Hop til indhold
serveU

Miss Silvia

Recommended Posts

Så kom dagen hvor jeg kunne finde frem til Miss Silvia 

http://side6.dk/resultatside/?q=1145 

Hun er godt nok svær at få kontakt med, men når kontakten er der skal jeg love for at den er 100% og alt ventetid værd!!

Blev budt velkommen i døren af en høj smuk kvinde der til fulde lever op til billederne på side6. Blev fulgt ind i legerummet, fik en snak om ønsker og grænser. Herefter blev jeg bundet og fik besked om at vente til Silvia var klar.

Da hun trådte ind igen var hun bare superfræk og lækker i læderkorset og hvad vi ellers havde aftalt. Hvad der skete den næste time skal jeg ikke gå i detaljer med, men blot sige at; da jeg forlod huset havde Silvia et stort blåt mærke på bagdelen og hele legerummet rodede!

Bagefter havde hun masser af god tid, vi fik en lang hyggesnak om alt mellem himmel og jord. Fik at vide at det blå mærke og rodet stod på kontoen til næste gang. Det skal nu ikke holde mig tilbage.

Silvia viser masser af indsigt og forståelse. Hun er fin at snakke med før, under og efter. Der er virkelig "value for money"

Sidst men ikke mindst er Silvia det bedste knald i miles omkreds.

Stedet: Haderuppigerne, diskret, fint og rent 10

Pigen: klar 12-er, slank, høj, storbarmet

Sex-en: klar 12-er VERDENSKLASSE

Gentagelse? Ja, mon ikke 200% sikkert

:-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja hende kunne jeg også godt tænke mig at besøge.

Dog ikke i "Miss" versionen, men tak for god anmeldelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...