Leboss950 1 Skrevet 8. Februar, 2015 Vil lige høre om nogle kender til hende her unge frække miss-ellis modtager privat diskret nær karup Midtjylland !!!obs!!! kun kontakt per sms !!!obs!!! 53977060 fra mandag til torsdag kl. 9-15 ung fræk pige på 23 176 46 80b søger frække gavmilde mænd til møde hos mig privat i dagtimerne. priserne er 800,- for en time alm sex med gummi 1200.- for en time alm sex uden gummi. anal er plus 400 er kun til blide former miss eliss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 8. Februar, 2015 Hun er beskrevet herinde søg og du vil finde ! tror ikke det var særlig godt det der blev skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 8. Februar, 2015 Glem alt om hende. Mit livs skuffelse. Faldt for annoncen, men skulle have være gået igen. 1200. Kr for en time. Jeg gik efter 10. Min Foregik i en rodet stue, hvor en kravlegård var opstillet og fjernsynet gik på fuld skrue. Det skulle foregå på en slidt smal sofa med et beskidt lagen på. Lejligheden lugter fælt af røg og der er rod og møgbeskidt overalt. Hun var kun intereseret i at få det overstået i en fart. Jeg kunne ikke gennemføre. Spild af penge, for dem der hopper på her. Hængebryster og fedtet hår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 15. Marts, 2015 Tak, var også ved at falde for fristelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 260 Skrevet 16. Marts, 2015 har prøvet nøjagtig det samme som rescue51, total turn off....kan godt se igennem finger med at det roder men at det lugter af røg og sved over alt, møbler, sengetøj, tøj, puha... skala 0-10= 0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 31. Maj, 2015 Var hun alene, Rescue51?Eller var der en fyr i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 31. Maj, 2015 Var hun alene, Rescue51?Eller var der en fyr i nærheden?Nok ikke noget der bør oplyses her på Eroguide aht. pigernes sikkerhed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 31. Maj, 2015 Nok ikke noget der bør oplyses her på Eroguide aht. pigernes sikkerhed Er sgu da relevant at vide mht. de besøgenes sikkerhed, men det er jo da lige meget, åbenbart.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 31. Maj, 2015 Er sgu da relevant at vide mht. de besøgenes sikkerhed, men det er jo da lige meget, åbenbart.Nu er det 10 x nemmere at opklare en forbrydelse, hvis man ved hvor forbryderen bor eller holder til, end at finde en med taletidskort - og hvor ofte har vi ikke besøgt en pige, hvor vi på forhånd ikke har anet noget om at hun havde en til at passe på sig. Ofte går pigerne ind ved siden af med betalingen og nogen gange kan man høre lidt af en samtale - evt. om det er en pige eller mand - jeg har vist aldrig oplevet at det var en mand - men det kunne jo ligeså godt bare være en båndoptager PS. evt. kunne bestbarebacks interesse i om der var en fyr til stede også ligge et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 31. Maj, 2015 (edited) Det er så i Fredriks, nogen gange i Lind. Men med SÅ dårlige anmeldelser, er det NO-GOIøvrigt er det nok pimpen der besvarer beskeder. Redigeret 31. Maj, 2015 af KF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 36 Skrevet 31. Maj, 2015 Det er kærsten/ pimpen, eller hva han nu skal kaldes... der er flere tråde med hende her på site.Det er ham man sms med, selv om "han påstår at det er hende selv" man sms med.. man aftaler en masse ting, så når man dukker op på adressen, aner hun ikk hva der er aftalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 4. Juni, 2015 Hun er så tynd at hun ligner en KZ fange! Det var virkelig direkte ulækkert at mære hendes krop. Og som andre siger, så er hygiejne ikke en af hendes hobbyer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg