Hop til indhold
Guest acer

Mor og datter

Recommended Posts

Gæst

Er der en der vil forklare mig, hvad det går ud på, det der med at se mor/datter sammen? Jeg vil gerne prøve at forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, det var jo et svært spørgsmål - for mig er det ikke mor og datter sammen (altså at de gør noget sammen med hinanden) - nok mere tanken om, hvad de gør ved mig / jeg gør ved dem :-)

 

Det går sgu da lige i banditten! 

(men skal man være ærlig, så går det meste sgu i banditten).....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja, det var jo et svært spørgsmål - for mig er det ikke mor og datter sammen (altså at de gør noget sammen med hinanden) - nok mere tanken om, hvad de gør ved mig / jeg gør ved dem :smile:

 

Det går sgu da lige i banditten! 

(men skal man være ærlig, så går det meste sgu i banditten).....

 

Men er det fordi at det er mor og datter? Eller bare fordi det er to kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja der er ikke noget som mor og datter, har prøvet dog ikke sammen, men tog først en tur med datteren og derefter moreren mens datteren var i værelset ved siden af. ville gerne havet prøvet dem begge samtidig, men det ville de desvære ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kray

Hvis der findes mødre og døtre der gør det sammen. Så er der gået noget galt et sted i barndom og eller opvækst. Det samme gælder for fædre og sønner, fædre-døtre og mødre-sønner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vist lidt scam. Ikke?

 

(Man skal fanden-fucke-mig være en kikset møj narco-elendig-luder-mor hvis man laver den stunt!  (my5c)

 

...og når man så tænker på at det sikkert er Farmand, der står bag kameraet så er det lidt incestuøst, ikke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som fordømmelse og fordomme kan finde luft her.... Et site hvor mænd anmelder og drøfter om den ene luder er bedre at kneppe end den anden!

Plat!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som fordømmelse og fordomme kan finde luft her.... Et site hvor mænd anmelder og drøfter om den ene luder er bedre at kneppe end den anden!

Plat!

Jeg forstår simpelhen ikke hvor du vil hen med den bemærkning. Hvis du har problemer med sitens formål og virke, så ville du vel næppe være aktiv herinde. Eller er den ment som en kritik af, at der er nogle i tråden, som tager afstand til mor og datter ideen? Med dit intellekt burde du da være bekendt med, at alt incestuøst vil være smertelig for en stor minoritet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår simpelhen ikke hvor du vil hen med den bemærkning. Hvis du har problemer med sitens formål og virke, så ville du vel næppe være aktiv herinde. Eller er den ment som en kritik af, at der er nogle i tråden, som tager afstand til mor og datter ideen? Med dit intellekt burde du da være bekendt med, at alt incestuøst vil være smertelig for en stor minoritet.

Ja men man kan jo diskutere hvor grænsen for incest går.

Fotos sammen?

For nogle ja...

For andre nej.

Og selvfølgelig skal de være vokse mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligegyldigt hvordan de billeder ER opstået, er det bare ikke ok.

(men prøv nu at "nærlæse" de billeder: Begge har briller på. Begge er lyse i håret. Begge har babser. Begge har en kusse)

Punktum.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som fordømmelse og fordomme kan finde luft her.... Et site hvor mænd anmelder og drøfter om den ene luder er bedre at kneppe end den anden!

Plat!

Hvad fanden sker der lige for mig her? Jeg er 100 % enig i dit udsagn!

 

Hmmm, jeg må vist til læge. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fanden sker der lige for mig her? Jeg er 100 % enig i dit udsagn!

 

Hmmm, jeg må vist til læge. :D

Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er skingrende sindssygt og ulækkert, virkelig! Ta' det fra en, vis mor ikke fattede den grænse. Jeg forstår slet ikke at det bare er helt a'okay herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Etisk forkert ! Men der findes jo mange former for seksuel afvigelse...

Men at tænde på dem/det netop af den ene grund, at de skulle være mor og datter, så er man sgu kikset på den klamme måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...