Hop til indhold
Rejsenetværk

Politi turist-chikane Thailand

Recommended Posts

Rejser 06.02.2015 kl. 12:47

Turister melder om stigende chikane fra thailandsk politi

Efter militærkuppet i Thailand i sommer har flere turister følt sig som økonomiske malkekøer for bødelystne politibetjente.

http://jyllands-posten.dk/livsstil/rejser/ECE7426055/Turister-melder-om-stigende-chikane-fra-thailandsk-politi/

-----------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg rejser meget i Thailand og de nævnte steder :mrgreen:....og jeg har boet i Thailand i mange år, men bor i Danmark. Mit thai sprog er forholdsvist godt, og det er endnu ikke lykkedes mig at undgå chikanen, så jeg kan bekræfte artiklen som gældende erfaring!....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så godt artiklen som næsten alle danske aviser har copy-pasted fra The Telegraph.

Præcis som Tim Sharky RASER over på sin facebook-side næsten hver dag.

Der er er nok noget om, at det Thailandske politi er RET så korrupt - og at man skal tage sig i agt og bare betale de 5000-10000 Bath det fx koster, hvis man virkelig kommer i klemme.... max 1700 - dk = een time med en god dansk GP!

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er sandt at de lokale betjente tjener lidt ekstra på turister og en lille del af kagen går til andet end politiet  :D

 

de deler bøder ud for næsten alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet er også korrupt mange andre lande fx. Ukraine, en bekendt blev stoppe på gaden i Kiev med en pige som han havde mødt i en bar, pigen måtte udrede trådene, og manden skulle betale et vis beløb (jeg kan ikke huske hvor meget) før de lod parret gå, ellers kom de på stationen... prostitution er forbudt.

 

Polititet ved alle udlændinge har penge og er ude efter lokale piger. Måske var det scam, dvs pigen kendte politibetjentene og de deler i porten...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...