Hop til indhold
Onslow

Nye trådmuligheder

Recommended Posts

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

Kan kun sige, at det ikke bliver mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

 

Hvis du har disse tendenser og sære fetishes så værsgo! 

 

Jeg holder mig til strandskønheder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare at lave en undertråd til 'Hyggesnak' a la Efterlysninger i andre tråde ? 

 

Så er det muligt at vælge . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede?

Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedetrådene har heller ikke meget indhold, 

 

det er som at læse Bamses billedebog :lol:

 

 

Der skal jo også være noget til dem der kun kan læse billeder . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man siger ude i byen og i andre tråde at jeg er både sur, gammel, dum og blind... :lol:

 

Mit svar var nu ikke møntet på dig - Det fremgår tydeligt af dit antal indlæg, at du kan stave . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner.

 

Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner.

 

Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder.

vi bør også kunne rumme personer som Onslow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne ha en med nøgne brune mænd på rulleskøjter og med tophatte og slikkepinde.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er jo ikke nøgen :(

Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er jo ikke nøgen :(

Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker

Ham her har både gummihansker og rulleskøjter på. Og så er han jo veludrustet.

Day%204%20larry%20viking.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er åbenbart gået folks næse forbi, at min mening med denne tråd var at gøre opmærksom på, at dette site i stedet for at være stedet for prostitutionskunder og -udbydere stille og roligt går i retning af at være en billeduploads side.

 

I øvrigt i strid med regelsættets § 13.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...