Hop til indhold
TommyHansen

Kurver og former

Recommended Posts

Tommy: JEG er lidt splittet; For MIG skal tøse-pigerne enten være ekstremt skinny og petite eller også skal de have former, som de du viser. (Vi tager lige den gamle joke min xxx sagde, første gang, vi stod foran hinanden. Hun ville smide BH'en. Og så sagde hun fandeme "Pas på fødderne" Det ødelagde alt. Vi lå bare og grinede hele den nat. Det holdt 9 år med de babser og hendes humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige piger. jeg håber denne tråd holder længe.

 

Det gør jeg også, Midtjylland - og specielt ville det da være dejligt hvis andre også ville bidrage til tråden :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg også, Midtjylland - og specielt ville det da være dejligt hvis andre også ville bidrage til tråden :-P

Det er unødvendig, du plejer selv at holde længe.

 

dff5560659d2d34cec24637f546eaba4.jpg

 

25df006b5cf891758c3fb1d442df9ee8.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende her er måske lidt klein til dette forum. Men jeg syntes der er lidt former og kurver over hende.

noire5633.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

070_1000.jpg

Hun ligner min erindring om Ulla. 

Ulla og jeg boede på landet en lille kilometer fra hinanden og vi gik ikke engang på samme skole. Det eneste vi havde til fælles var at vi gik til svømning tirsdag aften, og vejen til og fra skete med bus. Vi blev samlet op fra et lidt øde liggende busskur, og det var der det skete :smile:

Jeg husker ikke rigtig hvad der førte til, at vi begyndte at lege med hinanden i skuret. Men det stod på i et par sæsoner, hvor vi næsten ugentligt nåede et knald før bussen kom, og ja det skete jo også at vi tog et til når vi blev sat af igen. Dengang var restitutionsperioden noget lavere :smile:

Tak for billedet, der fik et godt minde frem.

Og skulle du læse med Ulla, så er jeg frisk på et genopfriske det gamle bekendtskab  :wub:

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner min erindring om Ulla. 

 

Ak ja. Jeg erindrer også Ulla.

 

tumblr_n68abnvDBq1tbjj61o1_500.jpg

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...