Hop til indhold
knallert

kondomer er ikke garanti for sikker sex mere

Recommended Posts

hmmm ... personligt har jeg haft kondom på mange gange uden det har udmøntet sig i sex, så det er vist en gammel nyhed ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet er sikkert now-a-days. For ca 8 år siden gik min - dengang nye-blonde-kæreste - til vaflerne med mig. Hun kunne ABSOLUT ikke blive gravid. No-ways. Jeg kunne bare hugge igennem. Hun var steriliseret (det var hun) og spiste iøvrigt p-piller pga blødningsforstyrelser. 3 uger efter syntes hun, at hendes babser var så "hårde" (brysterne gik fra lille velformet B-skål til en ordentlig G - mens jeg måbende så til).... OG TJU-HAJ.... MIN NO 4.var på vej.

Be carefull out there! It comes creeping...

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Intet er sikkert now-a-days. For ca 8 år siden gik min - dengang nye-blonde-kæreste - til vaflerne med mig. Hun kunne ABSOLUT ikke blive gravid. No-ways. Jeg kunne bare hugge igennem. Hun var steriliseret (det var hun) og spiste iøvrigt p-piller pga blødningsforstyrelser. 3 uger efter syntes hun, at hendes babser var så "hårde" (brysterne gik fra lille velformet B-skål til en ordentlig G - mens jeg måbende så til).... OG TJU-HAJ.... MIN NO 4.var på vej.

Be carefull out there! It comes creeping...

Nåe det var hende du lavede bryst kirugi på?

Er det dig der er uden om Fick? Gravid efter sterilisation-LOL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...