Hop til indhold
Filosoffen

Rom skal have sig eget luderkvarter - og det er ikke langt fra Vatikanet

Recommended Posts

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2015/02/07/220109.htm

Skide smart!!

Så kan man lige få syndsforladelse inde ved siden af, når man har været på grise-stien.... :D :D :D

Nej, spøg til side.

Det er godt, at man i Italien nu anerkender, at der skal være plads til alle mennesker. OGSÅ de mennesker sælger/køber sex! Og at det ikke nytter noget, at indføre forbud for køb eller salg af sex.

Og med citater som

Avvenire, der er den italienske bispekonference CEI's ugeblad, kalder ifølge AFP planerne "skamfulde" for "en by, der er kristne humanismes vugge og hjerte".

er det jo helt tydeligt, at ønsket om et forbud mod køb af sex, tildels OGSÅ er funderet i gammel-religiøs overbevisning, hvilket jo er usmageligt på linie med andre gammel-religiøse overbevisninger om at kvinden er mandens ejendom osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"- EUR er allerede byens red light district (prostitutionszone, red.) med mere end 20 gader under belejring dag og nat, siger den lokale beboer Cristina Lattanzi til avisen La Repubblica.

Hun beskriver den nuværende situation som et mareridt.

- Der er gader for transvestitter, gader for meget unge piger, gader for mandlig prostitution. Vi beboere har brug for lidt fred."

Spændende, spændende. Det må jeg tjekke ud, næste gang jeg skal til Rom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det er svært at gennemskue om det kun omfatter gadeprostituerede, eller om det gælder alle typer prostitution.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er smart, at placere et nyt luderkvarter tæt på Vatikanet. Der bor jo også en del enlige mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg kan se ligger EUR 5-6 kilometer fra Vatikanet. Det ville jeg ikke betegne som "tæt på", men det giver naturligvis en sjov vinkel i artiklen.

Ja il Duces by!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...