Hop til indhold
Leboss950

Nogle som kender miss-ellis i karup

Recommended Posts

Vil lige høre om nogle kender til hende her

unge frække miss-ellis modtager privat diskret nær karup

Midtjylland

!!!obs!!! kun kontakt per sms !!!obs!!!

53977060

fra mandag til torsdag kl. 9-15

ung fræk pige på 23 176 46 80b søger frække gavmilde mænd til møde hos mig privat i dagtimerne.

priserne er 800,- for en time alm sex med gummi 1200.- for en time alm sex uden gummi.

anal er plus 400

er kun til blide former

miss eliss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glem alt om hende.

Mit livs skuffelse. Faldt for annoncen, men skulle have være gået igen. 1200. Kr for en time. Jeg gik efter 10. Min

Foregik i en rodet stue, hvor en kravlegård var opstillet og fjernsynet gik på fuld skrue.

Det skulle foregå på en slidt smal sofa med et beskidt lagen på. Lejligheden lugter fælt af røg og der er rod og møgbeskidt overalt.

Hun var kun intereseret i at få det overstået i en fart. Jeg kunne ikke gennemføre.

Spild af penge, for dem der hopper på her. Hængebryster og fedtet hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har prøvet nøjagtig det samme som rescue51, total turn off....kan godt se igennem finger med at det roder men at det lugter af røg og sved over alt, møbler, sengetøj, tøj, puha... skala 0-10= 0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

Var hun alene, Rescue51?

Eller var der en fyr i nærheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hun alene, Rescue51?

Eller var der en fyr i nærheden?

​Nok ikke noget der bør oplyses her på Eroguide aht. pigernes sikkerhed :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Nok ikke noget der bør oplyses her på Eroguide aht. pigernes sikkerhed :cool:

Er sgu da relevant at vide mht. de besøgenes sikkerhed, men det er jo da lige meget, åbenbart.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er sgu da relevant at vide mht. de besøgenes sikkerhed, men det er jo da lige meget, åbenbart.

​Nu er det 10 x nemmere at opklare en forbrydelse, hvis man ved hvor forbryderen bor eller holder til, end at finde en med taletidskort - og hvor ofte har vi ikke besøgt en pige, hvor vi på forhånd ikke har anet noget om at hun havde en til at passe på sig. Ofte går pigerne ind ved siden af med betalingen og nogen gange kan man høre lidt af en samtale - evt. om det er en pige eller mand - jeg har vist aldrig oplevet at det var en mand - men det kunne jo ligeså godt bare være en båndoptager :cool:

PS.  evt. kunne bestbarebacks interesse i om der var en fyr til stede også ligge et andet sted :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så i Fredriks, nogen gange i Lind. Men med SÅ dårlige anmeldelser, er det NO-GO

Iøvrigt er det nok pimpen der besvarer beskeder.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kærsten/ pimpen, eller hva han nu skal kaldes... der er flere tråde med hende her på site.

Det er ham man sms med, selv om "han påstår at det er hende selv" man sms med.. man aftaler en masse ting, så når man dukker op på adressen, aner hun ikk hva der er aftalt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...