Hop til indhold

Nye trådmuligheder

Featured Replies

Skrevet

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

Skrevet

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

Kan kun sige, at det ikke bliver mig.

Skrevet

Er det ikke bare at lave en undertråd til 'Hyggesnak' a la Efterlysninger i andre tråde ? 

Så er det muligt at vælge . . . 

Skrevet

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

Go for it.

Skrevet

Billedetrådene har heller ikke meget indhold, 

det er som at læse Bamses billedebog :lol:

Der skal jo også være noget til dem der kun kan læse billeder . . .  ;)

Skrevet

Ja man siger ude i byen og i andre tråde at jeg er både sur, gammel, dum og blind... :lol:

Mit svar var nu ikke møntet på dig - Det fremgår tydeligt af dit antal indlæg, at du kan stave . . .  ;)

Skrevet

Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner.

Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder.

Skrevet

Jamen - Svaret var nu ironisk . . .  ;)  :D

Skrevet

Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner.

Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder.

vi bør også kunne rumme personer som Onslow.

Skrevet

Hvad med en tråd omhandlende pæne kurvede asian nam nam kendisser med ansigtsglasur ?

Skrevet

Jeg vil gerne ha en med nøgne brune mænd på rulleskøjter og med tophatte og slikkepinde.

På forhånd tak :)

Skrevet

Han er jo ikke nøgen :(

Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker

Skrevet

Han er jo ikke nøgen :(

Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker

Ham her har både gummihansker og rulleskøjter på. Og så er han jo veludrustet.

Day%204%20larry%20viking.jpg

Skrevet
  • Author

Det er åbenbart gået folks næse forbi, at min mening med denne tråd var at gøre opmærksom på, at dette site i stedet for at være stedet for prostitutionskunder og -udbydere stille og roligt går i retning af at være en billeduploads side.

I øvrigt i strid med regelsættets § 13.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.