter den første gang, og for mig personligt har den første gang sat sig varigt som et ønske om at komme derned igen og igen, og det er kun pengene der gør at jeg tager så sjældent på tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja Havnebums, din udgift er lavere herhjemme, men hvad får vi for pengene når det koster 2 - 3 gange så meget for det samme i den samme tid herhjemme, end hver gang vi køber 30 minutter under et besøg af 8 - 12 timers varighed i det harem en FKK klub udgør.

Ved 1 x 30 minutter har du inklusiv entre cirka brugt det samme som når du bliver sluset ind af døren og ud på gaden igen på et dansk bordel, indenfor 30 - 60 minutter sammenlagt til venten, sex og bad, og fra sceance nr 2 begynder besparelsen at indtræffe.

For mit vedkommende er det for at opleve noget eksklusivt forkæle sig selv udover alle grænser.

For jeg sparer ikke Penge ved andet tur i rummet! For turen derned mangler jo at blive betalt… ja Hotellet skal jo have Penge osv. Desuden ville jeg nok få mere ud af at besøge 5 piger på 5 forskellige dage fremfor 5 piger på en dag. Med andre ord, synes jeg det er drastisk dyrere  :-P

Men sikke en oplevelse det er!!!!!!! Havnebumsen som Sultanen i Haremmet haremspiger der vimser rundt forkæler en. Wellnessen imellem besøgene den til tider gode mad tilbage og beundre skønhederne udvælge sig sin næste Haremspige pludre lidt med hende lade hende forføre en og håbe på hun gør det så godt, så man er fuldstændig rullet bagefter  :-P Jeg kommer i en Rus af det… ind i en drømmeverden hvor livet bare er fedt og jeg ikke har lyst til at forlade denne drømmeverden igen. Sådanne Epokegørende oplevelser i livet må gerne koste!!!!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo mere man knalder jo billigere bliver timeprisen :P

Knalder man 1 til 2x30min+ entre+ rejseudgifter så er det klar dyrere end herhjemme,

men knalder man 3-5-7 gange pr dag. kan det betale sig og timeprisen+rejseudgifter bliver konkurrencedygtige.

"Knald mere, spar mere"  (kunne være et nyt slogan for Bilka) Hvem ka'...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fidusen er vel som flere ofte gør - tager af sted flere dage i træk, besøger en flattrateklub eller 2 og så en FKK og på den måde sætter det til på gyngerne, de sparer på karusellen  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fidusen er vel som flere ofte gør - tager af sted flere dage i træk, besøger en flattrateklub eller 2 og så en FKK og på den måde sætter det til på gyngerne, de sparer på karusellen  :)

I NRW og Hessen er det udlukkende FKK for mit vedkommen, der er så mange gode klubber og piger som skal besøges og genbesøges, så der er ikke tid eller lyst til flatrates, spiser man gourmet mad har man ikke lyst et at gå på McD eller buffet bagefter det ødelægger "madoplevelsen" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...