Hop til indhold

Annabell Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet

Efter at jeg havde kørt rundt, til diverse klinikker søndag eftermiddag og fået af vide af tlfdamen. at pigen var optaget de næste 45 min. gav jeg op samtidig slog det mig det har lige været lønningsdag så der har nok været andre end mig, der trængte til at få taget trykket.

Så jeg ventede til torsdag aften og besøgte så Annabell på Pussy Galores det kommer jeg aldrig til at fortryde hun er en dejlig ung pige med en super lækker krop og flotte ægte bryster. Hun giver en super oplevelse total girlfriend . Og så er hun uden diverse kropsudsmykninger samt hun er sød og nem at snakke med. Selve akten var super dejlig indlevelse fra Annabells side. Pas på hende hun er både sød og dejlig og har virkelig forstået det med hun er i et servicefag.

Link http://pussygalores.dk/

Hilsen

kayano

Skrevet

Er hun allerede væk fra vagtplanen på P.G?

(undskyld hvis der er for store mellemrum i teksten)

Skrevet

Er hun allerede væk fra vagtplanen på P.G?

(undskyld hvis der er for store mellemrum i teksten)

Nej hun er tilbage søndag uge 9

Skrevet

Annabell er efterhånden en veteran. Jeg besøgte hende første gang hos Cassiopeia, hvor hun hed Julie. Det er efterhånden nogle år siden. Hun gav et godt førstehåndsindtryk ved at gå direkte hen til mig og give mig et langt snav. Jeg besøgte hende nogle få gange efterfølgende. Men blev efterhånden for dominerende og afvisende for skift af stilling. Hun er en af de piger, der ikke bliver ældre. Hun er også hos Moncherie i Rødovre.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er også lidt fristet. Er hun ikke-ryger?

Skrevet

Det er mit indtryk at hun ikke ryger. En super dejlig tøs. Helt på toppen på min GFE liste. Men hendes vagter passer mig dårligt.

• 11 months later...
Skrevet

Hun SER altså dejlig ud!

Lidt spøjst der ikke er flere anmeldelser af (på billederne) en SÅ FLOT pige..

Så må man jo selv i gang med noget feldtarbejde ..

Bidrag gerne med viden, kommentarer :-)

Redigeret af ppd

Skrevet

PPD

it isn't the same girl. This Annabell (Anastasia) has  kropsudsmykning

Skrevet
Hr. Lick me skrev, 1 time siden:

PPD

Thanks in advance.

Skrevet
Hr. Lick me skrev, den 25/2/2016 at 10:17:

Who's not the same girl?

There's no Annabell at Mon Cherie for the time being as far as I can see - do you mean that the earlier Julie at Cassiopa and the present Annabell at Pussy Galores isn't the same girl?

And which Annabell is Anastacia?

Annabell at Pussy Galores has no kropsudsmykning as told by Kayano in the start of this conversation.

Skrevet

Annabell (Julie) in which the thread from Feb 15 is about is not whom PPD was referring to.

Annabell who is now at Pussygalores as changed her name from Annabell to Anastasia and now back to Annabell.

Pussygalores is reading this because yesterday if you clicked on Annabell the name Anastasia was listed on her profile.

This should teach all of use to stop commented on things so old!

Skrevet

The headline says Annabell, Pussygalores. There is an Annabell there right now under that name (black/white tempting picture) and in her profile.Thats why i wrote.

Hope someone soon will write a review!!!!

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 4 minutter siden:

The headline says Annabell, Pussygalores. There is an Annabell there right now under that name. Thats why i wrote.

Look at the date. Its 1 year old the headline. 

Skrevet

Who the fuck is the new Annabell at PG. then? 

No one?

Skrevet

she has nothing to do with this thread.

start another and stop adding to this year old thread

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.